Λες κι είμαστε πολλοί οι έλληνες στην Ισπανία, 2.000 λέει όλοι κι όλοι αλλά δε γνωριζόμαστε μεταξύ μας.
Ίσως επειδή η Ελλάδα είναι κοντά, τα αεροπορικά μέχρι τώρα ήταν κάπως προσιτά, ίσως γι' αυτό και για άλλους παρόμοιους ή όχι λόγους πάντως δεν είχε αναπτυχθεί Σύνδρομο Νοσταλγίας, αυτό το αίσθημα που βαραίνει όταν θες να μοιραστείς κάτι πολύ “ειδικό” και μόνον όποιος κουβαλάει κοινά “εθνικά” βιώματα μπορεί να το νιώσει .
Πριν 2 χρόνια, από τη Φανή (ερωτική μετανάστρια κι αυτή λόγω Jacobo) που μένει χρόνια τώρα στη Μαδρίτη γνώρισα τη Χρύσα.
Η Χρύσα κανονική “μετανάστρια”, είχε φέρει τον Τάσο της ως κλασική Γκόλφω απ' την Ελλάδα, έτοιμο.
Και με τη δουλειά του έτοιμη κι αυτή, τακτοποιημένη,
σε μεγάλη πολυεθνικήο Τάσος, μη μας κατηγορούν οι ισπανοί ότι τους παίρνουμε τις δικές τους δουλειές όπως κάνουμε εμείς με τόσους και τόσους που μας πήραν το μυστρί απ' το χέρι τόσα χρόνια κι έγινε εφιάλτης το παιδικό μας όνειρο να δουλέψουμε μια μέρα οικοδομή με εναλλακτική να πουλάμε c.d στο δρόμο αλλά ήρθαν αυτοί, οι ξένοι, και πάει τ' όνειρο του οικοδόμου και του υπαίθριου μικροπωλητή...
Στέλεχος ο Τάσος, καλλιτέχνιδα η Γκόλφω του, η Χρύσα Γεωργαντά.
Δύο έξοχα παιδιά κι οι δυο.
Η Φανή μας είχε φέρει σε επαφή γιατί η Χρύσα είχε μια ιδέα, να κάνει μια δικιά της Μήδεια ως Σκηνοθέτιδα.
Κι έψαχνε κάποιον να πατήσει πάνω στην ιδέα της, να πατήσει χωρίς να ποδοπατήσει και πάνω στον κολοσσό κειμένου που άφησε ο Ευριπίδης, κι όλοι μαζί ν' ανοίξουμε μία καινούρια χαραμάδα για να ξανακοιτάξουμε τη Σπουδαία περίπτωση που λέγεται Μήδεια.
Μου άρεσε πολύ η ιδέα, είχα και γω απωθημένο από χρόνια να γράψω τη δικιά μου Μήδεια, σκοτώνοντας όλα τ' αγέννητα έργα μέσα μου, αυτά που μείνανε ιδέες, γιατί δεν μπορείς να οικοδομήσεις κάτι σταθερό και στέρεο με μια βαλίτζα στο χέρι.
Συναντηθήκαμε τελικά με τη Χρύσα,
βγήκαμε, φάγαμε, ήπιαμε, συζητήσαμε, ξαναβγήκαμε,
ενθουσιαστήκαμε, συμφωνήσαμε,
και παράλληλα η ζωή το χαβά της, τραβούσε την ανηφόρα,
κι έγιναν έγιναν πολλά στην ανηφόρα του καθενός...
Μεταξύ άλλων εγώ ήδη είχα αναλάβει μια ευθύνη απέναντι σε ανθρώπους που αγαπάω και μ' αγαπάνε,
εκείνους που ταξίδεψαν πέρυσι στο “έργο” με τίτλο “Χταπόδι και Σπέρμα”,
κι έτσι κατέβηκα απ' το Άρμα της Μήδειας,
όσο γοητευτικό κι αν ήταν μέσα μου να ξανακάνω κάτι στο θέατρο,
η προοπτική αυτή με τη Χρύσα,
μαζί, αρμονικά κι ωραία,
δεν μπορούσα ν' αφήσω στη μέση τη δέσμευση, με “τραπέζια” και “κρεβάτια” στρωμένα έτοιμα για “Χταπόδι και Σπέρμα”
Χαθήκαμε λίγο με τη Χρύσα...
Πριν ένα μήνα χτύπησε μήνυμα γουάτσάπ, μπιπ μπιπ μπιπ
Με καλούσε η Χρύσα στη Μήδειά της στο Φεστιβάλ της Μαδρίτης στο: Teatro Conde Duque de Madrid.
Με χορηγούς το Ελληνικό υπουργείο Πολιτισμού,
της Ισπανικής Πρεσβεία στην Αθήνα και το Ινστιτούτο Θερβάντες της Αθήνας
Medea – Dark Matter
Πέταξα απ' τη χαρά μου με τα νέα του γουατσαπ,
που έκανε το όνειρό της πραγματικότητα,
γενικά χαίρομαι και άγνωστοί μου να 'ναι όταν κάνουν όνειρα πραγματικότητα,
είναι γιατί νιώθω ότι τα απραγματοποίητα όνειρα γίνονται
καυσαέριο που αναπνέουν οι άλλοι γύρω μας,
ρύπανση στις ζωές άλλων πολλές φορές η πίκρα του απραγματοποίητου.
Δυστυχώς δε μπόρεσα να πάω γιατί ήμουν στη Βαρκελώνη και φρόντιζα πράματα σχετικά με τα Σουρεαλιστικά Σουαρέ.
Όμως προχθές ανταλλάσσοντας τα “Χρόνια Πολλά” για το Πάσχα μου είπε πως η Μήδειά της είναι στην Αθήνα,
στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
19 και 20 Απριλίου, στις 21.00, Αίθουσα ΘΕΑΤΡΟ
Να πάτε όλοι όσοι μπορείτε και να μου πείτε και μένα πώς ήταν. Ιδέα δεν έχω πως είναι αλλά πολύ θα ήθελα να την έχω... και κάτσω μετά να φανταστώ τι μπορεί να κάναμε μαζί...
Με αγάπη σου λέω Καλή επιτυχία Χρύσα μου. Σε άλλη ευκαιρία Μαζί.
Υ.Γ. 1: Πάντως για να μη ρυπαίνω του γύρω μου με τα δικά μου απραγματοποίητα με βοηθάει τα τελευταία χρόνια πολύ ο El Greco να κάνω Ο,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ. Κι ελπίζω το Φθινόπωρο να συγκεντρωθώ και ν' αξιωθώ να τελειώσω και τη δική μου πια Μήδεια.
Υ.Γ. 2 : Θυμίζω και κείνη την καταπληκτική που είχα δει στη Μαδρίτη πριν δυο χρόνια... ΜΗΔΕΙΑ απ' το Ballet Nacional de España
Υ.Γ. 3 : Δυο διπλές προσκλήσεις που μου προσέφερε η Χρύσα θα κάνω κλήρωση μεταξύ των "Σουρεαλιστών". Όσων θα συνταξιδέψουμε του Αγίου Πνεύματος και των Σουρεαλιστών του Ιουλίου.
El Greco
Νά τι λέει η Χρύσα για τη Μήδειά της;
“H Μήδεια του Ευριπίδη γράφτηκε σε μια περίοδο κρίσης της Δημοκρατίας και του Λόγου, όπως και η σημερινή που βιώνουμε . Ο λόγος σε περίοδο κρίσης φέρνει στην επιφάνεια μια βαθιά και έντονη κρίση αξιών. Περιθωριοποίηση των ανθρώπων, κρατική τρομοκρατία και εκφοβισμό, ξενοφοβία, ακραίες συμπεριφορές, έντονη αίσθηση της βίας της αδιαφορίας, καταπάτηση δημοκρατικών ελευθεριών, μια ρωγμή δηλαδή στην αρμονία του σύμπαντος. Μέσα σε αυτό το τοπίο η Μήδεια -Dark Matter είναι χαμένη στα πάθη της, έτοιμη για κάθε είδους βιαιοπραγία. Από την άβυσσο της ψυχής της, η «σκιά» μέσα της αναγκάζεται να φανερωθεί και εκφράζεται ανεξέλεγκτα, ακραία. Η προσέγγιση του μύθου στην παράσταση αυτή, εκφράζει την ανάγκη για υπέρβαση, για προσφυγή σε αδιαπραγμάτευτες αξίες, όπως και η αξία στους όρκους των θεών που επικαλείται, υπερασπίζεται, και μας θυμίζει η Μήδεια, καθώς με την τραγική της πράξη αποσπάται από το χώρο των ανθρώπων και επιστρέφει στον Μύθο. Στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, που ορίζονται από τους θεούς, και κάτω από τον θόλο του αιθέρα, η Μήδεια ηττείται στη μάχη της με το πνεύμα, κι όμως ως απόγονος του Ηλίου, του Φωτός, αυτή το κοιτά κατάματα. Γίνεται η ίδια το χέρι του θεού που τιμωρεί. Απόλυτα και τραγικά μας επιβάλει βίαια την υποχρέωση να αναμετρηθούμε με την πεποίθηση ότι την Ύβρη ακολουθεί πάντα η Τίσις.”
Χρύσα Γεωργαντά
Σκηνοθέτης
(Όλες οι φωτογραφίες είναι απ' την παράσταση)
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της Παράστασης.
ΜΗΔΕΙΑ Ευριπίδη,
MEDEA – DARK MATTER
Η ελληνική θεατρική ομάδα CONXOBANX παρουσιάζει την Κυριακή 19 και την Δευτέρα 20 Απριλίου στο Ίδρυμα Κακογιάννη την θεατρική παράσταση «MEDEA – DARK MATTER» σε σκηνοθεσία Χρύσας Γεωργαντά, στην ελληνική και ισπανική γλώσσα, σε μια σύγχρονη προσέγγιση. Η παράσταση αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το περασμένο Μάρτιο στο θέατρο CONDE DUQUE, (www.condeduquemadrid.es) της Μαδρίτης, στα πλαίσια του φεστιβάλ ELLAS CREAN, ( www.ellascrean.com ) μια διοργάνωση της Comunidad de Madrid, και του θεάτρου Conde Duquε. Η μετάφραση του έργου από τα αρχαία ελληνικά είναι του Θεόδωρου Στεφανόπουλου και η απόδοση στα Ισπανικά του Adrian Bautista Gascón. Η παράσταση τελεί υπό την Aιγίδα του Ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού, της Ισπανικής Πρεσβείας της Αθήνας και του Ινστιτούτου Θερβάντες των Αθηνών.
«Η προσέγγιση του μύθου της Μήδειας στην παράσταση αυτή εκφράζει την ανάγκη για υπέρβαση για προσφυγή σε αδιαπραγμάτευτες αξίες, όπως η αξία στους όρκους των θεών που επικαλείται, υπερασπίζεται, και μας θυμίζει η Μήδεια, καθώς με την τραγική της πράξη αποσπάται από το χώρο των ανθρώπων και επιστρέφει στον μύθο.»
ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
19 και 20 Απριλίου, στις 21.00, Αίθουσα ΘΕΑΤΡΟ
Πληροφορίες για την αγορά εισιτηρίων: Προπώληση: Ταμεία Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης (Πειραιώς 206, Ταύρος), 210 3418579 Δευ-Παρ 11:00 - 14:00, www.mcf.gr.
Εισιτήρια προπωλούνται και Πανεπιστημίου 39 (Στοά Πεσματζόγλου), Ticket Services Ωρ. λειτουργίας: Δευ. & Τετ. 09:00 - 17:00, Τρ., Πεμ. & Παρ. 09:00 - 20:00, Σαβ. 10:00 - 14:00.Τιμή εισιτηρίου:12 ευρώ , φοιτητικό 10
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ CONXOBANX
ΜETAΦΡΑΣΗ: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ: ADRIAN BAUTISTA GASCON
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΧΡΥΣΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ
MHΔΕΙΑ: MARISSA LULL
ΙΑΣΩΝ: ΤΑΣΟΣ ΝΟΥΣΙΑΣ
ΚΡΕΟΝΤΑΣ: ΝΤΙΝΟΣ ΜΑΚΡΗΣ
ΑΙΓΕΑΣ: ΚΩΣΤΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΟΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΡΘΗΣ
XOΡΟΣ: ΝΑΤΑΛΙΑ ΝΤΑΣΙΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΟΡΔΟΥΛΗ (video)
ΜΟΥΣΙΚΗ: KASSUM SANOGO (live), ΤΖΕΛΙΝΑ ΠΑΛΛΑ
VIDEO ART/ ΦΩΤΑ: AΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΚΗΝΙΚΆ: ΤΖΕΛΙΝΑ ΠΑΛΛΑ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: MARISA LULL
ΣΚΗΝΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ: ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ, VASO D.
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΟΚΚΟΡΟΥ
ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ: AΡΙΑΔΝΗ ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΟY
ΜΑΚΙΓΙΑΖ: ΜΑΡΙΑ ΝΕΡΟΥΠΠΟY
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ: ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΦΡΟΥΖΑΚΗ
ΜΑΣΚΕΣ: NOEMI BARRIOS
VIDEO: ΠΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ANIA LEWANDOWSKA, ΝΙΚΟΣ ΣΚΟΥΤΑΡΙΔΗΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΦΙΣΣΑΣ: ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ
ΧΟΡΗΓΙΕΣ :AUBERON
Ίσως επειδή η Ελλάδα είναι κοντά, τα αεροπορικά μέχρι τώρα ήταν κάπως προσιτά, ίσως γι' αυτό και για άλλους παρόμοιους ή όχι λόγους πάντως δεν είχε αναπτυχθεί Σύνδρομο Νοσταλγίας, αυτό το αίσθημα που βαραίνει όταν θες να μοιραστείς κάτι πολύ “ειδικό” και μόνον όποιος κουβαλάει κοινά “εθνικά” βιώματα μπορεί να το νιώσει .
Πριν 2 χρόνια, από τη Φανή (ερωτική μετανάστρια κι αυτή λόγω Jacobo) που μένει χρόνια τώρα στη Μαδρίτη γνώρισα τη Χρύσα.
Η Χρύσα κανονική “μετανάστρια”, είχε φέρει τον Τάσο της ως κλασική Γκόλφω απ' την Ελλάδα, έτοιμο.
Και με τη δουλειά του έτοιμη κι αυτή, τακτοποιημένη,
σε μεγάλη πολυεθνικήο Τάσος, μη μας κατηγορούν οι ισπανοί ότι τους παίρνουμε τις δικές τους δουλειές όπως κάνουμε εμείς με τόσους και τόσους που μας πήραν το μυστρί απ' το χέρι τόσα χρόνια κι έγινε εφιάλτης το παιδικό μας όνειρο να δουλέψουμε μια μέρα οικοδομή με εναλλακτική να πουλάμε c.d στο δρόμο αλλά ήρθαν αυτοί, οι ξένοι, και πάει τ' όνειρο του οικοδόμου και του υπαίθριου μικροπωλητή...
Στέλεχος ο Τάσος, καλλιτέχνιδα η Γκόλφω του, η Χρύσα Γεωργαντά.
Δύο έξοχα παιδιά κι οι δυο.
Η Φανή μας είχε φέρει σε επαφή γιατί η Χρύσα είχε μια ιδέα, να κάνει μια δικιά της Μήδεια ως Σκηνοθέτιδα.
Κι έψαχνε κάποιον να πατήσει πάνω στην ιδέα της, να πατήσει χωρίς να ποδοπατήσει και πάνω στον κολοσσό κειμένου που άφησε ο Ευριπίδης, κι όλοι μαζί ν' ανοίξουμε μία καινούρια χαραμάδα για να ξανακοιτάξουμε τη Σπουδαία περίπτωση που λέγεται Μήδεια.
Μου άρεσε πολύ η ιδέα, είχα και γω απωθημένο από χρόνια να γράψω τη δικιά μου Μήδεια, σκοτώνοντας όλα τ' αγέννητα έργα μέσα μου, αυτά που μείνανε ιδέες, γιατί δεν μπορείς να οικοδομήσεις κάτι σταθερό και στέρεο με μια βαλίτζα στο χέρι.
Συναντηθήκαμε τελικά με τη Χρύσα,
βγήκαμε, φάγαμε, ήπιαμε, συζητήσαμε, ξαναβγήκαμε,
ενθουσιαστήκαμε, συμφωνήσαμε,
και παράλληλα η ζωή το χαβά της, τραβούσε την ανηφόρα,
κι έγιναν έγιναν πολλά στην ανηφόρα του καθενός...
Μεταξύ άλλων εγώ ήδη είχα αναλάβει μια ευθύνη απέναντι σε ανθρώπους που αγαπάω και μ' αγαπάνε,
εκείνους που ταξίδεψαν πέρυσι στο “έργο” με τίτλο “Χταπόδι και Σπέρμα”,
κι έτσι κατέβηκα απ' το Άρμα της Μήδειας,
όσο γοητευτικό κι αν ήταν μέσα μου να ξανακάνω κάτι στο θέατρο,
η προοπτική αυτή με τη Χρύσα,
μαζί, αρμονικά κι ωραία,
δεν μπορούσα ν' αφήσω στη μέση τη δέσμευση, με “τραπέζια” και “κρεβάτια” στρωμένα έτοιμα για “Χταπόδι και Σπέρμα”
Χαθήκαμε λίγο με τη Χρύσα...
Πριν ένα μήνα χτύπησε μήνυμα γουάτσάπ, μπιπ μπιπ μπιπ
Με καλούσε η Χρύσα στη Μήδειά της στο Φεστιβάλ της Μαδρίτης στο: Teatro Conde Duque de Madrid.
Με χορηγούς το Ελληνικό υπουργείο Πολιτισμού,
της Ισπανικής Πρεσβεία στην Αθήνα και το Ινστιτούτο Θερβάντες της Αθήνας
Medea – Dark Matter
Πέταξα απ' τη χαρά μου με τα νέα του γουατσαπ,
που έκανε το όνειρό της πραγματικότητα,
γενικά χαίρομαι και άγνωστοί μου να 'ναι όταν κάνουν όνειρα πραγματικότητα,
είναι γιατί νιώθω ότι τα απραγματοποίητα όνειρα γίνονται
καυσαέριο που αναπνέουν οι άλλοι γύρω μας,
ρύπανση στις ζωές άλλων πολλές φορές η πίκρα του απραγματοποίητου.
Δυστυχώς δε μπόρεσα να πάω γιατί ήμουν στη Βαρκελώνη και φρόντιζα πράματα σχετικά με τα Σουρεαλιστικά Σουαρέ.
Όμως προχθές ανταλλάσσοντας τα “Χρόνια Πολλά” για το Πάσχα μου είπε πως η Μήδειά της είναι στην Αθήνα,
στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
19 και 20 Απριλίου, στις 21.00, Αίθουσα ΘΕΑΤΡΟ
Να πάτε όλοι όσοι μπορείτε και να μου πείτε και μένα πώς ήταν. Ιδέα δεν έχω πως είναι αλλά πολύ θα ήθελα να την έχω... και κάτσω μετά να φανταστώ τι μπορεί να κάναμε μαζί...
Με αγάπη σου λέω Καλή επιτυχία Χρύσα μου. Σε άλλη ευκαιρία Μαζί.
Υ.Γ. 1: Πάντως για να μη ρυπαίνω του γύρω μου με τα δικά μου απραγματοποίητα με βοηθάει τα τελευταία χρόνια πολύ ο El Greco να κάνω Ο,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ. Κι ελπίζω το Φθινόπωρο να συγκεντρωθώ και ν' αξιωθώ να τελειώσω και τη δική μου πια Μήδεια.
Υ.Γ. 2 : Θυμίζω και κείνη την καταπληκτική που είχα δει στη Μαδρίτη πριν δυο χρόνια... ΜΗΔΕΙΑ απ' το Ballet Nacional de España
Υ.Γ. 3 : Δυο διπλές προσκλήσεις που μου προσέφερε η Χρύσα θα κάνω κλήρωση μεταξύ των "Σουρεαλιστών". Όσων θα συνταξιδέψουμε του Αγίου Πνεύματος και των Σουρεαλιστών του Ιουλίου.
El Greco
Νά τι λέει η Χρύσα για τη Μήδειά της;
“H Μήδεια του Ευριπίδη γράφτηκε σε μια περίοδο κρίσης της Δημοκρατίας και του Λόγου, όπως και η σημερινή που βιώνουμε . Ο λόγος σε περίοδο κρίσης φέρνει στην επιφάνεια μια βαθιά και έντονη κρίση αξιών. Περιθωριοποίηση των ανθρώπων, κρατική τρομοκρατία και εκφοβισμό, ξενοφοβία, ακραίες συμπεριφορές, έντονη αίσθηση της βίας της αδιαφορίας, καταπάτηση δημοκρατικών ελευθεριών, μια ρωγμή δηλαδή στην αρμονία του σύμπαντος. Μέσα σε αυτό το τοπίο η Μήδεια -Dark Matter είναι χαμένη στα πάθη της, έτοιμη για κάθε είδους βιαιοπραγία. Από την άβυσσο της ψυχής της, η «σκιά» μέσα της αναγκάζεται να φανερωθεί και εκφράζεται ανεξέλεγκτα, ακραία. Η προσέγγιση του μύθου στην παράσταση αυτή, εκφράζει την ανάγκη για υπέρβαση, για προσφυγή σε αδιαπραγμάτευτες αξίες, όπως και η αξία στους όρκους των θεών που επικαλείται, υπερασπίζεται, και μας θυμίζει η Μήδεια, καθώς με την τραγική της πράξη αποσπάται από το χώρο των ανθρώπων και επιστρέφει στον Μύθο. Στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, που ορίζονται από τους θεούς, και κάτω από τον θόλο του αιθέρα, η Μήδεια ηττείται στη μάχη της με το πνεύμα, κι όμως ως απόγονος του Ηλίου, του Φωτός, αυτή το κοιτά κατάματα. Γίνεται η ίδια το χέρι του θεού που τιμωρεί. Απόλυτα και τραγικά μας επιβάλει βίαια την υποχρέωση να αναμετρηθούμε με την πεποίθηση ότι την Ύβρη ακολουθεί πάντα η Τίσις.”
Χρύσα Γεωργαντά
Σκηνοθέτης
(Όλες οι φωτογραφίες είναι απ' την παράσταση)
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου της Παράστασης.
ΜΗΔΕΙΑ Ευριπίδη,
MEDEA – DARK MATTER
Η ελληνική θεατρική ομάδα CONXOBANX παρουσιάζει την Κυριακή 19 και την Δευτέρα 20 Απριλίου στο Ίδρυμα Κακογιάννη την θεατρική παράσταση «MEDEA – DARK MATTER» σε σκηνοθεσία Χρύσας Γεωργαντά, στην ελληνική και ισπανική γλώσσα, σε μια σύγχρονη προσέγγιση. Η παράσταση αυτή παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το περασμένο Μάρτιο στο θέατρο CONDE DUQUE, (www.condeduquemadrid.es) της Μαδρίτης, στα πλαίσια του φεστιβάλ ELLAS CREAN, ( www.ellascrean.com ) μια διοργάνωση της Comunidad de Madrid, και του θεάτρου Conde Duquε. Η μετάφραση του έργου από τα αρχαία ελληνικά είναι του Θεόδωρου Στεφανόπουλου και η απόδοση στα Ισπανικά του Adrian Bautista Gascón. Η παράσταση τελεί υπό την Aιγίδα του Ελληνικού Υπουργείου Πολιτισμού, της Ισπανικής Πρεσβείας της Αθήνας και του Ινστιτούτου Θερβάντες των Αθηνών.
«Η προσέγγιση του μύθου της Μήδειας στην παράσταση αυτή εκφράζει την ανάγκη για υπέρβαση για προσφυγή σε αδιαπραγμάτευτες αξίες, όπως η αξία στους όρκους των θεών που επικαλείται, υπερασπίζεται, και μας θυμίζει η Μήδεια, καθώς με την τραγική της πράξη αποσπάται από το χώρο των ανθρώπων και επιστρέφει στον μύθο.»
ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
19 και 20 Απριλίου, στις 21.00, Αίθουσα ΘΕΑΤΡΟ
Πληροφορίες για την αγορά εισιτηρίων: Προπώληση: Ταμεία Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης (Πειραιώς 206, Ταύρος), 210 3418579 Δευ-Παρ 11:00 - 14:00, www.mcf.gr.
Εισιτήρια προπωλούνται και Πανεπιστημίου 39 (Στοά Πεσματζόγλου), Ticket Services Ωρ. λειτουργίας: Δευ. & Τετ. 09:00 - 17:00, Τρ., Πεμ. & Παρ. 09:00 - 20:00, Σαβ. 10:00 - 14:00.Τιμή εισιτηρίου:12 ευρώ , φοιτητικό 10
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ CONXOBANX
ΜETAΦΡΑΣΗ: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ: ADRIAN BAUTISTA GASCON
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΧΡΥΣΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ
MHΔΕΙΑ: MARISSA LULL
ΙΑΣΩΝ: ΤΑΣΟΣ ΝΟΥΣΙΑΣ
ΚΡΕΟΝΤΑΣ: ΝΤΙΝΟΣ ΜΑΚΡΗΣ
ΑΙΓΕΑΣ: ΚΩΣΤΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ
ΑΓΓΕΛΟΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΡΘΗΣ
XOΡΟΣ: ΝΑΤΑΛΙΑ ΝΤΑΣΙΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΟΡΔΟΥΛΗ (video)
ΜΟΥΣΙΚΗ: KASSUM SANOGO (live), ΤΖΕΛΙΝΑ ΠΑΛΛΑ
VIDEO ART/ ΦΩΤΑ: AΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΚΗΝΙΚΆ: ΤΖΕΛΙΝΑ ΠΑΛΛΑ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: MARISA LULL
ΣΚΗΝΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ: ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ, VASO D.
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΟΚΚΟΡΟΥ
ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ: AΡΙΑΔΝΗ ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΟY
ΜΑΚΙΓΙΑΖ: ΜΑΡΙΑ ΝΕΡΟΥΠΠΟY
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ: ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΦΡΟΥΖΑΚΗ
ΜΑΣΚΕΣ: NOEMI BARRIOS
VIDEO: ΠΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ANIA LEWANDOWSKA, ΝΙΚΟΣ ΣΚΟΥΤΑΡΙΔΗΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΦΙΣΣΑΣ: ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ
ΧΟΡΗΓΙΕΣ :AUBERON
No comments:
Post a Comment