12 May 2013

ΟΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ



     Μετά τους «ανήθικους» αγρότες, τους «φριχτούς» φορτηγατζήδες, και πάσα άλλη άθλια κατηγορία ελλήνων με εξαίρεση βεβαίως εκείνη των πολιτικών που πασχίζει να τα βγάλει πέρα με 10.000.000 Διεφθαρμένους, ήρθε επιτέλους και η σειρά των καθηγητών.


Θα δουν αυτοί!

Δεν την ξέρουν καλά την Όλγα, το Μανώλη, το Γιάννη, το Μπάμπη και τ’ άλλα παιδιά!

Θα δουν αυτοί που αντί να κάνουν απεργία το Δεκαπενταύγουστο, ώστε να μη Διαταραχθεί τίποτα απ’  αυτό το Σύστημα-Υπόδειγμα Παιδείας που έχει να το λέει όλη η Ευρώπη...

Να στείλω λένε όλοι οι ευρωπαίοι τα παιδιά μου να σπουδάσουν στην Ελλάδα κι ας στερηθώ!

Αυτό το Σύστημα που με τόσο κόπο έχτισαν χρόνια τώρα οι Πολιτικοί μας,
που δεν το χρησιμοποίησαν ποτέ δηλητηριάζοντας με Συνδικαλισμό ακόμα και τα παιδάκια στο Δημοτικό,
θέλουν τώρα αυτά τα "καθηγητάκια" να κάνουν απεργία μέσα στις εξετάσεις.

Το Δεκαπενταύγουστο γίνεται η απεργία κύριε καθηγητά, το Δεκαπενταύγουστο!

Και έτσι θα 'χεις σίγουρο μια μέρα το βρισίδι απ’ τους μαθητές σου.

Ότι θα σε βρίσουν θα σε βρίσουν.

Αποφάσισε:

ή θα σε βρίσουν τώρα κι από του χρόνου μπορεί και να σ' ευγνωμονούν

ή

από του χρόνου και μετά

για μια ολόκληρη ζωή θα σε βρίζουν

που έκανες τώρα πίσω

που τους έμαθες Τραβεστί Αγώνα. 

Υ.Γ: Ιφιγένεια, Δέσποινα, στηρίξτε την απεργία των καθηγητών σας έστω κι αν χαθεί χρονιά ολόκληρη. Για τον ίδιο λόγο θυμάμαι, Ιούλιο μας πήρε το 1988 για να δώσουμε εξετάσεις.  Άλλα είναι  όμως αυτά που πάνε τη δική μου γενιά στο γιατρό, όχι εκείνη η «τρομερή» ταλαιπωρία εκείνης της γενιάς των «ανεύθυνων» καθηγητών.

Οι απεργίες των Δασκάλων καλά είναι να γίνονται προς τα τέλη Ιουλίου, του Προφήτη Ηλία περίπου.

Και των Νηπιαγωγών της Αγίας Παρασκευής να βγαίνουν μία και καλή Γκαβά απ' την αρχή τα νηπιάκια.

                                                                                                                    EL GRECO

8 comments:

  1. Έχεις πληροφορηθεί Γιάννη τα αιτήματα των καθηγητών; Γιατί αν δεν τα έχεις τότε άκριτα στηρίζεις την απεργία τους στις εξετάσεις. Αν πάλι τα γνωρίζεις και τα στηρίζεις τότε φοβάμαι ότι στηρίζεις τον συντεχνιακό συνδικαλισμό των ολίγων βολεμένων σε δημόσιες θέσεις σε βάρος των μαθητών και των οικογενειών τους

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν είναι μπορείς να πεις ότι στηρίζω κάτι, (μάλλον συμφωνώ είναι το σωστό) αυτό είναι η οποιαδήποτε ΜΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ όσων ντόπιες και ξένες τρόικες προτείνουν ως μοναδικές πάντα λύσεις. Είδες να λύθηκε εσύ κάτι μέχρι τώρα μέσω αυτών των "μοναδικών" λύσεων; Αυτό είναι όλο κι όλο. Ασφαλώς και υπάρχουν συντεχνίες, με πρώτη και καλύτερη αυτή που όλα τα σφάζει κι όλα τα μεταρυθμίζει. Η Συντεχνία των Μταρυθμιστών. Έχω την αίσθηση ότι οι καθηγητές δεν κάνουν αυτή την απεργία επειδή αυξάνουν τα κονδύλια για την παιδεία, άρα εξυγειένεται άρα δε θα μπορούν να της πίνουν το αίμα οι συντεχνίες. Κι όσο για τους μαθητές και τους γονείς τους, φοβάμαι ότι γίνουν δε γίνουν οι εξετάσεις στα ίδια θα 'ναι. Γενικά πάντως δεν υπάρχει απεργία που να μη φέρνει και κάποιον σε δύσκολη θέση. Τί προτείνεις να καταργηθούν. Γιατί η άλλη λύση είναι αυτή που ειρωνικά πρότεινα. 15αύγουστο. Καλημέρα.

      Delete
  2. Δεν απάντησες στο ερώτημα: τα αιτήματα των καθηγητών τα γνωρίζεις; Συμφωνείς ή διαφωνείς με αυτά που λένε; Η απάντηση στο ερώτημα είναι κρίσιμη για τον αν η απεργία τους είναι σωστή ή όχι. Προφανώς και δεν πρέπει να καταργηθεί η απεργία (ποτέ δεν έγραψα κάτι τέτοιο). Αλλά απεργία για αιτήματα απαράδεκτα (όπως το να μην ελέγχονται από κανένα, να δουλεύουν λιγότερο από όλους, να είναι διευθυντές σε σχολεία των 20 μαθητών και να μην αξιολογούνται ποτέ) δεν είναι παρά αποθέωση του συντεχνιασμού. Ναι στην αντίδραση στα κακά μέτρα αλλά ναι και στις θετικές προτάσεις (που η ΟΛΜΕ αρνείται να κάνει συστηματικά). Τα άλλα περί ντόπιας και ξένης τροϊκας καλά είναι στη θεωρία αλλά μήπως να δούμε πως θα μεταρρυθμίσουμε την παιδεία μας πέραν από συντεχνιασμούς και επιβολές άνωθεν. Σου προτείνω αντί να καταδικάζεις συλλήβδην οποιαδήποτε μεταρρύθμιση να δεις τις λένε οι μεν και οι δε και να καταθέσεις προτάσεις. Καμιά φορά δεν χρειάζεται αύξηση κονδυλίων και επιδομάτων για να λειτουργήσει ένα πράγμα σωστά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν απάντησα Παναγιώτη γιατί είναι ολίγον προσβλητική η ερώτηση. Και η επανάληψη βέβαια ακόμα περισσότερο. Πιστεύεις ότι πρόκειται για τέτοιο τσόλι που στηρίζει κάτι χωρίς να το γνωρίζει, έτσι μόνο με συνθήματα;

      Βέβαια εξαρτάται από πού και πώς θα τα διαβάσεις. Εσύ πιστεύεις ότι η σύνοψη που έκανες αντιπροσωπεύειτα αιτήματα των καθηγητών; "Θέλουν να είναι διευθυντές σε σχολεία 20 μαθητών; Γι' αυτό το πράμα κάνουν την απεργία;

      Και βέβαια συμφωνώ για Μεταρύθμιση μη συντεχνιακή. Αλλά κι αυτές! Συντεχνίες υπάρχουν, και πέραν του ότι τις δημιούργησαν όσοι τώρα θέλουν να τους μεταρυθμίσουν, είναι επικίνδυνο κάθε αντίδραση στη "ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗ" να τη θεωρούμε αντίδραση της συντεχνίας. Και δεν ανήκω σε καμία.

      Delete
  3. Αφού λοιπόν τα γνωρίζεις απορώ πως συμφωνείς: διαβάζω λοιπόν την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ: καμία συγχώνευση σχολείων. Καμία!!!! ακόμη και σχολείων με μικρό αριθμό μαθητών ή σχολείων που είναι κολλητά στο ίδιο κτίριο. Γιατί άραγε; Μήπως για να διατηρηθούν οι θέσεις διευθυντών, υποδιευθυνττών κλπ. κλπ και τα έxtra επιδόματα; Διαβάζω: να καταργηθεί το πειθαρχικό δίκαιο γιατί έτσι διώκονται οι εκπαιδευτικοί: να μην υπάρχει δηλαδή πειθαρχικός έλεγχος; Διαβάζω: να καταργηθεί ο νόμος για τις αξιολογήσεις τους. Δηλαδή να μην αξιολογούνται για το έργο που προσφέρουν; Διαβάζω: να μην υπάρχουν υποχρεωτικές μεταθέσεις. Δηλαδή ένα σχολείο που δεν έχει εκπαιδευτικούς (νησιά, παραμεθόριες) να μην στελεχώνεται με μεταθέσεις επειδή ΟΛΟΙ θέλουν να είναι στο κέντρο; Διαβάζω: να κατοχυρωθούν τα δικαιώματα των αναπληρωτών. Για ποια δικαιώματα μιλούν όταν ζητούν προσλήψεις αναπληρωτών εκεί που δεν θέλουν να πάνε οι ίδιοι; Ζητάνε να μην αυξηθεί καθόλου το διδακτικό τους ωράριο όταν είναι από τις λίγες κατηγορίες εργαζομένων με πληρωμένες διακοπές μηνών ολόκληρων σε κάθε διδακτικό έτος. Μήπως γιαυτά κάνουν την απεργία λοιπόν; Θα δεχόμουν να απορρίψω κάθε μέτρο της κυβέρνησης και της κάθε κυβέρνησης πάνω στα θέματα αυτά αν υπήρχε συγκεκριμένη πρόταση της ΟΛΜΕ για κάθε ένα από τα θέματα αυτά πλην της απόλυτης άρνησης. Η άποψη μου, Γιάννη, είναι ότι μπορεί να τις δημιούργησαν τις συντεχνίες αυτοί που τώρα προσπαθούν να κάνουν μεταρρυθμίσεις (ΝΔ,
    ΠΑΣΟΚ), τις έχουν υιοθετήσει όμως με ανοιχτές αγκάλες οι φίλοι μας οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ και μάλιστα σε ότι πιο λαικίστικο και δημαγωγικό προβάλλουν αλά παλαιά! Το σφάλμα σου είναι κατά τη γνώμη μου- και δεν χρειάζεται να προσβάλλεσαι από όλα αυτά- ότι θεωρείς κάθε αντίδραση θεμιτή επειδή αυτή φέρεται ότι περιβάλλεται από το μανδύα της αντίδρασης στο "σύστημα" . Πολύ φοβάμαι όμως ότι τέτοιες αντιδράσεις δεν είναι πάρά εν τέλει συστημικές! Στο μέτρο πάντως που δεν πιστεύω ότι είσαι...τσόλι, όπως νομίζεις ότι..νομίζω θέλω ειλικρινά την άποψη σου για όσα λέει η ΟΛΜΕ καθώς όπως είπες το έχεις ψάξει το θέμα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και μόνο το πρώτο Παναγιώτη, θα μου ήταν αρκετό. "ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ". Από κει και πέρα βέβαια είναι ζήτημα οπτικής γωνίας και ανάγνωσης. Εσύ το καταλαβαίνεις ως τρόπο να είναι όλοι διευθυντές με μπόνους, σ' ένα μικρισχολειάκι, κι εγώ βλέπω άλλο και μάλιστα χωρίς να μ' ενοχλεί το μπόνους του καθηγητή. Με την συγχώνευση βλέπω πως απώτερος σκοπός είναι να γίνει στα Δημόσια σχολεία το έλα να δεις και όσοι μπορούν, έστω κι απ' το υστέρημά τους να πάρουν τα παιδιά τους άρον άρον και να τα πάνε σε ιδωτικά σχολεία.

      Και έτσι με όλα. Προτιμώ σ' όλη αυτή την υπόθεση την γενική αίσθηση και όχι την εξειδίκευση η οποία είναι γνωστό ότι σε κάνει να ξέρεις κάθε φορά όλο και περισσότερα για λιγότερα μέχρι να φτάσεις να ξέρεις τα πάντα για το τίποτα. Πάντως δες και τις αμοιβές και τις διακοπές και όλα τα παρελκόμενα και στις χώρες που θέλουν να μας μεταρυθμίσουν. Πού οι καθηγητές δεν αμοίβονται για τους μήνες του καλοκαιριού; Και πόσο αμοίβονται; Μου φαίνεται απίθανο πώς ο Στόχος έγινε να πάμε όλοι πιο κάτω. Κι αν ο καθηγητής έχει κάποια προνόμια, (μάθε πόσο αμοίβονται και τί μειώσεις υπέστησαν τα τελευταία 3 χρόνια) λογικό μου φαίνεται να προσπαθήσω να τ' αποχτήσω και γω, όχι ν' αγωνιστώ για να τα χάσειο άλλος.

      Πάντως η στήριξή μου είναι γενική σε οποιαδήποτε αντίσταση σ' αυτή την Ιερά Εξέταση που ξαφνικά τα ξέρει όλα, τα μεταρυθμίζει όλα 'ασχετα που ποτέ δεν έρχεται κανένα αποτέλεσμα.

      Κι έχεις δίκιο σ' αυτό που λες λάθος μου, αλλά δεν είναι αντίδραση στο Σύστημα αν θες γενικά, αλλά στο συγκεκριμένο Σύστημα. Μου φαίενται τραγικό να ανεθέσω να μου λύσει το πρόβλημα, το οποιοδήποτε πρόβλημα, σ' αυτόν ακριβώς που μου το δημιούργησε.

      Και δε ξέρω γιατί μου το λες αυτό για τον Συριζα, λες κι είμαι εγώ κανένα Συριζάκι. Ανθρώπους εκτιμώ από κει, όπως μεταξύ άλλων τον Στάθη και τίποτα παραπανω.

      Συμπερασματικά Παναγιώτη μου, δε στηρίζω τα αιτήματα ένα-ένα και ξεχωριστά (μη με πιάσει και η εξειδίκευση) αλλά την οποιαδήποτε Κίνηση/Αντίσταση κόντρα σε κάτι που θέλουν να το Ονομάσουν ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗ. Είναι αυτό εκπαυδευτική μεταρύθμιση;;;

      Delete
  4. Την απαντησή μου στο τελευταίο σχόλιο θα τη βρεις στην ανάρτηση για την απαγορευμένη εκπαίδευση

    ReplyDelete
  5. http://elgrecomadrid.blogspot.com.es/2013/05/blog-post_17.html

    ReplyDelete