1 Jan 2016

2015: ΧΡΟΝΟΣ ΣΑ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥΑΡΕ

Με μια φωτογραφία απ' την τελευταία μας για το 2015 βόλτα με ποδήλατο,
σας στέλνουμε ευχές για Καλή Χρονιά.

Με αγάπη και με αγωνιστικούς  χαιρετισμούς (αυτό ειδικά φαίνεται και στη φωτό) απ' τους τρεις μας.

          (Τέτοιο χειμώνα κάνει φέτος στη Μαδρίτη, με αμάνικα αυτές)

Κάθε φορά που κλείνει ένας χρόνος,
εκτός απ' το να στείλω ευχές, νιώθω να εκφράσω και την ευγνωμοσύνη μου στους δυο ανθρώπους που ζουν καθημερινά δίπλα μου:

Την Αλάιτζ και την Άλμπα που και φέτος δε μου βάλανε όρους,
που δε μου ζήτησαν  ν' αλλάξω κάτι για να μ' αγαπάνε,
που κατάλαβαν πως όσο περνάν τα χρόνια γίνονται
εφιάλτης ή ουτοπία οι αλλαγές που περιμένουν οι άλλοι από μας,
ευγνωμοσύνη που με ανέχονται όταν είμαι 24 ώρες το 24ωρο στο σπίτι,
αλλά και που επιτρέπουν 24ωρες συνεχόμενες απουσίες μου όταν το απαιτούν οι συνθήκες.

Ευχαριστώ και όλους εσάς που βρίσκετε χρόνο που και καμιά φορά κάνετε μια στάση και δω, στη Greco-Land που έγινε τελικά και Τόπος και Τρόπος να μη χαθούμε εντελώς.

Φεύγει δύσκολη χρονιά.
Να δούμε τί μέρος του λόγου θα είναι κι αυτή που έρχεται.
Δύσκολο το '15, σα Σουρεαλιστικό Σουαρέ ήταν όλα αυτά που συνέβησαν.
Ένα μπορώ να πω με βεβαιότητα. Όταν ξεκίνησε, αυτά που έγιναν δεν ήταν για να γίνουν.

"Ούτε στ' όνειρο"
θ' απαντούσαμε αν κάποιος πέρυσι τέτοια βραδιά σαν απόψε μας έλεγε όσα τώρα ξέρουμε, όσα ζήσαμε το 2015,

"Άσε μας ρε σουρίαλ, ούτε στ' όνειρο δε γίνονται αυτά που λες... Δε φταις εσύ, η Φαντασία σου η Σουρεαλιστική τα φταίει..."


Δεν ήξερα τί δώρο να σας κάνω και η Νίκη των Εξαρχείων το κανε πάλι το θαύμα της.
Θυσίασε όσες ώρες χρειάστηκαν και μου 'φτιαξε για μια ακόμα φορά ένα βίντεο που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
Χαίρε και ξαναχαίρε χίλιες φορές Νίκη Γενναιόδωρη.

Το Σουρεαλιστικό Ταξίδι το κάναμε όλοι τελικά, ακόμα κι αυτοί που δε μπόρεσαν να ρθουν ως την Καταλωνία το κάναν εν Ελλάδι

"Είθε Να Ζήσεις Σε Ενδιαφέροντες Καιρούς" λέει μια κινέζικη Κατάρα που κάπου είδα τελευταία.

Έπιασε μου φαίνεται η κατάρα τους.

Να δούμε μόνο μέχρι πού θα φτάσει αυτό το "ενδιαφέροντες". Ένας πόλεμος πάντως την κάνει ενδιαφέρουσα άρον άρον μια Εποχή. Ο πόλεμος που ζούμε έξω απ' τις πόρτες μας για την ώρα.



Εύχομαι ένα ΒΑΡΕΤΟ 2016,
χ ίλιες φορές βαρετό το '16
από τό να 'χουμε πάλι "ενδιαφέρουσα χρονιά"


                                                      El Greco

2 comments:

  1. Εγώ σε ευχαριστώ Γιάννο μου που είσαι φίλος μου. Καλύτερη χρονιά να έχουμε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ετοίμασε ό,τι ρούχο-καμπαρέ έχεις για το Σάββατο Νικάκι. Βγαίνεις!

      Delete