28 Sept 2016

ΤΑΞΙΔΙΑ-ΜΠΑΜΠΟΥΣΚΕΣ ΚΑΙ "ΜΥΣΤΙΚΟΙ" ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ

Αυτή την περίοδο είμαι στην πορεία δημιουργίας της Melodrakma, 
της εταιρείας που θέλω να συνδυάσει το Ταξίδι και τις Τέχνες, 
το Θέατρο τη Μουσική, το Χορό, γιατί είναι Τέχνη να μπορείς ν' αφήνεσαι να σε  ταξιδέψουν
κι είναι ένα θαύμα της Τέχνης το να μπορεί το Ταξίδι αυτό να πολλαπλασιάζεται μέσα σου, καιρό μετά από τότε που τέλειωσε να γίνεται αφορμή για άλλα Μέσα Ταξίδια σε Κήπους του Χειμώνα.



Σ' αυτή λοιπόν την περίοδο διαβάζω διάφορα που θα μπορούσαν να φωτίσουν το δρόμο μου για να κάνω κάτι καλό που καλό θα φέρει και θα δημιουργεί ταξίδια μπαμπούσκες, το ένα μες στο άλλο, κι άλλο, κι άλλο...

Πολλοί φίλοι, μαζί με τις εγκάρδιες ευχές μου είπαν: 


Είσαι τρελός; Είναι τώρα περίοδος να κάνεις τέτοιες κινήσεις, να κάνεις εταιρεία;
Όλα κλείνονται μέσω ίντερνετ πια, οι γενιά που έρχεται τα κάνει όλα μόνη της, on line...
Είναι τώρα περίοδος να...

Ξέρω και γω;;; Είναι;;; 

Θα δείξει.


(Τον περασμένο Οκτώβριο, στη Βαρκελώνη, με τον φίλο μου Δημήτρη Καραφέρη, μεγαλοπράκτορας κι αυτός σαν και μένα. Εκείνος πράκτορας της εταιρείας με το καταπληκτικό όνομα 360dgreece)

Με αφορμή όλον αυτόν τον προβληματισμό, διάβασα και το παρακάτω άρθρο κι αποφάσισα να αναδημοσιεύσω γιατί που μου φάνηκε τουλάχιστον λογικό και αληθοφανές. 
Τώρα, άμα το πλήρωσαν οι πράκτορες δεν ξέρω πάντως έχει βάση αλήθειας. 
Κι αλίμονο αν στη βάση αυτής αλήθειας δεν είναι ο ανθρώπινος παράγοντας, αν δεν κάνει τη διαφορά σε σχέση με τη Μηχανή. 

Στη Melodrakma Universal χέρι-χέρι τους φαντάζομαι Άνθρωπο και Μηχανή.

Και στη χειρότερη σκέφτομαι, 
ακόμα κι αν ο Ανθρώπινος Παράγοντας-Πράκτορας είναι Μουλάρι,  τουλάχιστον ξέρεις εναντίον ποιου να στραφείς. 
Με τη Μηχανή τί κάνεις; 
Τη χτυπάς και την κουνάς σαν τους κουλοχέρηδες να "ξεράσει", να πέσει η Ευθύνη σα δίευρο; Η Ευθύνη που το Ταξίδι δεν είχε άλλο "Ταξίδι" μέσα, που ήταν μόνον πήγαινε-έλα και μισό;
                                
                           El Greco

Ακόμα και οι πιο έμπειροι ταξιδιώτες νιώθουν στα ταξίδια τους σήμερα μια ανησυχία...



Έξι λόγους για τους οποίους οι τουριστικοί πράκτορες επιστρέφουν ως η ασφαλέστερη και δημοφιλέστερη λύση για κράτηση διακοπών, καταγράφει δημοσίευμα του Travelmarket Report. 



1. Προσφέρουν καθοδήγηση

Ακόμα και οι πιο έμπειροι ταξιδιώτες νιώθουν στα ταξίδια τους σήμερα μια ανησυχία. Εάν ο προορισμός έχει πληγεί από τον ιό Ζίκα είτε από την τρομοκρατία, οι ταξιδιώτες τείνουν να μιλούν για τις ανησυχίες τους και να αναζητούν αμερόληπτη ενημέρωση από έναν τουριστικό πράκτορα. «Τις συμβουλές που μπορούμε να τους δώσουμε απλώς δεν γίνεται να τις βρουν όταν κάνουν online κράτηση», δηλώνει η πράκτορας Diane Bower της CruzDiva Travel στο Huntersville των ΗΠΑ.



2. Τα χρήματα του ταξιδιώτη πιάνουν μεγαλύτερο τόπο, καθώς οι τουριστικοί πράκτορες προσφέρουν περισσότερα από την αμοιβή τους
Οι πράκτορες έχουν πρόσβαση σε συμφωνίες και προσφορές τις οποίες οι ταξιδιώτες δε μπορούν να βρουν αυτόνομα. Από την κρουαζιέρα μέχρι το ξενοδοχείο και τις εκδρομές, οι πάροχοι γνωρίζουν τους κορυφαίους τουριστικούς πράκτορες και τους προσφέρουν αναβαθμίσεις, μπόνους, ειδικές προσφορές και φθηνότερα εισιτήρια, με αποτέλεσμα οι πελάτες να νιώθουν ότι έχουν ιδιαίτερη μεταχείριση και εξοικονομούν κατά μέσο όρο 452 δολάρια ανά ταξίδι.



3. Οι ταξιδιώτες απογοητεύονται με τα online τουριστικά πρακτορεία
Τα online τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) συχνά διαφημίζουν μια τιμή και στη συνέχεια προσθέτουν σε αυτήν κρυμμένες χρεώσεις ή θέτουν περιορισμούς. Επίσης, υπάρχει πολύ πληροφόρηση για να κάνει κανείς τις επιλογές του. Η έρευνα μετατρέπεται σε δύσκολη διαδικασία. Από τους ταξιδιώτες που συχνά αναζητούν πληροφόρηση από τους ΟΤΑ στο σχεδιασμό του ταξιδιού, μόνο το 13% κάνει κράτηση σε ΟΤΑ, έναντι 36% το 2014, σύμφωνα με έρευνα της MMGY Global το 2015.


4. Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
Ενώ οι ΟΤΑ έχουν τηλεφωνικά κέντρα με τα οποία βοηθούν τους πελάτες με βασική πλοήγηση στις ιστοσελίδες τους, προσφέρουν μικρή περαιτέρω βοήθεια. Οι τουριστικοί πράκτορες όμως βοηθούν κατά τη διαδικασία κράτησης και παραμένουν στη διάθεση του πελάτη ώστε να διασφαλίζουν ότι όλα πηγαίνουν καλά. Και όταν υπάρχει πρόβλημα, επεμβαίνουν, είτε πρόκειται για πάροχο που δεν προσφέρει τα υποσχόμενα είτε για επείγουσα κατάσταση που απαιτεί ακύρωση του ταξιδιού.



5. Βαθιά γνώση του προορισμού και προσωπική κατανόηση των ενδιαφερόντων του πελάτη
Οι πράκτορες συχνά ειδικεύονται στις ανερχόμενες αγορές, επομένως μπορούν να προσφέρουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό ή το τμήμα του ταξιδιού, όπως η κοινότητα LGBT ή οι γαμήλιοι προορισμοί. Δαπανούν χρόνο για να γνωρίσουν τον πελάτη τους, ώστε να κάνουν προτάσεις προσαρμοσμένες σε αυτά που θέλουν να κάνουν.


6. Οι γνώσεις των τουριστικών πρακτόρων προσανατολίζονται στους Millennials
Το ποσοστό των ταξιδιωτών κάτω των 35 ετών που προτιμούν να κάνουν κράτηση διακοπών μέσω τουριστικού πράκτορα αυξήθηκε κατά 50% από το 2014 στο 2015, σύμφωνα με την έρευνα της MMGY Global.Δεν έχουν το χρόνο να εξετάσουν όλες τις επιλογές και κατανοούν ότι υπάρχει μόνο μια επιλογή για να κάνουν τις διακοπές τους τέλειες. Όπως προσλαμβάνουν έναν ειδικό για να τακτοποιήσει τα φορολογικά τους ζητήματα ή να συντηρήσει τον κήπο, αναζητούν έναν επαγγελματία να τους βοηθήσει να πάρουν την πιο σημαντική απόφαση.


3 comments:

  1. Προχώρησε, μαζι σου !!!
    Σίγουρα κατι πολυ καλλίτερο θα κάνει η melodrakma !!!

    ReplyDelete
  2. Προχώρησε, μαζι σου !!!
    Σίγουρα κατι πολυ καλλίτερο θα κάνει η melodrakma !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γι' αυτό προσπαθώ Αθηνά, για το Καλλίτερο!

      Delete