18 Jul 2016

ΔΩΡΟ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΜΠΑ: MELODRAKMA UNIVERSAL S.L - ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ

Άλμπα μου,



γίνεσαι 11 σήμερα και πρέπει να είναι τα 8α γενέθλιά σου που δεν είμαι δίπλα σου.

Εσύ στο αγαπημένο σου χωριό, στο δικό μου δηλαδή, στην εξωτική Χάλκη Λαρίσης,
η ama δουλειά στη Μαδρίτη
και 'γω δουλειά, τί άλλο εγώ,
δουλεύοντας με βρίσκει πάλι η Μέρα σου, στη Βαρκελώνη φέτος.

Δε φταις βέβαια εσύ,
η  ama και γω, τότε, στην Κούβα στο γαμήλιο ταξίδι φθινόπωρο είπαμε θέλουμε μια Άλμπα...

Και το καλοκαίρι, ακριβώς 9 μήνες μετά μας έκανες τη μεγάλη χάρη!


Και σιγά να μη γεννιόταν ο μισός σου, ο βάσκικος εαυτός σου σιγά να μη διάλεγε άλλη μέρα...

18 Ιουλίου διάλεξες ...

Μέρα ιστορική Άλμπα μου,
την ίδια μέρα, χρόνια πριν γεννηθείς εσύ έγιναν πράματα και θάματα,
πράματα τρομερά,
ο Φράνκο
το πραξικόπημα, όχι σαν το πραξικόπημα που ακούς αυτές τις μέρες στις ειδήσεις,
όχι σαν της Τουρκίας,
άλλο,
που έφερε πόλεμο εμφύλιο στην Ισπανία,
σαν και σήμερα Άλμπα ξεκίνησε ο Ισπανικός Εμφύλιος,
Jaleo Jaleo,
μακάρι να μην ξεκινήσει και στην Τουρκία αλλά...
είναι δύσκολα χρόνια όμως,
έτσι όπως παν τα πράματα κι εκεί, αφού φτάσαμε να βλέπουμε "υπερασπιστές της Δημοκρατίας" να βασανίζουν και ν' αποκεφαλίζουν θα...

Καλά,
σταματάω,
δε θα σου χαλάσω το πάρτι με τα δικά μου,
έμαθα κάνεις μεγάλο πάρτι,
έμαθα εξελίσσεσαι σε χειρότερη κι από μένα, 30 παιδιά καλεσμένα, όποιον έβρισκες στο δρόμο τον καλούσες έμαθα...

Αλήθεια πώς είστε Άλμπα μου εκεί, κάνει ζέστη;
Η γιαγιά αντέχει;
Σας αντέχει;
Ο παππούς;
Η Αγγελική;
Η Θάλεια;

Είστε και τρεις...

και τί τρεις!


Σήμερα πάρτι αλλά αύριο να πάρεις την Αγγελική και τη Θάλεια και να πάτε για λίγο στην καφετέρια, να μπείτε μια στιγμή στο ίντερνετ για να διαβάσετε το γράμμα μου το φετινό μαζί.

Σου έχω και δώρο φέτος όχι μόνο ευχές. Δωρο-Διαθήκη-Κληρονομιά!

Σου έχω νέα απ' το άλλο μου χωριό τη  Grecoland.

Δεν ξέρω τί κάνει η Χάλκη αλλά η Grecoland αποφάσισε να προσπαθήσει να “πετάξει”.


Θέλει να κάνει κι άλλα πράματα εκτός από τις ανοιχτές αυτές επιστολές που κρατάνε ενωμένους τους “κατοίκους” του διαδικτυακού μας χωριού,
θέλει ν' “αδελφοποιηθεί” μ' ένα σωρό σκόρπιες προθέσεις και όνειρα,
να μην έχει μόνο μια “πλατεία” και μια “εκκλησία”,
έχω νέα Άλμπα μου,

εγκρίθηκε η Άδεια και στη Grecoland θ' ανοίξει κι ένα "μαγαζί"!

Τί μαγαζί;;

Στα μέτρα μας, μικρό.

Τί θα κάνει;

Ταξίδια και θέατρο και... Πολλά χωράν σ' αυτά τα δυο. Θα σου πω σε άλλη στιγμή λεπτομέρειες...

Πώς θα λέγεται;;;

MELODRAKMA UNIVERSAL S.L !

Ναι,

MELODRAKMA UNIVERSAL

Η ama ήταν η νονά.

“...πρέπει να είναι κάτι που να είσαι συ, ακούγοντας το κάποιος να σκέφτεται... ε βέβαια, ο Γιάννης είναι αυτός, αυτοσαρκάζεται και συνδυλαζει, έτσι όπως είναι το μυαλό σου, θα την πούμε MELODRAKMA UNIVERSAL S.L... έχει και το Δράμα το Αρχαίο, το Θέατρο που είναι δικός σας των Ελλήνων εφεύρημα, έχει και το σύγχρονο ελληνικό δράμα, το οικονομικοκοινωνικό, κι αυτό όλο δικό σας...”  μου είπε η Αλάιτζ...

Σ' αρέσει Άλμπα τ' όνομα;;;

Το “MELO”, με το που τ' ακούς έχει λίγο Δράμα μέσα του αλλά αν προσέξεις καλά κυρίως έχει Μελωδία.

 Ξέρεις ότι στα ισπανικά αυτόν που αγαπάει τη μουσική τον λένε

melómano



και το DraKma με το Κάπα αντί για Χι

έχει Δράμα,

σαν τη Δραχμή αρχαίο το Δράμα μας Άλμπα,

Αρχαίο και Οικουμενικό,

UNIVERSAL,

Παγκόσμιας Ακουστικής η Αγωνία του Ανθρώπου για Δημιουργία, 
η Δίψα του για Καινούρια και Ωραία πράματα, 
ο Πόθος του να ζήσει λίγο παραπάνω μέσα απ' όσα Χτίζει είναι Αρχαία και Οικουμενική Άλμπα μου.

Από σήμερα Άλμπα, επισήμως, λειτουργεί στη Grecoland  η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας:

"MELODRAKMA UNIVERSAL S.L"

Ο τόνος στο τελευταίο Α... UniversÁl

Μου είπε η Αλάιτζ όσα μου 'πε, 
σκέφτηκα μετά τη συγκυρία της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης,
την Ύβρι του Ευρώ,
το Δράμα της Δραχμής...

Sí mi amor,
μ' έπεισες,
αυτό θα είναι το όνομα: MELODRAKMA UNIVERSÁL

Το κατέθεσα στο Registro Mercantil της Μαδρίτης Αλμπάκι, σιγά μην το 'χαν πιάσει άλλοι τέτοιο όνομα παράξενο σα τον μπαμπούλη,
“ελεύθερο” μου απαντούν σε 24 ώρες,
ακολούθησαν συμβολαιογράφοι,
λογιστής,

γραφίστας...

O Jose Luis, το παιδί, δίπλα στο σπίτι,  ο γραφίστας ετοιμάζει το λογότυπο... θα δεις, νομίζω θα σ' αρέσει, είναι ένα...

όχι, δε σου λέω, έκπληξη...

ετοιμάζει και κάτι σαν ιστοσελίδα,
μη φανταστείς, δεν έχουμε λεφτά για μεγάλα πράματα αλλά μου είπε θα μου κάνει μια mini-web
έτσι μου την είπε,
μου έδειξε και μου εξήγησε και μου ανέλυσε...
μ' άρεσε,
θα είναι σα μια κάρτα,
σαν την κάρτα που δίνει κάποιος για να 'χουν τα στοιχεία του αλλά διακτυακή κάρτα...

Θα δεις,
στα δικά μου γενέθλια θα δεις, τότε θα είναι όλα έτοιμα...



Θα το παρουσιάσουμε σε όλα τα "παιδάκια" στις 13 Αυγούστου.

Κι ο  Jose Luis δεν προλαβαίνει πριν
και γω να 'χω ένα δώρο για τα γενέθλιά μου...

Αυτό είναι το δώρο μου:

Η "MELODRAKMA UNIVERSAL S.L"

Όχι η Εταιρεία,

την πρόθεση μου δες για δώρο,
την πρόθεση μου να μη λείπω πάντα στα γενέθλιά σου,
την ελπίδα μου να το επιτέψει αυτή μου η προσπάθεια,
η προσπάθειά μου ν' αλλάξω την πορεία μας εκεί που δε μας αρέσει,
μακάρι να το επιτρέψει αυτό η MELODRAKMA,
θα ζητήσουμε να βοηθήσουν όλα τα παιδάκια,
κι ελπίζουμε ότι θα το κάνουν,
και μεις,
εμείς θα τους δώσουμε όπως πάντα το καλύτερο που μπορούμε και το ουσιαστικότερο που έχουμε.

Τί θα κάνουμε ακριβώς;;;;

Άσε τις λεπτομέρειες, σήμερα είναι τα γενέθλιά σου, μάζεψες το μισό χωριό εκεί, τώρα πάρτι-τάιμ.

Λεπτομέρειες είπαμε στα δικά μου, 13 Αυγούστου η συνέχεια αυτής της ιστορίας που ξεκίνησε σήμερα.

Πέρυσι και πρόπερσι σου ευχήθηκα να κάνεις Μεγάλα Όνειρα γιατί ο Άνθρωπος παίρνει το Μέγεθος των Ονείρων του μου είχε πει ο Πεσόα.
Κόλλησα απ' τις ευχές που σου δίνω φαίνεται και φέτος τόλμησα εγώ να κάνω μεγάλα όνειρα.


Άλμπα μου,
τώρα μπορεί να μην έχει καμιά άξια ετούτο εδώ το γραμμα μου.
Όμως,
φαντάσου στον ωκεανό αυτόν που είναι το διαδίκτυο,
φαντάσου το μπλογκ του μπαμπούλη σαν ένα μπουκάλι και μέσα το γράμμα ετούτο,
φαντάσου σε 90 χρόνια, που θα 'χεις ξεπεράσει πια τα 100 να ξαναπέσει το μπουκάλι στα χέρια σου, να βγάλεις την τάπα,
να διαβάσεις,
να ξαναδιαβάσεις τις σημερινές ευχές μου,
να θυμηθείς πως όταν ήσουν 11, έλαβες για δώρο ένα γράμμα με τα όνειρα τού πατέρα σου...
τότε που σου ανακοίνωσε ότι έφτιαξε τη MELODRAKMA UNIVERSAL S.L

Και μακάρι να γίνεται,
τότε,
που θα 'χεις κλείσει τα 100 μακάρι να γίνεται να μπορώ να σε δω από κάπου να τη μεταβιβάζεις σε παιδιά κι εγγόνια.

Άλμπα μου,
σε ορίζω Διευθύνουσα Σύμβουλο και Γενική Κληρονόμο της πρόθεσής μου για Δημιουργία.

Χρόνια Πολλά Αγάπη μου.




Ο μπαμπούλης

No comments:

Post a Comment