Κάθε φορά μετά από μία εβδομάδα στην Ελλάδα χρειάζομαι δύο (βδομάδες) για ξεκούραση.
Όλα εντατικά και πιεσμένα.
Πού να χωρέσουν σε 7 μέρες 5-6 μήνες απουσίας.
(Δεν ξέρω τί γινόταν εκείνη τη στιγμή στη Σκηνή πάντως μου άρεσε που η Στέλλα Βαρελά απαθανάτισε τόσα στόματα ανοιχτά.)
Κάποιους φίλους πρόλαβα και τους είδα κι άλλους ούτε να τους τηλεφωνήσω δεν πρόλαβα γιατί αρρώστησα από πάνω.
Παρασκευή, παραμονή του Ραντεβού ήταν ίσως η πιο εξουθενωτική βραδιά. Μέχρι τις 5 για casting στις ΚΟΥΚΛΕΣ. Διάλεγα όλη νύχτα ποια Κούκλα θα έρθει να μοιραστεί τί απ' τη δουλειά της.
Ειδικό Μαραθώνιο πρόγραμμα μου είχε ετοιμάσει η φίλη Μαριλού για να διαλέξω ανάμεσα
στην Αμάντα Ληρ, τη Μαρινέλα, τη Λουθ Κασάλ, την Άτζελα Δημητρίου, τη Μαρίσα Παρέδες, Ξανθή Περάκη, Μπιγιονσέ, Ελένη Τσαλιγοπούλου, Μαντόνα, Καίτη Γκρέυ Μελίνα Σελίν Ντιόν, Νάνα Μούσχουρη και και και...
Η Μάνια ως Marisa Paredes στο Tacones Lejanos του Almodovar με τη φωνή της Luz Casal στο Piensa en Mi. Απλούστατο δηλαδή.
Η Μάνια ως Μελίνα...
Η Αλίκη ως Ξανθή Περάκη λέει τα χαρτιά και διαβάζει το χέρι των Σουρεαλιστών που παραβρέθηκαν για να δει σε ποιον πέφτει ταξίδι.
Η Αλίκη εδώ ως Άτζελα Δημητρίου και τον ανάλογου επιπέδου άντρα στα πόδια της...
Η Εύα ως "Αμάντα Λιρ που γεννήθηκε στο Ανόι το 1931 ή στο Χονκ Κονγκ το 1941. Μπορεί να γεννήθηκε και στην Τρανσυλβανία το 1946. Η μητέρα της μπορεί να ήταν Αγγλίδα ή Γαλλίδα, Βιετναμέζα ή Κινέζα. Ο πατέρας ήταν Άγγλος, Ρώσος, Γάλλος ή Ινδονήσιος. Κι όταν γεννήθηκε, η Αμάντα Λιρ μπορεί να ήταν ο Αλέν Ταπ.... " το σίγουρο είναι πως ο Νταλί δημιούργησε το 1ο Έμψυχο Σουρεαλιστικό Έργο.
Η Εύα πάλι, ως Μαρινέλα εδώ δείχνει προς άλλο Σουρεαλιστικό Δημιούργημα.
Έτσι κι αλλιώς ο Σουρεαλισμός ήταν το θέμα, αυτό που φαίνεται Παράλογο στη Λογική αλλά το Όνειρο το βρίσκει ό,τι πρέπει,
δυο νύχτες συνεχόμενες, Παρασκευή και Σάββατο,
μία για κάστινγκ την άλλη για παράσταση,
δυο νύχτες συνεχόμενες μαλλιά κουβάρια συνειδητό και υποσυνείδητό μου.
Πολλοί βρήκαν νόημα στη συνάντηση του Καμπαρέ Βολταίρ, άλλοι δεν ξέρω.
(Έκλεινε τα 69 ο Μανώλης που είχε έρθει με τη Νίνα απ' την Κρήτη. Πιο Σουρεαλιστικά τα 69 του δεν ξέρω ποιος τα κλεισε ή θα τα κλείσει.)
“Η Επιμονή της Μνήμης” την είχαμε ονομάσει τη Συνάντηση.
Έψαχνα για τη Στιγμή που επιμένει μέσα στον καθένα,
αυτό που κάθεται στο Θρόνο της πιο παλιά ανάμνησής μας κι επιμένει,
επιμένει ότι δεν είμαστε χθεσινοί,
επιμένει πως ό,τι είμαστε τώρα, μερίδιο της ευθύνης έχει εκείνη η Στιγμή...
Αυτό,
τον εντοπισμό αυτής της Στιγμής το πήραμε για homework.
Απ' τη βραδιά ο καθένας ξέρει τί έχωσε στην κουρασμένη έτσι κι αλλιώς πια για τους περισσότερους Μνήμη.
Ευκαιρίες για Upgrade, για Αναβάθμιση είναι τα Ταξίδια κι οι συναντήσεις μας. Αυτό τουλάχιστον επιδιώκω.
Ένα απ' τα πράματα που θα κρατήσω εγώ στη Μνήμη μου είναι η χαρά πολλών μόνο και μόνο επειδή με την ευκαιρία του καλέσματος είδαν ένα σωρό αγαπημένους, φίλους πια.
Κάποιοι είχαν έρθει από Κρήτη, από Αλεξανδρούπολη, Σαντορίνη, Θεσσαλονίκη, απ' την Καλαμάτα η Βαρβάρα μετά από 10 χρόνια που είχαμε χαθεί, απ' τη Λάρισα, το Κρανίδι Αργολίδος,... Μέχρι απ' την εξωτική Μακρακώμη είχαν καταφτάσει δυο.
Δεύτερο κρατούμενο της Μνήμης,
εκείνη η στιγμή που η Εύα Κουμαριανού με κόσμο ξένο γι' αυτή και την “ατμόσφαιρά” της, κόσμο δηλαδή που δεν πήγε συνειδητά να δει το show κάποιων τραβεστί, απλώς σε κάτι που το λέγαν
“Η Επιμονή της Μνήμης” είχε πάει και βρέθηκε σε Ντράγκ Σιοου,
ζήτησα απ' την η Εύα, μπροστά σε “αμύητους” να μοιραστεί αυτό που επιμένει στη δική της Μνήμη,
και κείνη θυμήθηκε τον βιασμό της απ' τον δάσκαλο και γείτονα όταν ακόμα ήταν αγοράκι 5 χρόνων.
Τρίτο στην Αναβάθμιση αυτή κρατάω το γεγονός πως πολλοί φίλοι που δε θα πήγαιναν ίσως ΠΟΤΕ τόσο κοντά στον κόσμο των τρανσέξουαλ είχαν για μια φορά κι αυτή την εμπειρία.
(Η μάνα μου κι η θεία Περιστέρα σε Νταγκ Σιόου...)
Άλλο,
προθέσεις που κατέρρευσαν όπως μιας κρουαζιέρας!
Η πρόθεση ήταν το “ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ” σ' ένα καράβι,
για να γίνει Love Boat και Κιβωτός Αναμνήσεων
αλλά...
κακώς μεν,
αλλά
δε γνώριζα εγκαίρως πως κάθε έξοδος απ' το καράβι,
στην Κωνσταντινούπολη,
στην Έφεσο,
στη Ρόδο,
στην Κρήτη, Σαντορίνη , Δήλο κτλ
θα ήταν με επιπλέον χρέωση,
καλά κρασιά δηλαδή,
κάθε βηματάκι στη στεριά επιπλέον χρέωση αλλιώς εκεί, να επιπλέουμε 24 ώρες το 24ωρο,
πολλά δε γνώριζα σχετικά με τον “κόσμο της κρουαζιέρας” γι' αυτό και
αποσύρω την πρόταση,
εγώ σε “ομηρία” φίλους δεν οδηγώ.
Εκτός όμως από προθέσεις που κατέρρευσαν εν μία νυκτί
άλλες ιδέες γεννήθηκαν εκείνη τη βραδιά και θα φωτίσουν πολλές νύχτες.
Ιδέες όπως:
1) ένα αφιέρωμα στον Μιγκέλ Ντε Θερβάντες με αφορμή τα 400 χρόνια απ' τον θάνατό του σε συνδυασμό με διάλεξη και ξενάγηση στην Παλιά Βουλή των Ελλήνων από την Κατερίνα Παπατζανάκη και την Θέλγη Κατεχανάκη
2) Σεμινάριο-Εργαστήρι Ταξιδιωτικής Φωτογραφίας από τον Κώστα Ορδόλη και τη Νίνα Κασσιανού που είχε την ιδέα, καθώς και φωτογράφους ειδικούς στην Ταξιδιωτική φωτογραφία ώστε να σταματήσουμε να βγάζουμε όλοι το ίδιο πράμα, τον ίδιο καθεδρικό, το ίδιο κάστρο απ' την ίδια γωνία με την ίδια ματιά. Σεμινάριο για να βρει ο καθένας την προσωπική του Γωνία και Ματιά.
Με μερικούς είμαστε πια στο 4ο Έτος και είναι καιρός να μάθετε να βγάζετε φωτογραφίες.
3) Ανέβασμα στη Σκηνή έργου δικού μου για σας ειδικά, τους κατοίκους της Greco-Land.
4) Ταξίδι το 2017 στην Πορτογαλία σε συνδυασμό με επίλογο επί ισπανικού εδάφους όπου γνωριστήκαμε. Το Ταξίδι στην Πορτογαλία-Άγνωστη Θερβαντική Ισπανία θα γίνει του χρόνου γιατί φέτος, λόφω του ότι είναι Έτος Θερβάντες όλα είναι ακριβότερα.
5) Οριστικοποιήθηκαν οι Ημερομηνίες των 3 δεκαήμερων που θα συνοδεύσω φέτος στη Βόρειο Ισπανία. Φέτος θα γίνει και
“Χταπόδι και Σπέρμα”, ξεκίνημα δηλαδή απ' το Μπιλμπάο και κατάληξη στο Πόρτο
αλλά και “Σπέρμα και Χταπόδι” το ακριβώς αντίστροφο. (Οι ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σε ξεχωριστή δημοσίευση)
6) ΚΑΙ....
ΚΑΙ...
Καινούριο Ταξίδι για φέτος.
(Με μικρή Επιφύλαξη!)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΩ Ταξίδι “Συλλεκτικό”
στη ΣΙΚΕΛΙΑ!
Στη Σικελία και όχι μόνο!
“GODFATHER No 4” θα λέγεται και θα παντρέψουμε
τον Αλκιβιάδη του Σωκράτη
με τη Σοφία Λόρεν
αναζητώντας παράλληλα και τον Μαφιόζο Μέσα μας.
Η πρόθεση είναι για το Καλοκαίρι του 2016 και όχι μία Σικελία με κάτι πόλεις στη σειρά κι όξω απ' την Πόρτα.
Θέλω,
μετά το ταξίδι αυτό,
όταν θα επιστρέψετε στην Ελλάδα θέλω να μυρίζεται
εσπρέσο σπαγγέτι και σπέρμα!
“GODFATHER No 4: εσπρέσο σπαγγέτι αίμα και σπέρμα!”
Θα πάω στη Σικελία τον Φεβρουάριο για επιτόπια έρευνα και ενδεχόμενη Συμφωνία με τους Κορλεόνε και θα σας πω.
Γα την ώρα στη Μαδρίτη,
σπίτι μου,
μ' έναν χειμώνα που δε λέει να έρθει έκατσα και να σχεδιάσω τα ταξίδια του καλοκαιριού που είναι ακόμα εδώ.
Κι αυτή ακριβώς τη στιγμή, γράφοντας ετούτο τον επίλογο συνειδητοποιώ πως και τίποτα να μη γίνει απ' όλα αυτά, ούτε Σεμινάρια Φωτογραφίας, ούτε θεατρικά όνειρα, ούτε ομιλίες και ταξίδια στο Χρόνο του Θερβάντες και τ απόκρυφα λημέρια της Μαφίας και του Ιταλικού Σινεμά,
και τίποτα να μη γίνει τελικά,
μου φτάνει που ακόμα μπορώ και κάνω σχέδια,
και για το '16
και για το '17,
και για το '18 σχεδόν σίγουρος είμαι που θέλω να πάμε γιατί,
είναι κάτι στιγμές που πέφτει τόση ομίχλη στην ψυχή που ούτε η επόμενη εβδομάδα δε φαίνεται.
Υ.Γ.: Μερικά Βίντεο της Σουρεαλιστικής μας Βραδιάς. Άντε και του Χρόνου Βραδιά Μαφιόζικη!
Η AMANTA LEAR ΜΟΥ
Η ΑΤΖΕΛΑ
ΚΙ ΑΛΛΗ ΑΤΖΕΛΑ
H LUZ CASAL
Ευχαριστώ πολύ που με αφήσατε να σας σκηνοθετήσω το 2015
No comments:
Post a Comment