7 May 2018

ΣΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΔΑΝΤΗ 6η ΜΕΡΑ: STAR QUALITY

Ποιος ήταν αυτός χθες το βράδυ;

Η Σκηνή της αναγνώρισης έγινε χθες τα ξημερώματα κι έτσι αναγκαστήκαμε να τα πάρουμε όλα απ’ τη αρχή. Ο Πινόκιο ανέβηκε στο βήμα και μίλησε για το Ψέμα. Για όλα τα ψέματα που είπαμε στον καθρέφτη. Είμαστε άσχημοι χωρίς ψέματα.

6η ΜΕΡΑ

Αφύπνιση.
Πρωινό.
Προ-θλίψη.
Προ-αλκοολικό στάδιο.
Προτελευταία μέρα.

Ξυπνήσαμε όλοι με όρεξη για κρασί. Απ’ τις 8:00 το πρωί σκεφτόμαστε το κρασί. Σβήνουμε τον πόθο με καφέ. Όλη μέρα δεν πρέπει να πιούμε σήμερα. Μας περιμένει βράδυ αξέχαστο. Ένα Γκαλά που η Melodrakma μπορεί και να υποσχεθεί και να πραγματοποιήσει.
Πού;
Τί;
Πώς; Αυτό είναι το σημαντικότερο.

Μέρα υπόδειγμα κομψότητας η σημερινή. SIENA, MONTALCINO, MONTEPULCIANO και το βράδυ...

Να πάρουμε τα πράματα απ’ την αρχή, χτυπάει το τηλέφωνο, αφύπνιση, πρωινό κι αφού νικήσουμε την έντονη επιθυμία μας για κρασί, πάμε πρώτα στην πόλη, πάμε στη Σιένα, να περπατήσουμε στα στενά της, να δούμε πια μέρα όσα χθες βράδυ νιώσαμε. Άλλη τη μέρα άλλη τη νύχτα μια πόλη, όπως ακριβώς μερικοί άνθρωποι. Λες κι είναι άλλη κι η Piazza del Campo, άλλη η Duomo, άλλοι εντελώς μερικοί από μας…  Χρόνος για καφέ, αυστηρά για καφέ, ούτε μπύρα 0%, καφέ μόνο και ραντεβού εδώ ακριβώς, ας το θυμάται το «εδώ» ο καθένας όπως θέλει.

Μιάμιση ώρα αργότερα.
Αναχώρηση για άλλο ένα χωριό-σκηνικό: Montalcino.
Μουσική.
Κοιτάξτε απ’ το παράθυρο… Σ’ αυτή την Κοιλάδα κάποτε… Όχι, δε μοιάζει με τις Θερμοπύλες κι όμως…

Θέμα μας σήμερα η Προδοσία. Όλη μέρα Προδοσία!
Ποιητή, μίλησέ μας μας για κείνη την ημέρα, τη μέρα που μπροστά στα ίδια σας τα μάτια προδόθηκε η πατρίδα σας, κι έπεσε η Φλωρεντία και συ μαζί της…

Πες μας ποιητή, ποια προδοσία πονάει πιο πολύ:
Της πατρίδας ή η άλλη, η μικρή-μεγάλη, η προσωπική; Πες μας Δάντη, μια απιστία μπορεί να τα βάλει με τις Θερμοπύλες μέσα μας;

Φτάσαμε στο Montalcino.

Απελθέτω απ΄ εμού το ποτήριον τούτο… Θέλω να τα σκεφτούμε όλα αυτά με καθαρό μυαλό, στάλα αλκοόλ, μόνο καφέ εδώ, απελθέτω…

ΟΧΙ!!!!!

Αλλαγή πλεύσης τής «θεραπείας». Ας γίνει το θέλημα της ομοιοπαθητικής. Πότε θα επιστρέψουμε σε τούτο το μαγικό χωριό της Τοσκάνης; Βγάζει έξοχο δικό του κρασί…
-20 μπουκάλια Brunello di Montalcino per favore!!!!

Εις υγείαν!

Ξέρω, δε σας νοιάζει καθόλου τώρα το χωριό, Viva il Brunello di Montalcino όμως… νά το Κάστρο, νά και το Δημαρχείο κι ο Καθεδρικός… να και η “Enoteca La Fortezza”

Σε όποια κατάσταση είναι ο καθένας, μαζεύει τη χαρά του και στο πούλμαν.
Μουσική.
Να βγουν οι προδομένοι στο διάδρομο.
Όχι, οι προδότες πρώτα.

Ποιος δεν είναι και τα δυο;

Μουσική.
Φύγαμε για το περίφημο Montepulciano!

Αυτό είναι η Τοσκάνη, τα χωριά της, η φύση της, η αρχοντιά της απλότητας…
Μόνο καφέ στο Montepulciano. Απελθέτω…

ΟΧΙ!!!!!
Αλλαγή πλεύσης τής «θεραπείας». Ας γίνει το θέλημα της ομοιοπαθητικής και δω!
Ασφαλώς κι έχει δικό του κρασί το Montepulciano! Πάμε κατ’ ευθείαν στην Piazza Grande

20 μπουκάλια Nobile di Montepulciano per favore!!!!!!!

Viva il Nobile di Montepulciano!!!!!!!!!!!!!!!
Viva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ελάτε μια βόλτα στο χωριό κι αναχωρούμε… Ανεβείτε στο λεωφορείο…
Μουσική…
Πού πάμε;
Στην Αντηνόρα… Είναι στο μυαλό του Ποιητή η Αντηνόρα, το πιο κρύο χωριό του μυαλού, μια τεράστια κωμόπολη, σχεδόν μεγαλούπολη τη λες πια την Αντηνόρα… Ανοίξτε το Χάρτη να σας τη δείξω, κάτω-κάτω, στην Κόλαση βρίσκεται, φλερτάρει μόνιμα το μυαλό με την Κόλαση,  κλείστε τα μάτια, κοιτάξτε…  κάνει κρύο στην Αντηνόρα τρομερό γιατί είναι από πάγο φτιαγμένη η καρδιά του προδότη… Εκεί ζουν μόνο προδότες της Ιστορίας και της Ποίησης, πάμε, τώρα που θωρακιστήκαμε με κρασί πάμε να δούμε ποιος μας μοιάζει… Κάτω-κάτω, σκαλί-σκαλί στην Κόλαση… να ο Μπόκα ντελί Αμπάτι, εκείνος που τσουγγρίζει το ποτήρι του με τον Εφιάλτη… Να κι ο Τάσος της Γκόλφως σε ρομαντικό δείπνο με τον Chris Wilton, , τον κατά κόσμον Jonathan Rhys-Meyers, εκείνον τον ελεεινό απ’ το Mach Point του  Woody Allen…Κι αυτός εκεί ο ζητιάνος;;;; Ο Ωνάσης...

Σςςς... ποια φωνή ακούγεται πίσω απ' αυτή την πόρτα;
Βιβή, άνοιξε…

Ο Μουσολίνι…

Θε μου, αυτή μάλιστα, είναι Κόλαση με τα όλα της!

Φτάσαμε. Στη Σιένα, στο ξενοδοχείο μας.

Είναι μεσημέρι, όλοι χρειάζονται λίγο χρόνο, ανάμεσα από Κόλαση και παράδεισο το Καθαρτήριο-Ξενοδοχείο. Όλοι χρειάζονται λίγο χρόνο, ανάμεσα σε κρεβάτι και καθρέφτη ο χρόνος ετούτος.
Ραντεβού σε δυο ώρες στο λόμπυ.
Είναι η τελευταία βραδιά απόψε.
Η Melodrakma ετοίμασε κάτι αντάξιο της εμπιστοσύνης και της αγάπης που εισπράττει.

Η βραδιά αυτή πρέπει να μπει στο περίφημο μπορντό βελούδινο κουτάκι όπου φυλάμε τα διαμάντια των Στιγμών.

Η Αριστοκρατία της Τοσκάνης, οι βαρόνοι της Μόδας της Ιταλίας ολόκληρης θέλω να θαμπωθούν απόψε μόλις δουν το λαμπερό και κομψό σας ντύσιμο! Απόψε θέλω Star Quality, να λάμπουμε που η βραδιά είναι μπροστά κι ας είναι η τελευταία.

Όχι, δε θα πω πού πάμε…

Για δείπνο πάμε, Γκαλά σε τόπο μαγικό…
Κοιτάξτε γύρω μας, πράσινα αμπέλια, αχτίδες χρυσές κι ένας κόκκινος ήλιος πάνω απ’ το Κάστρο… Ναι, σ’ αυτό το Κάστρο πάμε, κι αυτά τ’ αμπέλια ήταν ένα Φέουδο κάποτε, τότε, που ο Μοντεβέρντι θα γράψει την πρώτη Όπερα, αμπέλια και μουσική, ξενάγηση πρώτα, ξενάγηση μ’ ένα ποτήρι στα χέρια, κι άλλο ποτήρι, και τρίτο, θα δοκιμάσουμε τρία διαφορετικά κρασιά μιας γης που δίκαια καυχιέται για ό,τι προσφέρει στον ήλιο, εις υγείαν όλων όσων μας αγάπησαν και τους προδώσαμε, είναι κι αυτή μια Συγνώμη, μια κάθαρση, εις υγείαν κι ακολουθείστε με, θα περάσουμε μέσα στο Κάστρο τώρα, για το Δείπνο.

Δείπνο στο ωραιότερο Μεσαιωνικό Κάστρο της Τοσκάνης και αφιέρωμα στην Όπερα. Μία-μία οι ηρωίδες του Λυρικού Θεάτρου απόψε θα μας πουν την Ιστορία τους!!!!!!!! Το δείπνο μας αυτό θα το συνοδεύσουν οι σημαντικότερες άριες του Λυρικού Θεάτρου!

Σςςςςς ακούστε ομορφιά…
Δείτε ομορφιά…
Κλείστε τα μάτια, δείτε ποιοι μας περιμένουν… Ναι… η Norma είναι αυτή που προσεύχεται στο Φεγγάρι των Προδομένων, να και η Manon Lescaut, έχει μείνει Sola Perduta Abbandonata… No voglio moriré, no voglio moriré, No voglio moriré, no voglio moriré…η Madame Butterfly  γυαλίζει το σπαθί με κρασί και sake, η Mimi αφήνει τη μποέμικη ζωή για να ρθει μαζί μας μια βραδιά στον Παράδεισο της Κολάσεως, η Πριγκίπισσα Turandot αποκαλύπτει το όνομα του αιώνιου εραστή της, η Carmen κάνει έρωτα μπροστά στα μάτια μας με την Ελευθερία και την Απόφασή να είναι ο εαυτός της, η Violetta Valéry ξεριζώνει την καρδιά της κραυγάζοντας «Ama me Alfredo», η Maddalena τραγουδάει στον ποιητή Andrea Chénier, η Tosca στο ζωγράφο Mario Cavaradossi,  η Lauretta ψιθυρίζει στον Rinuccio «O Mio Babbino Caro» και μεις, παρά τα όσα του καθενός μαζί τους υψώνουμε το ποτήρι στη χαρά της ζωής.

Καληνύχτα.

Επιστροφή και διανυκτέρευση στη Σιένα.