31 May 2013

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΓΚΡΕΚΟΛΑΝΔΗΣ



Ένα ασκέρι από άτακτους Κομπογιαννίτες συνεχίζει την Επίθεση στην με Πτυχίο Ιστορικού Ιστορικό γνωστή πια και με σκέτο το Μαρία.

Τύποι σαν έναν που αν δεν κάνω λάθος Μίλαν Κούντερα τον λένε, ορανώνει Αντάρτικο με
επιχειρήματα προχειρότητας τα οποία βέβαια σκορπίζει ο δομημένος λόγος της Ιστορικού Μαρίας: Ένα από τα αδιάσειστα επιχειρήματα που δικαίως κάνει τους πάντεςνα κατεβάζουν το κεφάλι και να απομακρύνονται αναγνωρίζοντας το δίκο της είναι όταν λέει: "Είμαι Ιστορικός..." 

Άρα, καθε λογικός άνθρωπος συμπεραίνει πως αφού είναι Ιστορικός, ό,τι λέει είναι και Ιστορικό Γεγονός.

Και ως γεναιόδωρος Άνθρωπος που είναι η Ιστορικός Μαρία, στρώνει και το Έδαφος για να 'ρθουν άλλοι καλύτεροι κι απ' αυτή, (αν γίνεται)
προετοιμάζει την Ελευθερία των Ιστορικών του Μέλλοντος,
ώστε χωρίς το φόβο των φανατικών και των φαντασιόπληκτων
 να μπορέσουν να αποκαταστήσουν μια μέρα την αλήθεια
και να πουν στον ελληνικό λαό πως
στην Καισαριανή δεν εκτελέστηκε κανένας.
Παζάρι είχε η συνοικία, (με αφορμή που γιόρταζε ο πολιούχος της)
είχαν φέρει μπαλαρίνες,
συγκρουόμενα κουρσάκια
και μεταξύ άλλων πολλών
είχαν φέρει και ένα Σκοπευτήριο,
για Σκοποβολή με έπαθλο μια σαμπάνια ΚΑΙΡ  Ρόδου.

Ε, τα υπόλοιπα τα αντιλαμβάνεται ένας κοινός νους...

Αυτή η τάση, μην την πω μανία που έχουν οι λαοί να φτιάχνουν μύθους, σε συνεργασία με Ιστορικούς τους Παρελθόντος (άλλοι είχαν άλλοι δεν είχαν καν Πτυχίο) έφτιαξαν το γνωστό στορυ περί εκτελέσεων...

Στην "Παγίδα" του κ. Κούντερα φαίνεται ότι έπεσε και ο Υπουργός Μακεδονίας της Δημοκρατίας της Γκρεκολάνδης κ. Ζουράρις.

Άκουσον Άκουσον τί είπε (σήμερα) 31-5-2013... Ό,τι οι γερμανοί οι άλλοι, οι παππούδες ετούτων, στην κατοχή, το '41, ΔΕΝ ήταν λέει Νόμιμοι Αξιωματούχοι... Υπενίχθηκε ότι ήταν παράνομοι... Από κόμπλεξ σίγουρα. Μόνο και μόνο για να πάει κόντρα στην Ιστορικό Μαρία.




Υ.Γ.: Να τί λένε οι κακές γλώσσες για τις κακές συναναστροφές του Υπουργού κ. Ζουράρι. Ότι κάτι τέτοια διάβαζε και... :

 : «Για να ξεπαστρέψεις ένα λαό, του αφαιρείς πρώτα τη μνήμη. Καταστρέφεις τα βιβλία του, τον πολιτισμό του, την ιστορία του. Και κάποιος άλλος του γράφει βιβλία, του δίνει πολιτισμό και επινοεί για λογαριασμό του άλλη ιστορία. Έπειτα, ο λαός αρχίζει σιγά σιγά να ξεχνά ποιος είναι και ποιος ήταν. Ακόμη πιο γρήγορα θα τον ξεχάσει ο κόσμος γύρω του».

ΜΙΛΑΝ ΚΟΥΝΤΕΡΑ:"ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΓΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ"


Η σύνθεση της κυβερνήσεως της Γκρεκολάνδης:  http://elgrecomadrid.blogspot.com.es/2013/05/blog-post_29.html







23 comments:

  1. Νομίζω ότι υπερβάλλει ο Υπουργός λέγοντας να εκβληθεί από τη Βουλή η Μαρία επειδή είπε την άποψή της-σωστή ή λάθος αυτό είναι ζήτημα της ιστορίας-. Τέτοιες παραδοξολογίες, αν μάλιστα εκφράζονται χάριν του γυαλιού της τηλεόρασης, ακόμη χειρότερα-δεν έχουν θέση στη δημόσια συζήτηση, ακόμη κι αν διαφωνεί κανείς έντονα με κάτι.
    Και το έκανε αυτό ο φίλος μας χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων και λέξεις από ένα βιβλίο- καλό ή κακό- δίνοντας τους αναγκαστικά και μονοσήμαντα (δεν υπάρχει περίπτωση η Μαρία να εννοεί κάτι άλλο αλλά μόνο αυτό που λέει ο Ζουράρις) το νόημα που θέλει ο ίδιος (μήπως γιατί πρέπει να κατασκευαστεί σε κάθε περίπτωση ο "εσωτερικός" εχθρός;-
    Στην ιστορία επιμένω χρειάζεται ψυχραιμία, και στην πολιτική επίσης. Και δεν τη βλέπω καθόλου.

    Η χλιαρή πάντως αντίδραση του Υπουργού μας για τη διευθύντρια που μέσα στην εθνικόφρονα "άγνοιά" της έκανε συστάσεις για το τραγούδι του Χατζιδάκη, δείχνει πώς η ευαισθησία μας δεν είναι πάντα η ίδια. Η ιστορία αυτή μου θύμισε τους μουσουλμάνους της Ισπανίας με τα γουρουνάκια. Νομίζω ότι η διευθύντρια, που δεν βγήκε να ζητήσει συγγνώμη μετά τις εξηγήσεις που δόθηκαν ότι ο Κεμάλ του Γκάτσου δεν είναι ο... Κεμάλ Ατατούρκ ανήκει στην ίδια κατηγορία. Φανατισμός και μισαλλοδοξία. Που όταν συνδέεται με την απαιδευσία είναι ό, τι χειρότερο.

    Παναγιώτης

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ Αγαπητέ Υπουργέ μου,

      ο Πρόεδρος ξέρετε έχει πάγια τακτική να μη σχολιάζει τις δηλώσεις μελών της Κυβέρνησης περι δηλώσεων άλλων μελώ της ίδιας κυβέρνησης. Ο Γραμματέας του πάλι, έχει ακριβώς την αντίθετη πάγια τακτική: αν δε σχολιάσει θα σκάσει.

      Η Γραμματεία συμφωνεί στα περί Ψυχραιμίας και στην Ιστορία και στην Πολιτική. Απλά θα ήθελε και δυο κουταλιές γρήγορων αντανακλαστικών. Που και που. Στη Στιγμή που συμβαίνουν τα πράματα. Με όλο το ρίσκο βέβαια αλλά και όλη την Ελπίδα. Για να μην τα κοιτάζουμε πάντοτε τα πράματα ως Ιστορικά Γεγονότα. Μην τυχόν και σώσουμε και τίποτα.

      Άσε που πόση ψυχραιμία να έχει πια ένας άνθρωπος. Πολύ ψυχραιμία για έναν άνθρωπο ζητάτε υπουργέ μου.

      Προσωπικά πιστεύω (ως γραμματέας) πως που και που πρέπει να χάνεται μέσα στα όρια της Δημοκρατίας ΑΣΦΑΛΩΣ. Π.χ αν την είχαμε χάσει από το 1999, και μπορώ να πάω και πιο πίσω και πιο μπροστά αλλά κάποια στιγμή πρέπει να χαθεί και η Ψυχραιμία ώστε να μη φτάσουμε σε σημείο να χαθεί η Κοινή Λογική και μαζί της σύντομα, ενδεχομένως ο Έλεγχος.

      Η συγκεκριμένη Ιστορικός, η Γνωστή Μαρία, κάνει την πέτρα και μιλάει. (Άσχετο που ηρωοποιείται στα μάτια της Αβάντ Γκαρντ της Σκέψης... Εννοώ τον κύριο που πήδηξε μόνο τη μισή Αθήνα.)

      Μεταξύ μας αυτό, μου 'λεγε χθες βράδυ ο Πρόεδρος, "Η συγκεκριμένη Ιστορικός, ως Ιστορικός έχει άποψη μόνο για όσα έγιναν από 90 χρόνια και πίσω;"

      "Τί να σας πω Πρόεδρε" του λέω. Κι εγώ θα ήθελα να ξέρω την Άποψη της Ιστορικού για την Ιστορική Κυβέρνηση την οποία Στηρίζει. Ή για την προηγούμενη του κ. Παπαδήμα. Ή την άλλη του κ. Παπανδρέου... Ως Ιστορικού και ως Ανθρώπου, όχι ως μέλους κόμματος.

      Σε κάθε περίπτωση ο Πρόεδρος μου ζήτησε να σας μετάφέρω τα αισθήματα του, αισθήματα Χαράς κι Ελπίδας -ανεξάρτητα με το αν συμφωνεί μαζί σας ή όχι- πως αν όλοι δείξουν το δικό σας ενδιαφέρον,τα πράματα θα πάνε καλύτερα.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Αγαπητέ μου γραμματεύ: ομολογώ ότι δυσκολεύομαι να αντιληφθώ πώς με την απώλεια της ψυχραιμίας θα αποτρέψουμε την απώλεια της κοινής λογικής. Φοβάμαι ότι η απώλεια της ψυχραιμίας θα διευκολύνει την απώλεια της λογικής και όχι το αντίθετο. Αυτό τουλάχιστον έχω παρατηρήσει και στον εαυτό μου-και έχω εκνευριστεί μαζί του, οσάκις εκνευρίζεται!
    Παρακαλώ διαβιβάστε στον σεβαστό μου πρόεδρο την εξής απάντηση στο ερώτημά του: οι ιστορικοί αποτιμούν ιστορικά μια εποχή αρκετά χρόνια μετά από τα γεγονότα, ακριβώς για να υπάρχει το αναγκαίο πλαίσιο ψυχραιμίας και επειδή επιπροσθέτως θα πρέπει να έχουν συλλεγεί όλες οι απαιτούμενες πηγές. Συνεπώς ευλόγως και ορθά ως ιστορικός η κ. Ρεπούση -και κάθε ιστορικός- δεν κάνει αποτίμηση της κυβέρνησης Παπαδήμα του 2012 και της κυβέρνησης Γιωργάκη του 2009. Για την ιστορική αποτίμηση, λοιπόν, θα πρέπει να περιμένουμε και ο Πρόεδρος βεβαίως έχει το χρόνο να περιμένει αφού είναι..νεκρός. Πολιτικά φυσικά μπορούμε και πρέπει να κάνουμε αποτιμήσεις, αλλά δεν νομίζω ότι επικρίνουμε την κ. Ρεπούση, εν προκειμένω, για την πολιτική αποτίμηση των προηγούμενων κυβερνήσεων.

    Θέσατε, όμως κ Γραμματεύ ένα πολύ ενδιαφέρον ζήτημα με την καίρια φράση σας "να μην κοιτάζουμε πάντοτε τα πράγματα ως ιστορικά γεγονότα". Πρόκειται για το ζήτημα, που το ονομάζω: "Η ιστορία και η ιδεολογικής της χρήση". Για το ζήτημα αυτό δεν αρκεί κάποιο σχόλιο, που δεν θα χωρούσε εδώ έςτσι και αλλιώς αλλά ένα κείμενο μάλλον εκτενέστερο. Αν θα θέλατε να το φιλοξενήσετε και αν ο χρόνος μου επιτρέψει τη συγγραφή του, δεδομένου των πολλών υποχρεώσεων του Υπουργείου -της δικηγορίας περιλαμβανομένης- θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε.

    Τα σέβη μου σε σας -σλουρπ, σλουρπ- και φυσικά στον κ. Πρόεδρο!
    Παναγιώτης

    ReplyDelete
    Replies
    1. Υπουργέ μου, έχετε εμπιστοσύνη στην Γραμματεία της Προεδρίας και στον πρόεδρο προσωπικά και γνωρίζουν τα πέρι αποστάσεως του Ιστορικού από τα γεγονότα όπως όμως επίσης γνωρίζουν ότι ΣΟΒΑΡΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ για Ιστορικά Ζητήματα μιλάει σε Συνέδρια, δεν κάνει Αγοραίο Ζήτημα στα κανάλια και στα ραδιόφωνα το άν ήξεραν χορό στο Ζάλογγο ή δεν μπορούσαν να πάρουν τα πόδια τους. Επικαλούμενη μάλιστα το Δικαίωμα του ΙΣΤΟΡΙΚΟΎ, να λέει ΕΛΕΥΘΕΡΑ τη γνώμη της ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ στα ΚΑΝΑΛΙΑ όταν την έχουν καλέσει ως Βουλευτή.

      Ο Πρόεδρος θεωρεί θετικό σημάδι την έστω χλιαρή αντίδραση του κόμματός της και την προσπάθεια να τη μαζέψουν. Ασφαλώς δεν αποκλείει να το κάνουν για να μη χαθούν κι άλλες ψήφοι αλλά κάτι είναι κι αυτό. Άκουσε με χαμόγελο τον κ. Κακουλίδη (μέλος της ΔΗΜΑΡ και στενός συνεργάτης του κ. Κουβέλη) χθες να λέει πως νοιώθει προσβεβλημένος με τις Δηλώσεις της κ. Ρεπούση διότι είναι Πόντιος και έχει "Βιωματική" εμπειρία της ΓΕΝΟΚΤΟΝΊΑς. Δε χρειάζεται πάντως να έχεις ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ εμπειρία για να αποδεχτείς μια γενοκτονία. Το ότι δεν έξαψαν οι Ναζί κανέναν δικό μου σε φούρνο δε σημαίνει ότι πρέπει να το έχω το γεγονός στα stand by, να γινε να μην έγινε...

      Σε σχέση με την ψυχραιμία ο Πρόεδρος μου λέει να σας πω ότι έχετε δίκιο γενικά και ίσως λόγω του ότι είναι μιας άλλη γενιάς, πιστεύει πως το να να χτυπήσεις καμιά φορά και το χέρι στο τραπέζι, θα έκανε καλό και στις Διεθνής Σχέσεις ΄(όπως στις προσωπικές)

      Όσο για το κείμενό σας, ούτε καν να το ξαναρωτήσετε. Το Υπουργείο δεν σας ανατέθηκε για να λέτε ό,τι είναι σύμφωνο με τον Πρόεδρο...

      Τα σέβη μας

      Delete
  4. Αγαπητέ μου γραμματέα είστε σίγουρος ότι η κ. Ρεπουση, κληθείσα να πει τη γνώμη της ως πολιτικός επι επικαιρων ζητημάτων της πολιτικής μας ζωής, όλως απρόκλητα αποφάσισε να κάνει δηλώσεις για το αν χορεύουν στο Ζαλογγο, κάνοντας ετσι αγοραία ιστοριογραφία; Παρακαλώ σε αυτή τη περίπτωση να με πληροφορησετε αναλυτικά παραθέτοντας μου το σχετικό βίντεο ή απόσπασμα της ραδιοφωνικής εκπομπής, οπως κάνατε για τον κ. Υπουργό Μακεδονίας. Γιατι προσωπικά όσο και αν έψαξα δεν το βρήκα. Αντιθέτως έπεφτα συνεχώς σε κριτικές των αποψεών της, όπως αυτη του κυρίου υπουργού ο οποίος, όπως προκύπτει απο το βίντεο έκανε αυτο που προσάπτετε στη Μαρία: ιστορική προσέγγιση χάριν τηλεθέασεως με ανάλυση λέξεων απο βιβλία της εγκαλουμένης.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η Γραμματεία της Δημοκρατίας της Γκρεκολάνδης δεν διαθέτει το βίντεο ή το ραδιοφωνικό απόσπασμα αλλά ούτε και την διάψευση της Ιστορικού μετά από το θόρυβο που δημιουργήθηκε. Διαθέτει όμως αν θέλετε το ραδιοφωνικό απόσπασμα περίπου 15 λεπτών του κ. Κακουλίδη όπου δηλώνει πως η κ. Ρεπούση δεσμέυτηκε προς το κόμμα της να "μην το ξανακάνει".

      Ποιο;;;

      Και θα μου επιτρέψετε να σας θυμίσω ότι ο Υπουργός Μακεδονίας μίλησε-απάντησε σε κάτι πολύ συγκεκριμένο παραθέτοντας τις πηγές, το ίδιο το βιβλίο της Ιστορικού.

      Ίσως ο Χρόνος και η Ιστορία να δικαιώσει την Ιστορικό Μαρία,. (Εδω η ρίμα βγήκε τυχαία). ίσως να είναι πολλά, πάρα πολλά χρόνια μπροστά από την εποχή της και η κάτοικοι τόσο της Ελλάδος όσο και της Γκρεκολάνδης να μην μπορούν καν μυρωδιά να πάρουν απ' το Μήκος Κύματος που Εκπέμπει. Το βέβαιον είναι ότι αυτή τη στιγμή το πρόβλημα της Ελληνικής Κοινωνίας δεν είναι αν ήξεραν Χορό στο Ζάλογγο. Κι αν κάποιος κακός δημοσιογράφος τη ρώτησε για να την προκαλέσει, εκείνη ως σοβαρή ιστορικός κατά τη γνώμη της Γ.Γ. θα έπρεπε ευθέως ν' απαντήσει πως δε μασάει, κι ανθέλει σκανδαλάκια δε θα του κάνει τη χάρη γιατί γι' αυτά τα ζητήματα μιλκ΄'αει αλλού και με άλλους, και πως για την ώρα το σημαντικό δεν είναι καν αν είμαστε ρατσιστές ή όχι: ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ. Και να μιλήσει για τα ζητήματα που εκείνη θεωρεί πως είναι τα καυτά.

      Η Γ.Γ. της Γκρεκολάνδης δε θεωρεί προσεκλήθη η Ιστορικός Μαρία για να γίνει συζήτηση περί Πωγωνίσιου.

      Κι αν κάποιο την προκάλεσε (αν και δεν έπαιζε και κείνος κάποιο ρόλο "πασαδόρου" ας πούμε ότι δουλειά του δημοσιογράφου του 2013 είναι και αυτή. Η Ιστορικός;;; Ακόμα δεν έμαθε να αποφεύγει τις κακοτοπιές;;;

      Ή τέλος πάντων δεν κατάλαβε ότι η χώρα στην οποία είναι Βουλευτής κατοικείται βασικά από μειωμένης αντιλήψεως πολίτες που δεν μπορούν να αντιληφθούν το πόσο μπροστά είναι;

      Σε κάθε περίπτωση ο Πρόεδρος, λίγο λόγω καταγωγής λίγο λόγω ηλικίας ίσως, έχει ελάχιστη υπομονή με τέτοιου είδους "τσαχπινιές".

      Αδυνατεί να καταλάβει πώς επί μονίμνου βάσεως η συγκεκριμένη Βουλευτής πέφτει θύμα "δυσφήμησης" των απόψεων της.

      Ο Πρόεδρος με ρώτησε αν είστε σίγουρος ότι η συγκεκριμένη κυρία δεν εκτελεί συγκεκριμένη αποστολή.

      Εκείνος δεν είναι. Ούτε για το ένα ούτε για το άλλο.

      Είναι όμως πολύ επιφυλακτικός μαζί της.

      Έχετε στοιχεία με ρωτάει, εκτός από τη γενική σας εκτίμηση ότι το μόνο που θέλει είναι να μάθουν τα παιδιά των ελλήνων την "πραγματική" Ιστορία, τέλος πάντων αυτή που θεωρεί εκείνη πραγματική;

      Υ.Γ.: Τα βιβλία της"εγκαλούμενης" βιβλία είναι. Αλίμονο αν δεν κριθούμε ούτε απ' όσα γράφουμε.

      Με πολύ εκτίμηση





      Delete
  5. Για να διευκολύνω τη συζήτηση, η οποία είναι καλόπιστη, και προκειμένου να αποφύγουμε και οι δύο να συζητούμε επί δηλώσεων που δεν γνωρίζουμε, εκφράζοντας χαρακτηρισμούς όπως περί αγοραίας ιστοριογραφίας κλπ, και επειδή το παράδειγμα της Δημουλά και των δηλώσεών της που σχολιάστηκαν όπως σχολιάστηκαν από πολλούς που δεν τις είχαν διαβάσει είναι νωπό, τελικώς έψαξα καλύτερα και βρήκα- πρωϊνες ώρες, με αφήνετε ξάγρυπνο κ. Γραμματέα- την επίμαχη εκπομπή. Παρακαλώ και σας και τους αναγνώστες μας- υπάρχουν;- να ακούσετε μετά το 48ο λεπτό, όπου και τα επίμαχα. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε εν ευθέτω χρόνω. Το λινκ:
    http://www.youtube.com/watch?v=l2v0g3Ndkbg
    Μπορεί να το βρει κανείς στο youtube αν βάλει τις λέξεις "Γιάφκα, Ρεπούση" (Γιάφκα είναι η εκπομπή του Χαριτάτου στον Alhpa radio)
    Παναγιώτης

    ReplyDelete
  6. ΥΓ. Κάθε βλβίο κρίνεται. Το να παίρνει κανείς μία λέξη όμως από ένα βιβλίο όπως "κρατικοί" αξιωματούχοι και να συμπεραίνει ότι ο συγγραφέας μας λέει ότι η τουρκοκρατία ήταν κάτι καλό και νόμιμο και κατά τούτο ο συγγραφέας του βιβλίου πρέπει να εκβληθεί από τη Βουλή ως περίπου προδότης είναι απλά ανοησία. Εκτός αν παρεξήγησα τον κ. Υπουργό Μακεδονίας, ο οποίος μάλλον παρεξήγησε την προτροπή του προέδρου να χτυπάμε το χέρι στο τραπέζι: νόμισε ότι αντί για το χέρι πρέπει να χτυπάμε τη λογική.

    ReplyDelete
  7. Υπουργέ μου κατ' αρχήν ευχαρισούμε για το απόσπασμα. Ο Πρόεδρος δεν το άκουσε ακόμα αλλά το άκουσα εγώ και δεν κατάλαβα πού είναι η διαστρέβλωση.

    Να μου επιτρέψετε να σας διαβεβαιώσω ότι ουδεμία σχέση έχει η περίπτωση της κ. Δημουλά που αναφέρατε. Κάθώς άμεσα και θιγμένη από την διαστρέβλωση εξέδωσε ανακοίνωση.

    Εδώ το μόνο που άκουσα είναι ευφυώς να οδηγεί τους ακροατές σε συνειρμούς πως είναι θύμα μιας Νέας Ιεράς Εξέτασης.(κι ας το αποδέχεται όταν της το ρωτούν. Ίσως λόγω σεμνότητας πάντως καλού-κακού το λέει και το αναλύει όλως τυχαίως.)

    Από την άλλη, δεν ξέρω αν στην Καλαμάτα έχετε μόνο ελιές πάντως στη Λάρισα ευδοκιμεί χρόνια τώρα μια ποικιλία, Μελιστάλαχτης Δηλητηριώδους Ντομάτας.

    Έγιναν κάτι διασταυρώσεις κάτι μπολιάσματα και το βγάζουμε και σε 'ανθρώπους" πάντοτε σε χαμηλούς τόνους, διεκδικούν το απλό δικαίωμα να πούνε και την άλλη άποψη. Με την καλή έννοια. Με γλυκό χαμόγελο π.χ σου λένε "πουτάνα η γιαγιά σου"... Με την καλή έννοια πάντα.

    Οι αθώες και μελιστάλαχτες αυτές τακτικές χειραγώγησης ή αντίστοιχης τρομοκρατίας (και να 'σαι και θύμα από πάνω) Υπουργέ μου ίσως να είναι παλαιότερες κι από την Ιερά Εξέταση.

    Επιπλέον δεν έχω καταλάβει γιατί μια δημόσια δήλωση (που γίνεται κατ' εξακολούθηση μάλιστα )δεν μπορεί να κριθεί. Κι αν κριθεί, το γεγονός να είναι τρομοκρατία...

    Ακούγοντας το απόσπασμα δεν είδα πού διαστρεβλώθηκαν οι δηλώσεις της. Λέει ακριβώς αυτό που κατάλαβα εγώ τουλάχιστον προσωπικά. (Ασφαλώς και δεν άνοιξε εκείνη το θέμα, ανόητη δεν είναι η κυρία, έχει ήδη ρίξει το σπόρο εδώ και καιρό, ξέρει ότι θα τη ρωτήσουν... )

    Κι αν προσέξατε, σε ό,τι θέλει, απαντάει, δε φοβάται την "Ιερά Εξέταση" και "Τολμάει". Στην ακροάτρια που τη ρώτησε αν με το νέο Νόμο θα διώκεται όποιος λέει πως "εγκληματούν οι ισραηλινοι εναντίον των παλαιστινίων" δεν απάντησε.

    Εννοείται ότι είναι καλόπιστη η κουβέντας μας

    Καλή εβδομάδα Υπουργέ μου

    ReplyDelete
  8. Η κ. Ρεπούση εξέδωσε διαψεύσεις αλλά δεν έχει σημασία. Από την ώρα που άκουσες με προσοχή τη συνέντευξη Γιάννη μου και θεωρείς ότι επιβεβαιώθηκες πλήρως στα όσα περιέγραφες ότι είπε πριν την ακούσεις έχει καλώς.

    Καλή εβδομάδα και σε σένα

    Παναγιώτης

    ΥΓ. Μια και ρώτησες αν έχουμε στη Καλαμάτα και τίποτα άλλο εκτός από ελιές υπενθυμίζω ότι βγάζουμε και πολύ καλής ποιότητας χασίς σε μορφή είτε φυτού είτε "φυτού"- εθνικιστικού ιδίως. Και τα δύο προσωπικά τα αποφεύγω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι Παναγιώτη μου, άκουσα από το 1ο μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Κια άκουσα να απαντάει εκεί που θέλει, στην προβοκατόρικη ενδεχομένως ερώτηση νηφάλια να απαντάει, αλλά σε άλλες 2 προς το τέλος, νηφάλια να ξέρει να αποφεύγει.

      Σε κάθε περίπτωση δεν είναι κακό που ακούγοντας τα ίδια πράματα καταλαβαίνουμε άλλα, διαφορετικά ο καθένας. Οι μεγάλοι συγγραφείς συνήθως το έχουν αυτό.

      Όσο για τη διάψευση δεν μπορεί να υπήρξε παρά μόνο τύπου, δεν το είπα έτσι ακριβώς κτλ για να καθησυχάσει το κόμμα που προφανώς έπεσε πάνω της...

      http://www.enikos.gr/politics/148970,Kakoylidhs:_Me_prosvalloyn_oi_apoyeis_th.html


      Άκουσε κι αυτό. Εάν ήταν στημένη παγίδα και ψέματα, το κόμμα της τουλάχιστον δε θα της ζητούσε εξηγήσεις ούτε θα νοιώθανε προσβεβλημένοι. Θα λέγαν πως τα βάλανε με τη Μαρία μας αλλά η Μαρία μας τέτοιο πράμα δεν είπε. Πολύ απλό ν' ακούσουν κι εκείνοι το ίδιο που ακούσαμε κι εμείς, τη συνέντευξή της δηλαδή και να επιβεβαιώσουν την αθωότητα των λόγων της. όμως λίγο οι ψήφοι, λίγο οι βιωματικές εμπειρίες (πρώτα οι ψήφοι νομίζω) δεν κατάλαβαν αυτό που κατάλαβες εσύ: ότι τίποτα δεν είπε η ερμη.Άσε που πραγματικά δεν είπε τίποτα κακό. Γι' αυτή. Διότι πιστεύει όσα λέει, άρα δεν είναι θέμα διάψευσης. Τα πιστεύει η έρμη.

      Α ναι, για το χασίσι σας είστε φημησμένοι αλλά για το άλλο δεν ξέρω αν μπορείτε να φτάσετε στα επίπεδα της Λάρισας. Νομίζω σ' αυτό σας ξεπερνάμε.

      Φαντάζομαι δεν εννοείς εθνικιστή στα πρόθυρα του φασισμού όποιον διαφωνεί με την κ. Ρεπούση.


      Καλή εβδομάδα και πάλι. Αφού είναι Τρίτη, αρχή είναι ακόμα.

      Delete
  9. Φίλε σκέψου λίγο σε παρακαλώ και ρίξε τους τόνους. Και δεν μπορεί να καταλαβαίνουμε τόσο πολύ "διαφορετικά" μία συνέντευξη ώστε να λέμε τόσα φοβερά περί της Ρεπούση ως ορισμού του "φασισμού" - μέχρι δάκτυλο της λέσχης Μπίλντεμπεργκ δεν ανακάλυψαμε πίσω της-.
    Τη μία μου γράφεις, χωρίς να την έχεις ακούσει, ότι κάνει αγοραία ιστοριογραφία κάνοντας το ολίσθημα ενώ την κάλεσαν ως πολιτικό να επιμένει να μιλάει για το Ζάλογγο, την άλλη μου γράφεις ότι ουδεμία διαστρέβλωση έγινε στα όσα "είπε" για αυτό το γεγονός και ότι θα έπρεπε να τρίψει στα μούτρα του δημοσιογράφου την ερώτηση, και την άλλη ότι στη συγκεκριμένη ερώτηση για το Ζάλογγο απάντησε νηφάλια μεν, αλλά απέφυγε να...απαντήσει σε κάποιες άλλες ερωτήσεις! Θα με τρελάνεις!
    Εν πάση περιπτώσει σε ότι με αφορά προσπαθώ να μην κατασκευάζω μάγισσες και προδότες στο πρόσωπο αυτών με τους οποίους διαφωνώ ("είναι βαλτή", "να εκβληθεί από τη Βουλή", μέχρι και τον Κούντερα ανακαλύψαμε, μαζί με τον κ. Μιχελάκη). Και το κάνω αυτό έστω και αν κάποιος τύπος ανθρώπου ή το "στύλ" του δεν μου αρέσουν ή και αν ακόμη θεωρώ ότι με τις σκέψεις του ανατρέπει ή ακόμη και "προσβάλλει" παραδοχές με τις οποίες έχω μεγαλώσει- και οι οποίες μπορεί να είναι σωστές, μπορεί λάθος, αλλά δεν είναι και θέσφατα σε κάθε περίπτωση. Και η Αρβελέρ, την οποία εκτιμώ, έχει γράψει παραδοξολογίες- τις οποίες δεν βρήκες το χρόνο να σχολιάσεις-αλλά δεν θα ζητήσω να της πάρουν το πτυχίο επειδή δεν ξέρει τι της γίνεται.
    Αν η Ρεπούση όπως λες είναι ο ορισμός του φασισμού, τότε τι είναι ο Μιχαλολιάκος; Λοιπόν, ας ηρεμήσουμε λίγο.

    Τα θέματα της ιστορικής αλήθειας και των όποιων μύθων της -που δεν ταυτίζονται με τα "παραμύθια"- δεν είναι θέματα της ΔΗΜΑΡ, της ...βιωματικής σχέσης του Κακουλίδη ή των αισθημάτων προσβολής των βουλευτών μας, ούτε λύνονται με μετάνοιες. Και η ιδεολογική χρήση της ιστορίας είναι μεγάλο ζήτημα που επίσης δεν λύνεται κατά τη γνώμη μου μόνο από τη σκοπιά του ρεύματος στο οποίο μετέχει η Ρεπούση ή εκείνου που εκπροσωπεί η Αρβελέρ ή ο Παπαρρηγόπουλος-. Και πάντως δεν λύνεται με αφορισμούς και κραυγές, αν θέλουμε να γίνεται διάλογος στη δημόσια σφαίρα.
    Προφανώς λοιπόν και δεν εννοώ ότι είναι εθνικιστές όλοι ανεξαιρέτως όσοι διαφωνούν με τις απόψεις της συγκριμένης κυρίας αλλά με το φανατισμό και τη συνθηματολογία τελικώς μάλλον δικαιώνονται οι "ελληναράδικες" κραυγές, και αυτές, παρατηρώ, δυστυχώς ότι είναι η συντριπτική πλειονότητα των φωνών που την επικρίνουν. Έχοντας ή μη έχοντας την ακούσει ή "καταλάβει".

    Παναγιώτης

    ΥΓ. Ούτε στα επίπεδα των ντοματών της Λάρισας θέλω να "ανέβω" ούτε σε αυτά του χασισιού της Καλαμάτας για την οποία αναρωτήθηκες. Ελπίζω και συ. Οι συζητήσεις αν καταντήσουν να γίνονται με συνθήματα και εξυπνακισμούς δεν έχουν νόημα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πανωγιώτη πού είδες ν' ανεβάζω τους τόνους;
      Πού είδες ν' αναφέρω εγώ το Μπιλντεμπεργκ και πού λέω ότι η Ρεπούση είναι "ο ορισμός του φασισμού".

      Ό,τι λέω το λέω, αλλά μη μου βάζεις άλλα στο στόμα.

      Εκτός αυτού, εγώ δε σε κατηγόρησα που κατάλαβες άλλο πράμα. Διαβάζοντας ή ακούγοντας το ίδιο πρέπει το ίδιο να καταλαβαίνουμε;

      Και δε μίλησα για κάτι που δεν άκουσα. Δεν το έχω σου είπα, όχι πως δεν το άκουσα. (Γιατί δεν κράτησα το αρχείο και ΄δε θυμάμαι καν που το άκουσα. Ακριβώς το απόσπασμα από το 48 λ.)


      Πες μου όμως έτσι από περιέργεια πού και πότε είπα εγώ ότι η Ρεπούση είναι ο ορισμός του φασισμού; Δες τί μου γράφεις: "ώστε να λέμε τόσα φοβερά περί της Ρεπούση ως ορισμού του "φασισμού" -

      Ακόμα αναρωτιέμαι: Πού το λέω για να απολογηθώ και να ζητήσω και συγμώμη για την υπερβολή. Έχω την αίσθηση όμως ότι ούτε καν το υπενίχθηκα.

      Σε αντίθεση με σένα που χωρίς να αποκλείεται να κάνω λάθος, πάντως έχω την αίσθηση ότι ναι, υπενίσσεσαι πως όποιος κατηγορεί τη Μαρία ένα προβληματάκι το 'χει.

      Όποιος δε, δεν την καταλαβαίνει με συγκεκριμένο τρόπο, ακόμα χοντρότερο το πρόβλημά του.

      Είναι πολλοί πάντως που δεν την καταλαβαίνουν. Σε διαβεβαιώ όχι όλοι ανόητοι. Και προσωπικά, όταν πολλοί και διαφορετικοί αρχίζουν να μη με καταλαβαίνουν, και επανειλημμένα βρίσκομαι στο επίκεντρο μιας κάποιας παρεξήγησης όσων είπα, τουλάχιστον εγώ αρχίζω να προβληματίζομαι. Πριν ν' αρχίσω να κατηγορώ τα πλήθη για μειωμένη αντίληψη και αντίδραση όχλου.

      Άσε που αιώνες υπήρχε και η Λαική ηΑίσθηση. (για μένα μιλάω) Αυτό που σ' ένα χωριό μπορεί ν' ακούσεις, "δε μου γεμίζει αυτός το μάτι." Και δε χρειάζεται να κατέβει η Δομή ολόκληρη για να αιτιολογηθεί.

      ΕΤΣΙ! Η αίσθηση (σωστή ή λάθος) υπάρχει αιώνες. Κια απομένει ν' αποδείξει η Ζωή αν αυτό το "ΕΤΣΙ" ήταν "Ενστικτώδης Λαική Σοφία" ή απλή Ηλιθιότητα και έλλειψη επιστημονικών κριτηρίων.

      Όσο για τον Κούντερα, προσωπικά πάντως, "ΜΑΖΙ" με το Μιχελάκη δεν τον ανακάλυψα. Δεν ξέρω αν είναι αμάρτημα αυτό, αλλά τον Μιχελάκη τον ανακάλυψα πέρυσι.

      Και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν έχει νόημα να διατηρήσεις μια συζήτηση που θεωρείς ότι γίνεται με εξυπνακισμούς και που δεν έχει νόημα.

      Delete
  10. "Εγώ στην πρώτη (στη Μαρία) Γιώτη μου, το ξέρεις πια, τη χάνω την ψυχραιμία μου και τη χάνω κι εντελώς. Γενικά τη χάνω μπροστά σε κάθε Δήθεν και υποκριτικό. Διοτί η μαντάμ είναι ο ορισμός του φασισμού και από πάνω προσπαθεί να παραδώσει μαθήματρα σεβασμού της διαφορετικότητας".
    Απο κει και πέρα, το θέμα είναι να κρίνουμε ιδέες και σκέψεις όχι στη βάση της "λαϊκής αίσθησης" αλλά των επιχειρημάτων-αυτά περίμενα να ακούσω και προσωπικά να συζητήσω. Αν συμφωνείς με τον τρόπο αντίδρασης του Ζουράρι τότε απλά μπορούμε να συνθηματολογήσουμε. Αλλά επί της ουσίας δεν γίνεται διάλογος

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχεις δίκιο, την έχω πει και αυτό και ένας Θεός ξέρει τί άλλο. Απλά, όπως θα κατάλαβες επειδή δεν το απέκλεια κοίταξα στη συνέχεια της συγκεκριμένης κουβέντας και δεν είδα τέτοιο πράμα.
      Και σου ξαναλέω, θα 'χω πει και χειρότερα.

      Όσο για το συγκεκριμένο, το σωστό και το ακριβές αυτού που θέλω να πω είναι ότι Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΗΣ για μένα είναι είναι ο ορισμός (ασφαλώς υπερβάλλοντας στο "ορισμός)όχι η ίδια.

      Γενικά και βεβαίως προσωπικά, μου φαίνεται Υψίστου Φασισμού κάθε Αφ' Υψηλού Προσέγγιση και Συμπεριφορά.

      Ειλικρινά -και πολύ χρόνο της αφιερώσαμε- αυτό που εισπράτω εγώ από κείνη όταν μιλάει, εγώ προσωπικά, είναι
      1)ότι μου κάνει χάρη

      2)και σα να λέει "που έμπλεξα μέσα σ' αυτή την μπλέμπα"

      Αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική Αίσθηση η οποία για μένα έχει ακόμα πολύ μεγάλη αξία.

      Ίσως απ' την άλλη να έχανε τη βαρύτητά της ή να ισορροπούσε αν το Μεγαλείο και η Καινοτομία του Επιστημονικού της Έργου, "έβγαζε μάτια".

      Για να μην παρεξηγηθώ, εννοώ αντίστοιχα στην Τέχνη, μπορεί ο Πικάσο να μην μου είναι συμπαθής ως άνθρωπος αλλά το έργο του το ίδιο πια σε κάνει να ξεχωρίσεις τα πράματα και να πεις μπορεί να μη μου αρέσει .... αλλά...

      Όσο για τον Ζουράρι, ανεξαρτήτως στυλ, δε νομίζω ότι είναι η περίπτωση που μιλάει χωρίς επιχειρήματα, ότι απλώς συνθηματολογεί. Όρεξη να 'χεις να σου τ' αραδιάζει. Ασχέτως αν συμφωνεί κανείς ή όχι.

      Τέλος σε σχέση με τη Μαρία σκέψου αυτό που λέει και κείνος, και ξέχνα ότι το λέει εκείνος αν σε εμποδίζει κάπου.

      Σκεψου αυτό το χιλιοειπωμένο πια περιστατικό αλλά λέει κατά τη γνώμη μου πολλά: ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Που σηκώθηκε και έφυγε από το Κοινοβούλιο την ώρα του λεπτού της Σιγής. Σκέψου ΤΙ ΑΝΟΧΗ διδάσκει με τη στάση της, όχι με τα λόγια , με τη ΣΤΑΣΗ της απέναντι σε ό,τι διαφωνεί.

      Σε μια πολιτική εκδήλωση τιμής και μνήμης μουσουλμάνων, ινδών, ίνκας, αζντέκων, τούρκων ή ό,τι θες βάλε, ακόμα κι αν θεωρούσα ότι αυτοί δε σκοτώθηκαν ποτέ έτσι ακριβώς όπως νομίζουν όσοι τους τιμούν, δε θα έφευγα ποτέ στο μέσον αυτών των 60 δευτερολέπτων.
      Εκτός κι αν είχα προσωπικούς λόγους ή αν αυτή η εκδήλωση τιμής ήταν για νεκρούς ΝΑΖΊ οπότε θα φρόντιζα να μην παραβρεθώ.

      Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να έπρεπε να πάρει το θέμα μου κανείς απ' την αρχή-αρχή, απ' τα 3 μου χρόνια και να δει μήπως το μόνο που θέλω είναι λίγη προσοχή... ή δεν ξέρω σε ποιον άλλο ειδικό έπρεπε να με τρέξουν.

      Καλημερούδια και άιντε να δουλέψουμε λίγο γιατί με τη Μαρία θα πεινάσουμε.

      Delete
    2. Γιάννη μου αν η συζήτηση μας αφορά κατά βάση στην ποιότητα του ανθρώπου πράγματι χάνουμε το χρόνο μας και συ και εγώ. Θεωρώ ότι άλλο πρέπει να είναι το ζήτημά μας: ποιότητα του δημοσίου λόγου, επιχειρήματα και όχι συνθηματολογία, ιστορία, η σημασία της παιδείας και της διδασκαλίας του παρελθόντος, η ιδεολογική χρήση των ιστορικών γεγονότων κλπ.
      Στο χώρο μου έχω συναντήσει πολλούς αντιπαθητικούς ανθρώπους να μιλούν από καθέδρας, δεν φτάνω πάντως να τους χαρακτηρίσω φασίστες. Άλλοι είναι οι πραγματικοί φασίστες και δυστυχώς της μόδας τελευταία. Και του Ζουράρι επέκρινα ακριβώς τα όσα είπε και όχι βασικά το στυλ- που δυστυχώς και αυτό γίνεται από καθέδρας, φαντάζομαι ότι το βλέπεις.
      Στο κοινοβούλιο προτιμώ αντί για ενός λεπτού σιγή- υποκριτική ενίοτε- να καθήσουν και αντί να σιγούν ή να θορυβούν με κραυγές να παράξουν πολιτική και να συζητήσουν με επιχειρήματα. Μήπως και κάτι αλλάξει.

      Γυρίζω και εγώ στις δουλειές του "υπουργείου" αν και ο διάλογος για τα Ρεπουσειακά, δεν μου στέρησε τη χαρά να δουλεύω. Εξού και τα περισσότερα σχόλια τις μεταμεσονύκτιες ώρες-χωρίς χασισάκι Καλαματιανό σε διαβεβαιώ.

      Παναγιώτης

      Delete
    3. Δεν ξέρω Γιώτη αν είναι χάσιμο χρόνου (δεν το είδα έτσι εγώ) αλλά για μένα είναι πακέτο. Ο Δημόσιος Λόγος σκέτος, από μόνος του δε μου λέει τίποτα. Χρειάζομαι κι άλλα χαρακτηριστικά να συνάδουν. Ίσως λόγω προσωπικής αδυναμίας ή και άρνησης να απομονώσω μόνο το Δημόσιο Λόγο, να απομονώσω γενικά. Πες το της παλιάς μη εκσυγχρονιστικής σχολής: θέλω το Όλον. Πού θα το βρω θα μου πεις και με το δίκιο σου τώρα που 'κοψα μέχρι το απλό κανονικό τσιγάρο...

      Delete
    4. Γιαυτό σου λέω: ας συζητήσουμε καλύτερα για ιδέες κι όχι για πρόσωπα. Γιατί για τα πρόσωπα, μεγάλη η πίκρα.

      Συγχαρητήρια που επιμένεις να μην καπνίζεις: αν το κρατήσεις για λίγο ακόμα θα πραγματοποιήσω την "απειλή" μου να το σταματήσω και εγώ. Τουλάχιστον ας μιλάμε για αυτό που κάποιοι θεωρούν "αέρα κοπανιστό" (ιδέες) παρά να φουμάρουμε κυριολεκτικώς σαχλαμάρες (τσιγάρα)

      Delete
  11. ΥΓ. Η αναφορά στον Κούντερα είχε σχέση με όλους εκείνους που τον ανακάλυψαν σήμερα για να δείξουν ότι απαντούν "διαβασμένα". Σε αυτούς περιλαμβάνεται ο κ. Μιχελάκης. Η δική σου αναφορά φαντάζομαι ότι έγινε προς επίρρωση. Είμαι βέβαιος ότι εσύ τουλάχιστον γνωρίζεις το έργο του απο δεκαετίες.

    ReplyDelete
  12. Μια και θές να συζητάμε και για πρόσωπα και αφού αναφερθήκαμε στην ιστορία, στο πόσο πρέπει να τιμούμε μεταξύ άλλων τον ποντιακό ελληνισμό και για την ενός λεπτού σιγή των βουλευτών μας από την οποία απείχε η εν λόγω "προδότρα" εντελώς προκλητικά, όπως έγραψε άλλωστε τότε και ο "Στόχος", θα ήθελα να ψάξεις, να βρεις και να αναρτήσεις από το site των Νέων Φακέλων (ή από αλλού) το εκπληκτικό ντοκυμανταίρ του Τέλλογλου (το είδα σήμερα στο Σκάι) για τον τρόπο με τον οποίο η ελληνική πολιτεία -που τηρεί την εν λεπτού σιγή- "τιμάει" λίγους μήνες αργότερα τους έλληνες του Πόντου που μένουν πλέον στην Ελλάδα καταργώντας από το Μάρτιο του 2012 το προνοιακό επίδομα υπερηλίκων ομογενών και από του χρόνου την ιατροφαρμακευτική τους περίθαλψη! Την ίδια ώρα που παλλινοστήσαντες στην Ελλάδα - και όχι μόνο- ζούν σε χάρτινα σπίτια διότι δεν κατορθώσαμε να κάνουμε γιαυτούς τα αυτονόητα. Το ντοκυμανταίρ είναι σημαντικό όχι μόνο για την ψυχραιμία και τη νηφαλιότητα της δημοσιογραφικής έρευνας-σε αντίθετη με πολλούς κραυγάζοντες υπέρ πίστεως και πατρίδας δημοσιολογούντες δημοσιογράφους- αλλά και για την περηφάνεια απλών ανθρώπων που αισθάνονται δίχως πατρίδα, ενώ έχουν υποστεί μια από τις μεγαλύτερες αδικίες -περικοπή 100% της σύνταξής τους-. Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να πω δεν θυμίζουν σε τίποτα τα "αγανακτισμένα" παιδιά, που δεν γνωρίζουν αν η επταετία τελείωσε το 1973 ή το 1974 και είναι σημαντικό να τους ακούσουμε.

    ReplyDelete
  13. Απολύτως σύμφωνος, η απόλυτη υπικρισία αλλά αυτό δε δικαιώνει πουθενά την Ιστορικό. (Που δεν είναι ότι παραθέτει και στοιχεία, πηγές κτλ., να πει "Νά γιατί δεν έγινε αυτό", "Ν'α γιατί δεν έγινε εκείνο"... Τη ρωτούν κάτι συγκεκριμένο (για να την προκαλέσουν μάλλον) και κείνη λέει γενικά και με την "καλή έννοια" ότι υπάρχουν μύθοι. Χαίρω πολύ. Αυτός είναι; Και πού το στηρίζεις; Κι αν δεν προλαβαίνεις να μου το αναλύσεις εδώ, μη μου πετάς εδώ, μην ανοίγεις
    εδώ το θέμα. Γιατί τα κότσια να μην απαντήσει σ' ό,τι δε θέλει ή σε ό,τι θεωρεί ότι είναι πρίκληση για την πρόκληση, τα έχει.

    Αλλά να μην πέσουμε πάλι στο ίδιο λάθος, να συζητάμε για ένα πρόσωπο που πάνω κάτω ξέρουμε τί πιστεύει ο καθένας γι' αυτή.

    Σε σχέση με το ντοκυμανταίρ και την υποκρισία, δεν το έχω δει αλλά δεν έχω καμιά αμφιβολία για την υποκρισία μας. Το μόνο αποδεικνύει και μάλιστα για πολλοστή φορά κι απ' όπου κι αν το πιάσεις, είναι ότι καλά δεν πάμε.

    Και σου προτείνω σε κείνο κείμενο που θα ετοίμαζες σε σχέση με την Ιστορία, τα Αντανακλαστικά μας και το ότι βλέπουμε τα γεγονότα μόνον όταν πια θεωρούνται Ιστορικά Γεγονότα, να συμπεριλάβεις το σύνδεσμο και να το μοιραστούμε με όλους.

    ReplyDelete
  14. Σου προτείνω να το κάνεις εσύ post και να το σχολιάσεις. Αξίζει πραγματικά. Το δικό μου κείμενο θα έχει άλλη θεματική και το συγκεκριμένο ζήτημα θα χαθεί

    ReplyDelete