15 Feb 2013

ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΔΩΡΟ-ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

ΣΤΟ HARVEST ΑΔΕΡΦΕΣ ΜΟΥ, ΣΤΟ HARVEST 

      (Η Ειρήνη σε πρόβα Νυφικού στο Εξοχικό μας στην Αγία Πετρούπολη.)


     Είναι τα γενέθλια της Ειρήνης σήμερα, της αδερφής μου. 15 Φεβρουαρίου. Μια μέρα ακριβώς μετά τη Μεγάλη Γιορτή του Αγίου. Δεν ξέρω τί ακριβώς συνέβη,
αν δεν συγκεντρώθηκε η μάνα μου και χάσαμε αυτό το Ανήμερα, (πόσο θα ήθελα να είχε γεννηθεί στις 14)
αν δεν είναι παιδί του Έρωτα, ή
αν καθυστέρησε μια μέρα το μωρό για ιδιοτελείς λόγους, γιατί δεν ήθελε να βγει στον κόσμο Ανήμερα, μην τυχόν και ο μελλοντικός σύντροφος το κάνει "δύο σε ένα", το Δώρο γενεθλίων και του Έρωτος, πάντως η Ειρήνη γεννήθηκε μια μέρα μετά απ’ του Αγίου Βαλεντίνου το 1978.

     Θυμάμαι από το ’79 κιόλας, τέτοιες μέρες είχαμε πάντα στο σπίτι δυο μέρες συνεχόμενες γιορτή.

     Είναι Μεγάλη Γιορτή στη Λάρισα ο Άγιος Βαλεντίνος. Θυμάμαι ο πατέρας πάντα γι’ αυτή τη μέρα, μάς είχε μια έκπληξη. Βασικά η Έκπληξη ήταν κυρίως για μένα και την Ειρήνη γιατί για τη μητέρα δεν υπήρχε καμιά αγωνία. Πάντα το ίδιο, το κλασσικό, το Μονόπετρο.

     Για μας όμως… Αχ για μας…

     Μια εβδομάδα Δωρο-Ταξίδι. Πάντα.

Εντάξει,
συνήθως για Σκι λόγω της Εποχής αλλά δεν έλειψαν και οι χειμερινές
κρουαζιέρες. .

     Πού τα θυμήθηκα τώρα όλα αυτά!

    Θυμάσαι Ειρήνη τη χρονιά που πήγαμε στο Βόρειο Πόλο; Ένα κρύοοοοο! (Λογικό θα μου πεις, στο Βόρειο Πόλο τί θα κάνει;)

     Είχε ψοφήσει θυμάμαι ΚΑΙ το Ιγκουάνα της Ειρήνης (δεν το αποχωριζόταν ποτέ) ΚΑΙ τα κανίς της μαμάς (άλλο δράμα από κει.) Τα θάψαμε μαζί στο χιόνι και πάνω, με το δάχτυλο, είχε γράψει η Ειρήνη κάτι πραγματικά συγκινητικό και πρωτότυπο: «ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΠΟΤΕ ΙΓΚΟΥΑΝΑ». (Της είχα πει να μη γράφει πράματα στο χιόνι αλλά εκείνη επέμεινε πάντα πιο επιστημονικά: «Στο Βόρειο Πόλο δε θα λιώσουν ποτέ τα χιόνια». Τα ίδια λέει και τώρα: «Αποκλείεται να γίνουν στην Ελλάδα όσα λες…» μου λέει, «απλώς μια κρίση είναι και θα περάσει.» Καλά....)

     Την ημέρα που η Ειρήνη έθαψε το Ιγκουάνα της, κι επειδή εγώ δεν τα μπορώ αυτά δράματα, πήρα την Πολική μου Αρκούδα, - αφού πάμε Βόρειο Πόλο σκέφτηκα, την Πολική να πάρω- γιατί το άλλο μου αγαπημένο κατοικίδιο, ο Βόας, είχε πέσει σε χειμερία Νάρκη όπως τώρα οι περισσότεροι από μας.

    Τις άφησα λοιπόν να θάψουν τα ζώα τους κι εγώ πήγα πιο πέρα με την Αρκούδα μου να κολυμπήσω. Λατρεύω το χειμερινό κολύμπι. Κάτι τρύπες που άννοιγε στον πάγο η σκατούλα η Ντόρα. Έτσι έλεγα την Αρκούδα μου. Εγώ απ' αυτή έμαθα ν' ανοίγω στο νερό.

     Η μητέρα, εννοείται με το δικό της δάχτυλο, όχι με της Ειρήνης, πιο δωρική είχε γράψει στο χιόνι:

 «ADIÓS CARMEN.»

     Κάρμεν έλεγαν τη σκυλίτσα της και το Αίσθημα τής Λύπης, πάντα τής μητέρας τής έβγαινε σε ξένες γλώσσες, ακόμα και τώρα. Για παράδειγμα στην τελευταία αποτυχία του Σαμαρά να πάρει αυτοδυναμία, τρεις μέρες συνεχόμενες  ξεσήκωσε όλη την Ελβετία (εκεί περνάει πια τα καλοκαίρια της, δεν την μπορεί τη ζέστη της Λάρισας) φωνάζοντας  "FUCK FUCK FUCK! STUPID GREEK PEOPLE! SAMARAS IS THE BEST! FUCK FUCK FUCK!"

Στη Γη του Πυρός θυμάσαι Ειρήνη; Που κάηκε το μαλλί της μαμάς και μόλις το είχε κάνει περμαναντ!

    Πρώτη χρονιά φέτος που δε γιορτάζουμε αυτές τις ημέρες οι τρεις μαζί, πρώτη φορά που δεν «παίρνουμε» τις χειμερινές μας διακοπές.

     Στη μαμά έτυχαν κάτι σκάλες πολυκατοικίας που είχε να καθαρίσει χωρίς αναβολή, εγώ είμαι με φιλάθλους του Ολυμπιακού που ήρθαν ως τη Βαλένθια να δουν  σημαντικότατο παιχνίδι με την Λεβάντε, ο μπαμπάς έτσι κι αλλιώς δε μας ακολουθούσε ποτέ γιατί είχε πολύ σοβάτισμα και το πάνω-κάτω στη σκαλωσιά τον ξεθεώνει, και η Ειρήνη είναι πια επιχειρηματίας. Έχει WINE BAR, το HARVEST. (Θυμάσαι Ειρήνη το WINE BAR που είχαμε πάει στο Σαντιάγκο της Χιλής;) Οικογενειακώς λατρεύουμε τα χιλιανά κρασιά.

     Λόγω λοιπόν αυτής, της φετινής συγκυρίας, από μακριά θα της ευχηθώ να συνεχίσει να μπορεί να δουλεύει 18 ώρες την ημέρα. Όσο ξεκουράστηκε στα Σαλέ ξεκουράστηκε. Είναι άλλες Εποχές τώρα. Κι επειδή «δεν τον μεθύσαμε τον ήλιο Μάνο» που λέει κι ο Ρασούλης, -ούτε με χιλιανό κρασί μεθάει αυτός ούτε με διορισμούς, μόνο με Θυσίες συνήθως Άδικες.

     Δουλειά τώρα Ειρήνη. Πρέπει να φέρουμε  την Ανάπτυξη.

    Σου εύχομαι λοιπόν πολύ ΔΟΥΛΕΙΑ. Μέρα-νύχτα! Κι όποτε έχω ευκαιρία, λέω στους φίλους μου να περνάνε από κει. Αλλά κομψά, όπως μας μεγάλωσαν στα Σαλέ του Κόσμου: το είπα μια φορά όταν ανοίξατε και τους το θυμίζω τώρα.

   Σου εύχομαι να κάνει καλό καιρό. Και Ειδικά, (για να βγάζεις τραπεζάκια έξω), και Γενικά κι ας βλέπω εγώ μόνο σύννεφα.

   Σου εύχομαι ο κόσμος που έρχεται εκεί να είναι χαρούμενος. Κι αν όχι, τουλάχιστον να φεύγει χαρούμενος με το κρασί που θα του δίνεις. Να μην παριστάνουμε τους Σούπερ Μαν, ό,τι μπορεί να βοήθησει, καλοδεχούμενο. Κοίτα πόσο βοηθάει τους ρώσους  η Βότκα.

   Επίσης σου εύχομαι Ανάπτυξη. Μέσα σου κυρίως, την άλλη άστη, θα τη φέρουν τα παιδιά μας.

   Και σου εύχομαι να θυμάσαι πάντα ότι τα ταξίδια που δεν κάναμε μας έδωσαν τη χαρά να τα Φανταστούμε.

    Τέλος, σου στέλνω (και στους φίλους μου με την ευκαιρία) μια Πρόταση Επένδυσης. Να τη Μεγεθύνεις και να την κρεμάσεις κάπου εκεί στο μαγαζί. Να παίρνουν κουράγιο με επιχειρήματα επιστημονικά όσοι φίλοι θα τσουγγρίζουν τα ποτήρια προσπαθώντας να συνειδητοποιήσουν το Μέγα Γεγονός ότι ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΑΝ. Μου την έστειλε η Έλλη την "Επιστημονική Ανάλυση". Κατά πάσα πιθανότητα, όλοι οι υπολογισμοί είναι σωστοί. Και μάλιστα το λέει κοτζάμ Βραβείο Νόμπελ. Εκτός κι αν είναι κι αυτός τόσο Νόμπελ όσο Ντοκτόρ είναι ο Άδωνις.

Σε φιλώ


                                                               Ο Χειμερινός Κολυμβητής αδερφός σου.

"O καθηγητής Δρ Wassa Κατάρ με Νόμπελ Οικονομίας εξηγεί πώς να
σκεφτόμαστε για την τρέχουσα οικονομία:

1) Αν τον Ιανουάριο του 2010 είχατε επενδύσει 1000 ευρώ σε μετοχές της
Royal Bank of Scotland, μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες στη Βρετανία,
θα είχατε τώρα 29 ευρώ!

2) Αν τον Ιανουάριο του 2010 είχατε επενδύσει 1000 ευρώ σε μετοχές της
Lehman Brothers, θα είχατε τώρα 0 ευρώ!

3) Αλλά αν τον Ιανουάριο του 2010 είχατε ξοδέψει 1.000 ευρώ σε καλό
κόκκινο κρασί (όχι μετοχές) και είχατε καταναλώσει ήδη όλα αυτά, θα
είχατε 46 ευρώ σε άδεια μπουκάλια!"

HARVEST: Αιόλου 64

http://elgrecomadrid.blogspot.com.es/2012/12/harvest-8.html


Υ.Γ. 1: Ζητείστε τα μπουκάλια απ’ την Ειρήνη.

Υ.Γ. 2: Ευχαριστώ από καρδιάς τη φίλη μου Μουλάν Στεφάνου για την υπέροχη φωτογραφία της Νύφης.


4 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=bDZlPdXOe7M&context=C3bd8744ADOEgsToPDskJFaHONsgfqxfW-T3uofx9k

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαρστώ Εύα μου. Μόνο που δεν είναι ενεργός ο σύνδεσμος και είναι κρίμα μια τόσο τρυφερή αφιέρωση να μην μπορούν εύκολα να την απολαύσουν όσοι φίλοι θέλουν.:)

      Delete
  2. Υπέροχος όπως πάντα, χρόνια πολλά, χρόνια καλά στην Ειρήνη και μακάρι το όνομα της να επικρατήσει στον πλανήτη ως Παγκόσμια Ειρήνη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αμήν για Παγκόσμια Μαρία μου. Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ.

      Delete