5 Feb 2020

ΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ: ΡΩΣΙΑ ΤΟ 2021


Αγαπητοί και αγαπημένοι φίλοι, για λόγους προσωπικής επαγγελματικής αντίληψης των πραγμάτων, το πώς δηλαδή εγώ θα ήθελα να είναι όλα και κυρίως εγώ ο ίδιος μέσα σ’ ένα ταξίδι, αποφάσισα να μην πάμε τελικά φέτος στη Ρωσία. 


Νιώθω πως δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο να ετοιμάσω έτσι όπως θα ήθελα και όπως πρέπει και αξίζει ένα αφιέρωμα σε μια τόσο σπουδαία χώρα. Είναι εύκολο το copy paste, μικρές παραλλαγές, αεροπορικά, ξενοδοχεία κι έτοιμο υποτίθεται το ταξίδι. Αλλά ποια η ψυχή του; Η αποκωδικοποίηση του DNA της χώρας; Η χώρα του «Πολέμου και της Ειρήνης» δικαιούται χρόνο και ψυχή και ως τις 30 Απριλίου που είχα αρχικά προγραμματίσει, επαναλαμβάνω προσωπικά, δε μπορώ να είμαι στο επίπεδο που θέλω, να κρατώ στα χέρια μου το «μπουκέτο» με τις ιστορίες για να ‘χω να προσφέρω. Θα το κάνουμε αυτό το ταξίδι, επιφυλάσσομαι για το άμεσο, αμεσότατο Μέλλον.

Για την ώρα, εκτός από τον να υπηρετήσω από πολλές πλευρές τους παλιότερους αγαπημένους προορισμούς, (Βόρειο Ισπανία, Μαδρίτη-Ανδαλουσία, Καταλονία Σικελία κοκ) θέλω να βάλω όλη μου την ψυχή και την ενέργεια στις «Δίκες της Νυρεμβέργης» το 5ήμερο αφιέρωμα στην Ιστορία τις μέρες που ακολούθησαν το τέλος του Β΄Π.Π, (πρεμιέρα 11-15 Απριλίου) ψυχή και ενέργεια στο «Dolce vita» το αφιέρωμα στο ιταλικό σινεμά με έδρα τη Νάπολη (Ιούνιο, Ιούλιο και Σεπτέμβριο) ψυχή και ενέργεια τέλος στους 2 νέους υπερατλαντικούς προορισμούς πού σύντομα θα ανακοινωθούν.

Συγνώμη απ’ όσους με την ανακοίνωση του ταξιδιού στη Ρωσία, ονειρεύτηκαν και προγραμμάτισαν αλλά προτιμώ να μην κάνω ένα ταξίδι παρά να το κάνω μέτρια. Ευχαριστώ για την κατανόηση και ραντεβού στη Νυρεμβέργη, το 1ο απ’ τα νέα ταξίδια της χρονιάς!


No comments:

Post a Comment