13 Aug 2017

LA VIDA ES UN CARNAVAL

Στη δουλειά με βρίσκει η μέρα που γεννήθηκα, όπως πάντα δηλαδή, καλοκαιριάτικα που γεννήθηκα και ξεναγός που θέλησα να γίνω, δουλειά, φέτος ταΐζω γλάρους στη Γαλικία και ποτίζω ανθρώπους διψασμένους για ιστορίες του τόπου που ήρθαν να γνωρίσουν. Άγνωστοί μου όλοι πλην τεσσάρων, όλοι φίλοι, φίλων, κάποιων από σας που σήμερα μου εύχεστε με αγάπη.  Ωραίους φίlους στείλατε, έχουν τα δυο χαρακτηριστικά που πιο πολύ απ’ όλα εκτιμώ: είναι καλοί άνθρωποι και είναι και ευφυείς.

(Συνειδητά το πρωί στο Πόρτο φόρεσα τη μπλούζα του Ελ Γκρέκο για να φωτογραφηθώ με τους λευκούς γλάρους και να σας πω έτσι ευχαριστώ.)


Μετά από πολλά χρόνια μπορώ να πω: μ’ αρέσει η ζωή μου.

Α) Αγαπάω και νιώθω ν’ αγαπιέμαι ως σύντροφος.

Β) Η έφηβη Άλμπα μού μαθαίνει πολλά, σαν να κάνει γενικό reset και ν’ ανασταίνει μέσα μου όλα όσα πίστευα πως τέλειωσαν, με κάνει να ξαναθέλω ν’ αλλάξω τον κόσμο κι ας ξέρω ότι δε γίνεται, μου κολλάει όλες τις ατιγηραντικές αφέλειες εφήβου.

Γ) Αγαπάω και μ’ αγαπάνε ένα σωρό φίλοι.

Και, Δ) επαγγελματικά ξαναγεννιέμαι, ξανακάνω όνειρα, σχέδια, έχω και την απόφαση έχω και την ακύρωσή της στα χέρια μου!

Απίθανο πράμα η ζωή, στα 48, πάνω που έλεγα να σοβαρευτώ, με κάνει πάλι έφηβο στα όνειρα, λες κι είιναι απόκριες με ντύνει νέο, εγώ νέος δεν ήμουν ούτε τότε, καρναβάλι η ζωή, μ’ έντυσε πάλι ονειροπόλο, αισιόδοξο, καρφί δε μου καίγεται για την παράσταση τού Τραμπ και του Κιμ, παράσταση είναι θα τελειώσει, έχω δικό μου έργο επί σκηνής, στο Camino de Santiago με βρίσκει η μέρα που γεννήθηκα κι ήπια ένα albariño στην υγειά όλων όσων μοιραστήκαμε αυτή την εμπειρία, με κρασί και μύδια, χορεύοντας με τους γλάρους στη Γαλικία, κι άλλο ένα θα πιω το βράδυ παρέα με τις Μαρίες μου, με τις πολύχρωμες Μαρίες του Σαντιάγκο και της καρδιάς μου, στην υγειά όλων όσων μπήκατε στον κόπο να μου ευχηθείτε.

(Οι ευφυείς βγήκαν και γλετζέδες. Μου κάνανε χορογραφία ολόκληρη, κυριολεκτικά "Χορεύοντας με τους Γλάρους")

Στη δουλειά με βρίσκουν οι ευχές σας, είπα θα γράψω σ’ όλους μία και καλή το βράδυ αλλά, σε κάθε ευκαιρία έμπαινα απ’ το τηλέφωνο, έριχνα μια ματιά κι ήταν σα να βουτούσα στον ατλαντικό, εκεί στην παραλία των Καθεδρικών μπάνιο στην αγάπη έκανα.

Είναι ωραίο που μεγαλώνω και νιώθω πως δεν απομακρύνομαι απ’ τον εφηβικό μου στόχο: τη χαρά. Αυτός ήταν και παιδικός κι εφηβικός και παντοτινός. Τί άλλο αξίζει απ’ τη χαρά που δίνουμε και παίρνουμε;

Μ’ ενοχεί που μεγαλώνω και που φαίνεται αλλά αμέσως σκέφτομαι όσους δεν πρόλαβαν να μεγαλώσουν όσο θα θελαν, έρχεται η Beth κι η Ντίνα, μού δίνουν από ένα φιλί και μου ψιθυρίζουν πως η ζωή είναι ένα Καρναβάλι και γω φανατικός εθελοντής στο άρμα της.

Κι έτσι αποφάσισα να κάνω βαρύγδουπη “καρναβαλίστικη” ανακοίνωση δώρο στον εαυτό μου. Ρώτησα το στομάχι μου, μου είπε
«ναι, να το κάνεις, θα δώσει πολλή χαρά σε πολλούς...»,
κι ανακοινώνω την πρώτη στην Ιστορία της Melodrakma εκδρομή στην Ελλάδα!!!!
                 
ΑΠΟΚΡΙΕΣ-ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2018 ΜΑΖΙ...

Σαν «Ετήσιο Αντάμωμα» ΟΛΩΝ!

Με πούλμαν...

Ναι... Κλείνω τα μάτια και βλέπω πούλμαν, πούλμαν παντού, παντού λεωφορεία, όπως ξεκινούσαν κάποτε στα πέτρινα κιτς χρόνια του βιογραφικού μας, εκείνα με τους μπλε και πράσινους κόκκους πλαστικής σημαίας...

Χωρίς τίποτα πλαστικό,  με την καρδιά γεμάτη αγάπη για όσους θα ξαναδούμε κι όσους καινούριους θα γνωρίσουμε ξεκινούν τα λεωφορεία στις 17 Φεβρουαρίου 2018.

1η ΜΕΡΑ:

Συγκέντρωση στο Πεδίον του Άρεως, στο γνωστό άγαλμα... Σε κάθε λεωφορείο αντί για ένα κομματόσκυλο θ’ ανέβει ένας φίλος μου ξεναγός με τον οποίο θα έχω συνεννοηθεί ποια είναι τα θέματα που θέλω ν’ ανοίξουμε και ν’ αγγίξουμε.
Θα ξεκινήσουμε πρωί-πρωί και κατά τις .... (;;;;;;;;???????)

θα φτάσουμε στ... (;;;;;;;;???????)

για την πρώτη μας ξενάγηση στ... (;;;;;;;;???????)

Καταπληκτική στιγμή, αυτό μου λέει το ένστικτο!

Αμέσως μετά χρόνος για καφέ, σουβενίρ κι όλα αυτά τα τουριστικά που κάνουμε και στο εξωτερικό κι αναχώρηση για... (;;;;;;;;???????) Θα μάθετε τα πάντα έγκαιρα και σύντομα αλλά όποιος θέλει μπορεί να τηλεφωνήσει κι από τώρα στου Θανάση 6985 66 2014.)

Άφιξη... (;;;;;;;;???????)

Αμέσως κάνουμε την περίφημη «τακτοποίηση» και κατεβαίνουμε...

Και κει ακριβώς είναι η κρίσιμη στιγμή... Εκεί θα βγω εγώ... Ενώ θα ‘μαι όλη την ημέρα εκεί, για το βράδυ ετοιμάζω μια στιγμή δική μου και δική σας.

Κι αφού κάνω αυτό που έχω στο μυαλό μου θ’ ακολουθήσει το δείπνο.

 2η ΜΕΡΑ (Κυριακή Αποκριάς--/18/02/2018)

Πρωινό και αναχώρηση για... (;;;;;;;;???????)

Ξενάγηση σ’ ένα απ’ τα σημαντικότερα σημεία τής Παγκόσμιας Ιστορίας και πολιτισμού (;;;;;;;;???????)

Χρόνος για καφέ, σουβενίρ κι εν συνεχεία αναχώρηση για... (;;;;;;;;???????)

Ξενάγηση στο... (;;;;;;;;???????)

Επιστροφή στο ξενοδοχείο ώστε να ετοιμαστούμε για το Γκαλά δείπνο μας.

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΜΑΣΚΕ ΠΑΡΤΥ- ΕΛΛΗΝΟ-ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΓΛΕΝΤΙ

3η ΜΕΡΑ (Καθαρά Δευτέρα--/19/02/2018)

Σε όποια κατάσταση κι να είμαστε πρωινή αναχώρηση για ... (;;;;;;;;???????)

Ναι, κι όμως θα πάμε και εκει!!!!!!

Και ασφαλώς με DRESS CODE!
             
Έχουμε ντυθεί κατακαλόκαιρο φραγκισκανοί μοναχοί του αυτοσαρκασμού μας, ξαναπαίξαμε τους γιατρούς, ντυθήκαμε πρίγκιπες και πριγκίπισσες και καταλάβαμε τα κάστρα της Καρκασόν, του Όμπιδος, της Άβιλα, ταυρομαχήσαμε σφιχταγκαλιασμένοι με το κέρατο της οικονομικής κρίσης, αφήσαμε πίσω μας εύθυμες χήρες στο κοιμητήριο του Μοντ Ζουίκ, φορέσαμε κατάμαυρη τήβεννο πτυχίου χαράς κατακαλόκαιρο στη Σαλαμάνκα, τις Απόκριες δε θα ντυθούμε;  Απόκριες κάθε μέρα γιατί La vida es un Carnaval και μεις είμαστε πολλοί και πολλά.

Και μετά θα πάρουμε το δρόμο της επιστροφής έντρομοι απ’ τον βακχικό μας εαυτό....

Σας ευχαριστώ όλους! Καμιά ευχή δεν περισσεύει σ’ έναν άνθρωπο «εξαρτημένο» απ’ την ουσία που λέγεται «ανθρώπινη αγάπη.»








1 comment:

  1. Η πιο όμορφη εξάρτηση Γιάννο μου, όπως και ο αγώνας για ταξική χειραφέτηση και η πάλη για το αύριο που αξίζει σε όλους τους λαούς της γης. Κάθε όνειρο σου ευχή μου κι ελπίζω να τα καταφέρουμε να ανταλλάξουμε μια καλημέρα από κοντά ή έστω μια καλησπέρα. Φιλιά

    ReplyDelete