30 Jan 2014

Ο El Greco Καλλιτεχνικός Ανταποκριτής: Estrella Morente.(Μαδρίτη, El Greco για τη Greco-Land)


Ήμουν την Τρίτη το Βράδυ στο Μέγαρο Μουσικής της Μαδρίτης, στη Συναυλία της Estrella Morente.



Θλίψη μ' έπιασε να βλέπω ΤΟΣΟ Ταλέντο αραγμένο στις Δάφνες του απλά να Διεκπεραιώνει.

Νά το Εισιτήριο-Πρόσκληση κι Ευχαριστώ την Αλάιτζ που ως Μουσικός -της Συντεχνίας ας πούμε- μου το βρήκε γιατί ήταν Σολντ Άουτ.

(Η φωτό του εισιτηρίου μου πάντα από τα χέρια και το SAMSUNG 4 τού El Greco. Δε λέει τ' όνομά μου βέβαια πάνω, λέει μόνο της Εστρέγιας αλλά είναι δικό μου.)

Τέλειωσε, η Συναυλία

και κει που έλεγα μια χαρά είναι κι απ' το youtube,


 θα γλίτωνα και το κρύο, (τα λεφτά δεν μπορούσα να τα κλάψω γιατί ήταν Πρόσκληση)

η Estrella ξαναβγαίνει στη Σκηνή

κατόπιν ακατανόητης για μένα επιμονής του Κοινού...

Ακατανόητο τόσο Χειροκρότημα,

όχι γι' αυτό που Είναι

αλλά γι' αυτό που τη βραδιά τη συγκεκριμένη είχε δώσει.

Ξαναβγήκε...

Είπε δυο λόγια για τον πατέρα και δάσκαλό της,

τον Enrique Morente,

για το πόσο αγαπούσε ο σπουδαίος γραναδίνος τη Μαδρίτη (είναι αλήθεια, αυτή η πόλη σε κάνει να νιώθεις Ελεύθερος και Δημιουργικός)

έβγαλε και όλους τους συνεργάτες της στη Σκηνή,

Εκείνη ως Ιέρεια στο Κέντρο

Όλοι οι άλλοι γύρω της...

Τραγούδησαν στον Πατέρα και Δάσκαλο για όλους τους.

Τί είναι αυτό το πράμα, να πρέπει να πονέσουμε για ν' αρχίσει να Επικοινωνεί ο Εγκέφαλος;

        (Είναι μόνο 1,39 από τα 10 λεπτά της ΣΤΙΓΜΗΣ. Λείπει το Κομμάτι της Εκστάσεως.)

Τώρα Μάλιστα!!!!!

Χαλάλι είπα!

Και το κρύο

και το στριμωξίδι στο μετρό

και και και...

Δε βρέθηκαν ακόμα κάμερες και ηχητικά συστήματα που να καταγράφουν την Ψυχή!

Και καλά θα κάνουν να την Αφήσουν Ήσυχη, να μην βρεθούν Ποτέ!

Ας Μείνει και Κάτι Αόρατο

για να το βλέπουμε μ' αυτό που λέμε τάχα πως έχει ο Άνθρωπος

και τ' άλλα Ζώα δεν το 'χουν. 


Υ.Γ.: Πάνω σ' αυτή τη Στιγμή την Αληθινή μου 'ρθε η Ιδέα, καλύτερα η Επιθυμία

να το εντάξω στις Δοκιμασίες του Ταξιδιού μας....

Εγώ στο Κέντρο

με Λευκό Μανδύα (θα βρω)

και σεις γύρω μου όλοι στα μαύρα (βάλτε από τώρα μια αλλαξιά μαύρα στη βαλίτζα)

θα μου κανετε φωνητικά...

Θέλετε;;;

Μέχρι να το σκεφτείτε,

δείτε και ακούστε την Εστρέγια και σε μια συνεργασία της με τον Michael Nyman.

                                                                                      El Greco για τη Greco-Land


No comments:

Post a Comment