(Το σχολείο μου στη Χάλκη Λάρισας.)
Αχ,
αν αντί γι' αυτό το βίντεο,
το επεξηγηματικό
το απολογητικό
το ποτισμένο από ενοχή (προσωπική αίσθηση),
που διαρκώς δικαιολογείται έχοντας το "μυαλό" τουστο ΜΕΓΚΑ
και στο ΣΚΑΙ,
στο τί θα πουν εκεί και
πως θα τους διαπομπεύσουν διαστρεβλώνοντας τις απόψεις τους...
Αν αντί για όμηροι-ρεαλιστές,
δάσκαλοι και καθηγητές
αφήνονταν για λίγο
σε μια τρελή τρελή ονειροπόληση
πως ήταν λέει
"Οι Εκλεκτοί της Ιστορίας"
να αλλάξουν την πορεία του κόσμου
ξανακάνοντας τη Σχέση ανάμεσα
σε Μαθητή,
Γνώση
και Δάσκαλο
Σχέση Ερωτική.
Ποιων Βερμούδων και αηδίες!!!
Αυτό θα ήταν το πιο Επικίνδυνο Τρίγωνο.
Το πιο Επικίνδυνο
και για την Παλιά
και για τη Νέα Τάξη Πραγμάτων
που είναι φτυστή η Παλιά.
Αν αντί για το παραπάνω βίντεο κυκλοφορούσαν αυτό που ακολουθεί λέγοντας:
"Απεργούμε γιατί":.. Κι να "έπεφτε" το βίντεο...
Δεν αποκλείεται
η κοινωνία σύσσωμη
να συντάσσονταν μαζί τους,
να 'μπαινε στο αγώνα τους
κι ας λυσσούσαν κανάλια και παπαγαλάκια.
Δεν αποκλείεται,
όχι γιατί η Κοινωνία
έχει αυτή την ωριμότητα
και με το που θα δει τον Καστοριάδη να λέει όσα λέει θα τρέξει στο δρόμο χέρι-χέρι με τους καθηγητές.
Όχι.
Δεν αποκλείεται απλώς
διότι οι κοινωνίες έχουν
ένστικτο
κι ανάγκη
να ωριμάσουν.
Σ' αυτή την καμπή της Ιστορίας,
ίσως,
αν έβλεπαν τους Δασκάλους
με βλέμμα που να βγάζει φωτιά για το Δίκιο του Αγώνα
αντί για βλέμμα που εκλιπαρεί
για λίγη κατανόηση...
Ίσως...
Δεν αποκλείεται...
Αυτό που αποκλείεται
είναι να εμπνεύσει κάποιος
Αγώνα
και να γίνει μπροστάρης μιας Ανατροπής
έτσι,
με σποτάκια που το μυαλό τους έχουν
στους τηλεοπτικούς τους "Δημίους"
Αυτό στο κάτω-κάτω περιμένει από τους Δασκάλους και τους Καθηγητές της μια Κοινωνία: Να τη βοηθήσουν να ωριμάσει με Φαντασία και Όραμα.
Επιχειρήστε το...
Παίξτε Επίθεση, όχι Άμυνα!
Υ.Γ.: Ένα απ’ τα όνειρά μου,
(μακάρι να προλάβω να το ζήσω
κι ας μη δείχνει να πάει προς τα κει το πράμα)
είναι στα χρόνια που έρχονται,
καθώς θα ταξιδεύω (όνειρο είναι ό,τι θέλω κάνω)
σ’ Ανατολή και Δύση
να κρυφακούω συζητήσεις
ν’ αφουγκράζομαι όνειρα
άγγλων γάλλων πορτογάλων
σέρβων βούλγαρων ρουμάνων
αμερικανών
κινέζων
σαουδαράβων
λίβυων και νοτιοαφρικανών
γονιών,
να ακούω πόσα είναι διατεθειμένοι
να θυσιάσουν απ’ τη ζωή τους
ώστε να μπορέσει το παιδί τους
να σπουδάσει μια μέρα
στην Ελλάδα.
Αν βάζαμε αυτό ως Στόχο αντί γι’ αυτά τα ψευτονούμερα εφήμερων ψευτών!
El Greco
Αν οι καθηγητές είχαν τις απόψεις του Κορνήλιου να είσαι σίγουρος ότι τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Τελικά βλέπεις ποιό είναι το πρόβλημα; οι κυβερνώντες παίρνουν μέτρα χωρίς αξιολόγηση, οριζόντια, άδικα, και εν τέλει αλυσιτελή για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της παιδείας και αυτοί που είναι από κάτω (καθηγητές και όχι μόνο) ονειρεύονται το βόλεμα. Όχι όλοι αλλά αυτοί που βγαίνουν μπροστά και τους καθοδηγούν. Εκμαυλίστηκαν από το σύστημα; Μπορεί. Αλλά βρες άκρη εσύ, όταν θέλεις να αλλάξουν πράγματα και κανείς δεν ακούει. Αντί για επιχειρήματα, τηλεοπτικές ατάκες. Και στο βάθος του τούνελ η ...τροϊκα. Γιαυτό καταλήξαμε, μεταξύ άλλων, κράτος παρίας στην Ευρώπη. Στο έλεος των δανειστών. Με ευθύνη συνολική. Όχι μόνο των κυβερνώντων που έχουν τη μεγαλύτερη. Αλλά και των κυβερνωμένων που στήριξαν ή ανέχτηκαν καταστάσεις.
ReplyDelete"Υπάρχει τι το ανθρώπινον χωρίς ατέλεια"; Τραβούμεν μπρος Παναγιώτη...
DeleteΕίναι μόνο θέμα ατέλειας ή γενικότερης αφασίας; Που μας αφορά όλους. Τραβάμε μπροστά (ποιοί άραγε, γιατί εγώ δεν βλέπω πολλούς και ιδιαίτερα στα υπάρχοντα κόμματα), έτσι πρέπει. Ακολουθεί όμως κανένας;
ReplyDeleteΣε περιμένω να τα πούμε από κοντά και αναλυτικά. Όχι όπως την άλλη φορά.
Εμ την άλλη φορά αφήσαμε τα σχέδια στα χέρια της Πόπη και τα θαλασσοέπνιξε. Δεν πειράζει όμως γιατί το χρειαζόσασταν. Άντε όμως τώρα να ξαναπετύχεις τον Ελ Γκρέκο Τραγουδιστή. Θα σε ενημερώσω.
DeleteΔεν σε θέλω τραγουδιστή αλλά συνομιλητή! Θα σου φάω το χρόνο με το μπλά-μπλα, αλλά έτσι μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλο!
ReplyDelete