10 Aug 2019

WAHABIBI ΜΑΡΟΚΟ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!... ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

Ταξίδι στο Μαρόκο: WAHABIBI... ΜΑΡΟΚΟ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

ΧΡΙΣΟΥΓΕΝΝΑ:19-28 Δεκεμβρίου!

και

ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ:26 Δεκεμβρίου. - 4 Ιανουαρίου


Απ' ευθείας πτήσεις με Royal Air Marocco!


Ημιδιατροφή!







Το Μέσα Χρονικό μιας ταξιδιώτισσας. Κατάθεση/μαρτυρία λίγες μέρες πριν το Ταξίδι…

Γεια σας, είμαι η Νέτα, ας πούμε ότι είμαι καλά, είμαι 50 χρόνων (50 και...) και μες στο κατακαλόκαιρο πήρα αποφάσεις για το χειμώνα που ’ρχεται, μη με βρουν τα «κρύα» απροετοίμαστη. Πήρα ήδη απόφαση για το τί θα κάνω στις γιορτές, Χριστούγεννα / Πρωτοχρονιά θα πάω στο Μαρόκο…

Η απόφαση είχε παρθεί την ίδια μέρα που το είδα , μπορεί κι ακόμα πιο πριν, απ’ τον υπαινιγμό τής Melodrakma ότι κάποια στιγμή θα οργανώσει ταξίδι στο Μαρόκο, απ' τον περασμένο Ιανουάριο δηλαδή. Και καθώς ο χρόνος είναι στοιχείο υγρό, είναι νερό, κυλάει νεράκι, τίποτα δε μπορεί αν τον σταματήσει, απ’ τον Αύγουστο που δημοσιεύτηκε το πρόγραμμα έφτασε Δεκέμβρης, ευτυχώς έκλεισα αμέσως, την ίδια μέρα της δημοσίευσης κι έτσι αντί να το αποφασίζω 2-3 μήνες 3 και πλέον μήνες τώρα το ονειρεύομαι και το σχεδιάζω.

Δεκέμβρης.

Απ’ τα παράθυρα κι απ’ τα μπαλκόνια τα βλέπω όλα, έβαλαν τα γιορτινά τους,  η γαλοπούλα μετράει τις ώρες της, η βασιλόπιτα φέρνει δαιμονισμένα στροφές γύρω απ’ τον εαυτό της, -ούτε η ίδια δεν ξέρει πια που πέφτει το νόμισμα,- παραδοσιακά Χριστούγεννα, παραδοσιακή Πρωτοχρονιά γύρω μου παντού, Χριστουγεννιάτικα δέντρα και λαμπιόνια έχουν κατεβεί απ’ τα πατάρια, εγώ όμως φέτος δε θ΄λω τίποτα τέτοιο, κακό είναι; Εγώ φέτος πήρα νωρίς τη μεγάλη απόφαση και χαμογελάω σαρδόνια κάθε φορά που με ρωτάνε : «τί θα κάνεις φέτος στις Γιορτές;»... όταν τους λέω πως έκλεισα με κοιτάζουν παράξενα, τώρα που τηλεφωνούν και δεν βρίσκουν θέση τους κοιτάζω εγώ με δήθεν συμπόνοια...

Έχω προθέσεις λάγνες φέτος, σχέδια όλο μυστήριο, το μυαλό μου λικνίζεται απ’ το πρωί μέχρι το βράδυ, απ’ τον Αύγουστο ως το Δεκέμβριο το μυαλό μήνες τώρα είναι κάτω από μία χουρμαδιά…

Πάει το έλατο, στόλισα χουρμαδιά μες στο μυαλό μου φέτος, απ’ το 15αύγουστο αναβοσβήνουν τα λαμπιόνια στην καρδιά μου,  το έλκηθρο του Αη Βασίλη το σέρνει καμήλα, ο Αμπντούλ, ο καμηλιέρης θα μου φέρει φέτος τα δώρα, αυτός θα είναι φέτος ο Αη Βασίλης, όλα αλλιώς φέτος, αντί για κουραμπιέδες που θ' άφηνα στον Αη Βασίλη,  θα του αφήσω σιροπιαστά γλυκά του Αμπντούλ, γεμισμένα σύκο, καρύδι και μαστίχα,  έχω τρεις και πλέον μήνες που φέρνω τσάρκες σε μυστηριακές κάσμπες, σε δαιδαλώδη σουκ του μυαλού, στα γλυκά βράδια μιας χώρας μαγικής που ζεσταίνει ανάλαφρα τους Χειμώνες όσων την επισκεφτούν και την αγαπήσουν, το αεράκι της ερήμου και η αλμύρα της θάλασσας, Μεσόγειος και Ατλαντικός μαζί…

Απ’ τον Αύγουστο το περιμένω κι έφτασε η μέρα επιτέλους…

Βαλίτζα έτοιμη, η μισή ανατολίτικα αξεσουάρ, με το ζόρι κρατήθηκα μη βάλω μέσα τη στολή της χανούμισας απ’ το περσινό πάρτυ μασκέ, μισή βαλίτζα με αραχνούφαντες πασμίνες και φουλάρια και σαλβάρια…

Wahabibi Μαρόκο αγάπη μου…

El Greco


Αύριο, Κυρακή 11 Αυγούστου, θα δημοσιευθεί το ημερήσιο πρόγραμμα.

Κρατήεις από σήμερα:

τηλ: 210 534 1960
6980 99 23 23
6985 66 2014
e-mail: es@melodrakma.com

No comments:

Post a Comment