15 Apr 2017

ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ

Τίποτα δε συγκρίνεται μ΄ αυτή την αίσθηση, να επιστρέφεις Πάσχα εκεί που γεννήθηκες, στο χωριό, είναι ωραία να έχεις ένα, να επιστρέφεις πια με το παιδί σου, ν' ανακαλύπτεις κάθε χρόνο πόσων φίλων και γνωστών παιδιά γεννήθηκαν, πόσοι γνωστοί και φίλοι έφυγαν και περιμένουν τώρα την Ανάσταση κυριολεκτικά κι ένα σωρό άλλα μικρά ανθρώπινα που συμβαίνουν από Πάσχα σε Πάσχα...
Καμιά άλλη γιορτή δεν “έγραψε” πάνω μου τόσο καθαρά και τόσο έντονα το “ποιος” και το “από πού” είμαι.


Τώρα έχω και δεύτερο χωριό, τη Grecoland και το 'φτιαξα με τα χέρια μου και με την αγάπη που ευλογήθηκα να εισπράττω. Ήταν συγκινητική η παρουσία σας την περασμένη Τετάρτη, τη Μεγάλη Τετάρτη, μια τόσο ακατάλληλη μέρα κι εποχή που ζήτησα να μαζευτούμε στο θέατρο Βασιλάκου και παρόλα αυτά γεμίσαμε το θέατρο με ταξίδια και με τραγούδια.


Ευχαριστώ όλους όσους ήταν παρόντες αλλά κι όσους ενώ ήδη είχαν ταξιδέψει λόγω των ημερών βρήκαν τρόπο να είναι δίπλα μου στη Πρεμιέρα της Melodrakma!

Θα ακολουθήσει άλλη δημοσίευση με λεπτομέρειες, φωτογραφίες και βίντεο απ' τη βραδιά. Για την ώρα θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, να πω καλή αντάμωση στους “Σουρεαλιστές του Πάσχα”  και Καλή Ανάσταση στα Όνειρα που Θάψαμε. Αυτό ήταν για μένα η melodrakma, ένα θαμμένο, παρκαρισμένο όνειρο που οι δυσκολίες το Ανάστησαν!

Χαίρε κάθε δυσκολία που μ' έφερες ως εδώ!

Καλό Πάσχα

                                  El Greco

No comments:

Post a Comment