Γιατί ο Άλλος, τα δύο Χ στις άκρες, είναι ο φίλος μου ηθοποιός, Χάρης Χαραλάμπους.
Κι άλλη έκκληση!
Και για βοήθεια και για απόλαυση! Του Χάρη Χαραλάμπους.
Τον γνώρισα ΄χαρη στον Αντόν Χουάν.
Χάρη Χαραλάμπους.
Με τέτοιο όνομα, σιγά το δύσκολο να καταλάβετε ότι είναι απ' την Κύπρο.
Με τέτοιο όνομα ΧΑΡΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, με τέτοια αρχικά... Χ.Χ...
Μ' ένα Χ ακόμα,
του πατέρα του για παράδειγμα στη μέση (ή στην άκρη το ίδιο κάνει στην προκειμένη)
τί θα μένε;;;
ΧΧΧ
Σαν ξενοδοχείο για μια στιγμή "ξεκούρασης",
απ' αυτά,
που έχουν ένα κρεβάτι, έναν καθρέφτη, κι ένα μπάνιο.
Ο Χάρης όμως δεν είναι ξενοδοχείο.
Είναι ηθοποιός.
Που σε ξεκουράζει να τον βλέπεις. Σαν κρεβάτι με στρώμα ορθοπεδικό σε ξεκουράζει. Χωρίς νευρωτικές κινήσεις και κουραστικές μανιέρες.
Που λειτουργεί όπως όλοι οι σπουδαίοι ηθοποιοί: ως καθρέφτης.
Και βλέπεις ξεκάθαρα μέσα απ΄ τον τρόπο που οικοδομεί
τον Μικρό ή τον Μεγάλο ρόλο
πως θα μπορούσες να είσαι εσύ ΅αυτός΅
ο τόσο
ερωτευμένος
ο τόσο
απαθής ή παθιασμένος
για ό,τιδήποτε θα μπορούσες να ήσουν εσύ,
βλέποντας το Χάρη,
λες
΅καλύτερα να μην αποκλείουμε τίποτα΅
λες
΅κι αυτός μια χαρά φαινόταν στην αρχή...΅
Τέτοιος ηθοποιός είναι ο χάρης!
Ηθοποιός.
Έξοχος!
Πέρυσι έπαιζε στη "Φόνισσα".
Φέτος στο "Μαντζουράνα στο κατώφλι... Γάιδαρος στα κεραμίδια". (Νέο Ελληνικό Θέατρο, Σπ. Τρικούπη 34
ΤΗΛ: 210 8253489 – 2108817941)
Και πιο πίσω να πάω θα βρω,
κάθε χρόνο δουλεύει ο Χάρης,
κι είναι δύσκολο,
πολύ δύσκολο να δουλεύεις πια ως ηθοποιός.
Και Γενικά.
Ήταν εκεί,
στο Harvest τη βραδιά εκείνη,
στο Ντεμπούτο μου,
στην Πρεμιέρα μου,
στα Δραματικά Αποκαλυπτήρια της Φωνής μου,
στην Παράσταση μου
"Ο El Greco Τραγουδιστής"
αλλά μου ξέφυγε
και δεν το σύστησα.
Να όμως η Ευκαιρία.
Εδώ μωρό καβάλα στ' άλογο. Πράμα που δεν έκανε μεγάλος, ως ηθοποιός. Καλόν είναι ορισμένα πράματα να τα κάνουμε από μικροί και μόνο μικροί, όπως ο Χάρης.
ΧΧΧ:
Ηθοποιός-Κρεβάτι!
Ηθοποιός-Καθρέφτης!
Και να εδώ Ηθοποιός-Μπάνιο, το Μπάνιο το ίδιο!
Εδώ άλλη μέρα στο μπάνιο αλλά με το σκουφί για να μη βρέξει το μαλλί. Ένας άντρας δεν μπορεί να λούζεται κάθε μέρα, μας πέφτουν τα μαλλιά εμάς.
Εδώ στο μπάνιο πάλι, με καπέλο αυτή τη φορά αν και το καπέλο επίσης, όπως και το συχνό λούσιμο επιδεινώνουν την τριχόπτωση.
Κι εδώ πάλι για μπάνιο. Σ¨αυτό που λέμε ¨τα μπάνια του λαού¨. Μ΄ ένα μικρό δείγμα λαού γύρω του καθώς η φωτό είναι πρόσφατη και ο λαός δεν είναι για πολλά'πολλά μπάνια. Καίγεται!
Εδώ, επιτέλους εκτός νερού ξεκουράζεται απ' τα μπάνια. (Δεν ξέρω τί μπορούν να του προσάψουν οι εχθροί του πάντως, ότι δεν είναι Καθαρός, δεν μπορούν να πουν. Τρόμαξα να τον πετύχω μια στιγμή στεγνό.)
Άλλη μια στιγμή χαλάρωσης του Χάρη. Στα διαλείμματα της Φόνισσας ενημερώνεται για όλα τα καυτά, για όλα όσα απασχολούν τον μέσο πολίτη. Και εννοείται όπως όλοι η φίλοι μου, από τη συγκεκριμένη εφημερίδα ενημερώνεται κι ο Χάρης. .
Εδώ, (κάτω πάντα) ακουμπάει σ΄ ένα δοκάρι,
που με τη σειρά του δεν είναι σαφές πού ακουμπάει,
κι ας μη φαίνεται καθαρά, πάλι την ESPRESSO διαβάζει. Παλιά τεύχη, τα έδεσε σε έναν τόμο και τους ξαναρίχνει μια ματιά που και που. Στη συγκεκριμένη στιγμή, αν θυμάμαι καλά διάβαζε τα νέα για τον νέο έρωτα τής συμπατριώτισσά του Άννας Βίσση...
Όχι με τον Πρωθυπουργό,
με τον Δήμαρχο!
Είναι απλή η Άννα.
Κατ¨αρχάς όταν τα είχε με το Σαμαρά, ο Χάρης δεν είχε γεννηθεί.
Επί Δημαρχίας Αποστόλου... (Δε λέω επίθετο γιατί ΅τα παίρνει΅ εύκολα ο Απόστολος και βαράει.)
Εδώ, σε κλασική στιγμή και στάση δική του!
Όταν ο Χάρης κουράζεται πολύ απ' το διάβασμα, βάζει αυτό το νυχτικό και κάνει μικρά πηδηματάκια. Τον ξεκουράζει λέει αφάνταστα. Αυτά τα δύο πράματα τον ξεκουράζουν: το μπάνιο και να περπατάει έτσι με το νυχτυκάκι.
Όλα καλά με τα Χαρίσματα τού Χάρη, έχει όμως και δυο ελαττώματα.
1) Έχει πρόβλημα με το νι του. (Και το μικρό (ν) και το κεφαλαίο (Ν). Δεν το βάζει στο τέλος όλων των λέξεων.)
Τί κύπριος είναι αυτός δεν μπορώ να καταλάβω! Χωρίς το αυτό το ΅νι΅, το καθοριστικό,
μέχρι για λαρισαίο θα μπορούσαν να τον περάσουν.
2) Το δεύτερο και σοβαρότερο ελάττωμά του είναι ότι δεν άκουσε τότε
το Γιώργο
τη Ντόρα
και τ΄ άλλα παιδιά.
Το 2004,
δεν άκουσε τη Φωνή τής Παγκόσμιας Λογικής των Πέντε Μέτρων και Πέντε Κρίκων Ένα Τάληρο
και πήγε και ψήφισε ΟΧΙ στο Σχέδιο Ανάν.
Και το χειρότερο απ' όλα;;;;
Θέλετε να ξέρετε το χειρότερο απ΄ όλα;;;
Είναι αμετανόητος!
Λέει ότι πάλι ΟΧΙ θα ψήφιζε!
Ανεπιφύλακτα λέω σ' όλους τους φίλους μου να πάνε στην παράσταση έστω και για το Χάρη μόνο.
"Κεντάει" στη Σκηνή.
Πάντα.
Και στο Τέλος, όταν θα βγει να χαιρετήσει...
Ουρλιαχτά!!!!
ΧΑΡΗΗΗΗΗΗΣ!!!
ΧΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΣ!!!!!
Σα να βγήκε ο Σάκης.
ΧΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!
Έχει χιούμορ ο Αρμένης, θα το χαρεί πολύ να δει πως η Επιλογή τους ήταν Σοφή.
Ο Χάρης δεν είναι μόνο καλός ηθοποιός. Είναι και καλό παιδί.
Καλή Επιτυχία Χάρη. Και να μεταφέρεις τις ευχές μου και στον κύριο Αρμένη.
Υ.Γ.: Του Ατζέντη γίνεται αυτή την εβδομάδα. Μια η Σαλώμη της Αναστασίας στο Cabaret Voltaire...
τώρα ο Χάρης στο Νεοελληνικό Θέατρο του Αρμένη,...
Μήπως να γίνω Ψινάκης όταν μεγαλώσω;
Υ.Γ.: Σπουδαίος ο Αρμένης. Να μία απ' τις πολλές έξοχες καλλιτεχνικές του Στιγμές.
El Greco
Το Δελτίο Τύπου της Παράστασης
«Μαντζουράνα στο κατώφλι …Γάιδαρος στα κεραμίδια», του Γ. Αρμένη.
Το έργο, είναι μια σπαρταριστή σκιαγράφηση της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, μέσα από τις επιλογές και την πορεία στο χρόνο τριών φίλων που διάλεξαν τελείως διαφορετικούς δρόμους απεικονίζοντας τέλεια τα διαφορετικά πρόσωπα του Έλληνα.
Ο παραλογισμός που κρύβεται στη λαϊκή σοφία του τίτλου, μαρτυρά ένα έργο που απευθύνεται σε όλες τις κοινωνικές ομάδες παραμένοντας σύγχρονο και επίκαιρο όσο ποτέ.
Πρόκειται για ένα παράλογο - λαϊκό δρώμενο, που με χιούμορ, τόλμη και διεισδυτικότητα, αλλά χωρίς προκαταλήψεις ή σκοπιμότητες ψηλαφίζει γνωστά σε όλους ιστορικά και κοινωνικοπολιτικά γεγονότα που διαμόρφωσαν την εικόνα της χώρας.
Σκηνοθεσία ………………….Γιώργος Αρμένης
Μουσική ………………… Χρήστος Λεοντής
Σκηνικά - Κοστούμια ………… Γιούλα Ζωϊοπούλου
Χορογραφίες …………………. Έλενα Γεροδήμου
Μουσική Διδασκαλία…………Νεοκλής Νεοφυτίδης
Βοηθός σκηνοθέτη………… Ίρις Μιχαλοπούλου
Παίζουν:
Αρμένης Γιώργος – Παπαδόπουλος Παντελής – Χαραλάμπους Χάρης – Χρυσομάλλης Λεωνίδας
και :
Αδρίμης Γιάννης
Γκίκας Θεοφάνης
Ευαγγέλου Άντρη
Θεοδωροπούλου Δήμητρα
Μουταφτσής Κων/νος
Παπαγεωργίου Κων/νος
Πλιάκης Γιάννης
Σιδηροπούλου Αγγέλα
Τζιμούρτου Δήμητρα
Ψυχογιού Λήνα
Νέο Ελληνικό Θέατρο, Σπ. Τρικούπη 34
ΤΗΛ: 210 8253489 – 2108817941
http://www.armenis.gr/
neoelinikotheatro@gmail.com,
info@armenis.gr
Μετά από 2 χρόνια απουσίας το Νέο Ελληνικό Θέατρο επανέρχεται δυναμικά με την σπαρταριστή - λαϊκή -- σπονδυλωτή επιθεώρηση « Μαντζουράνα στο κατώφλι... Γάιδαρος στα κεραμίδια» του Γ. Αρμένη.
H «Μαντζουράνα..» απευθύνεται σε όλες τις κοινωνικές ομάδες παραμένοντας σύγχρονη και επίκαιρη όσο ποτέ.
Πρόκειται για ένα παράλογο - λαϊκό δρώμενο, που με χιούμορ, τόλμη και διεισδυτικότητα χωρίς προκαταλήψεις και σκοπιμότητες ψηλαφίζει γεγονότα ιστορικά και κοινωνικοπολιτικά, που είναι γνωστά σε όλους μας.
Με αφορμή τα 50 του χρόνια στο θέατρο, ο Γιώργος Αρμένης, επιλέγει αυτή την δύσκολη περίοδο για όλους μας, με την «Μαντζουράνα στο κατώφλι.... Γάιδαρος στα κεραμίδια» να μας θυμίσει, ότι δεν πρέπει να λησμονούμε αυτά που μας πόνεσαν, μας πλήγωσαν και μας πληγώνουν ακόμη.
Τραγούδι απ' την παράσταση.
Κι άλλη έκκληση!
Και για βοήθεια και για απόλαυση! Του Χάρη Χαραλάμπους.
Τον γνώρισα ΄χαρη στον Αντόν Χουάν.
Χάρη Χαραλάμπους.
Με τέτοιο όνομα, σιγά το δύσκολο να καταλάβετε ότι είναι απ' την Κύπρο.
Με τέτοιο όνομα ΧΑΡΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, με τέτοια αρχικά... Χ.Χ...
Μ' ένα Χ ακόμα,
του πατέρα του για παράδειγμα στη μέση (ή στην άκρη το ίδιο κάνει στην προκειμένη)
τί θα μένε;;;
ΧΧΧ
Σαν ξενοδοχείο για μια στιγμή "ξεκούρασης",
απ' αυτά,
που έχουν ένα κρεβάτι, έναν καθρέφτη, κι ένα μπάνιο.
Ο Χάρης όμως δεν είναι ξενοδοχείο.
Είναι ηθοποιός.
Που σε ξεκουράζει να τον βλέπεις. Σαν κρεβάτι με στρώμα ορθοπεδικό σε ξεκουράζει. Χωρίς νευρωτικές κινήσεις και κουραστικές μανιέρες.
Που λειτουργεί όπως όλοι οι σπουδαίοι ηθοποιοί: ως καθρέφτης.
Και βλέπεις ξεκάθαρα μέσα απ΄ τον τρόπο που οικοδομεί
τον Μικρό ή τον Μεγάλο ρόλο
πως θα μπορούσες να είσαι εσύ ΅αυτός΅
ο τόσο
ερωτευμένος
ο τόσο
απαθής ή παθιασμένος
για ό,τιδήποτε θα μπορούσες να ήσουν εσύ,
βλέποντας το Χάρη,
λες
΅καλύτερα να μην αποκλείουμε τίποτα΅
λες
΅κι αυτός μια χαρά φαινόταν στην αρχή...΅
Τέτοιος ηθοποιός είναι ο χάρης!
Έξοχος!
Πέρυσι έπαιζε στη "Φόνισσα".
Φέτος στο "Μαντζουράνα στο κατώφλι... Γάιδαρος στα κεραμίδια". (Νέο Ελληνικό Θέατρο, Σπ. Τρικούπη 34
ΤΗΛ: 210 8253489 – 2108817941)
Και πιο πίσω να πάω θα βρω,
κάθε χρόνο δουλεύει ο Χάρης,
κι είναι δύσκολο,
πολύ δύσκολο να δουλεύεις πια ως ηθοποιός.
Και Γενικά.
Ήταν εκεί,
στο Harvest τη βραδιά εκείνη,
στο Ντεμπούτο μου,
στην Πρεμιέρα μου,
στα Δραματικά Αποκαλυπτήρια της Φωνής μου,
στην Παράσταση μου
"Ο El Greco Τραγουδιστής"
αλλά μου ξέφυγε
και δεν το σύστησα.
Να όμως η Ευκαιρία.
Εδώ μωρό καβάλα στ' άλογο. Πράμα που δεν έκανε μεγάλος, ως ηθοποιός. Καλόν είναι ορισμένα πράματα να τα κάνουμε από μικροί και μόνο μικροί, όπως ο Χάρης.
ΧΧΧ:
Ηθοποιός-Κρεβάτι!
Ηθοποιός-Καθρέφτης!
Και να εδώ Ηθοποιός-Μπάνιο, το Μπάνιο το ίδιο!
Εδώ άλλη μέρα στο μπάνιο αλλά με το σκουφί για να μη βρέξει το μαλλί. Ένας άντρας δεν μπορεί να λούζεται κάθε μέρα, μας πέφτουν τα μαλλιά εμάς.
Εδώ στο μπάνιο πάλι, με καπέλο αυτή τη φορά αν και το καπέλο επίσης, όπως και το συχνό λούσιμο επιδεινώνουν την τριχόπτωση.
Κι εδώ πάλι για μπάνιο. Σ¨αυτό που λέμε ¨τα μπάνια του λαού¨. Μ΄ ένα μικρό δείγμα λαού γύρω του καθώς η φωτό είναι πρόσφατη και ο λαός δεν είναι για πολλά'πολλά μπάνια. Καίγεται!
Εδώ, επιτέλους εκτός νερού ξεκουράζεται απ' τα μπάνια. (Δεν ξέρω τί μπορούν να του προσάψουν οι εχθροί του πάντως, ότι δεν είναι Καθαρός, δεν μπορούν να πουν. Τρόμαξα να τον πετύχω μια στιγμή στεγνό.)
Άλλη μια στιγμή χαλάρωσης του Χάρη. Στα διαλείμματα της Φόνισσας ενημερώνεται για όλα τα καυτά, για όλα όσα απασχολούν τον μέσο πολίτη. Και εννοείται όπως όλοι η φίλοι μου, από τη συγκεκριμένη εφημερίδα ενημερώνεται κι ο Χάρης. .
Εδώ, (κάτω πάντα) ακουμπάει σ΄ ένα δοκάρι,
που με τη σειρά του δεν είναι σαφές πού ακουμπάει,
κι ας μη φαίνεται καθαρά, πάλι την ESPRESSO διαβάζει. Παλιά τεύχη, τα έδεσε σε έναν τόμο και τους ξαναρίχνει μια ματιά που και που. Στη συγκεκριμένη στιγμή, αν θυμάμαι καλά διάβαζε τα νέα για τον νέο έρωτα τής συμπατριώτισσά του Άννας Βίσση...
Όχι με τον Πρωθυπουργό,
με τον Δήμαρχο!
Είναι απλή η Άννα.
Κατ¨αρχάς όταν τα είχε με το Σαμαρά, ο Χάρης δεν είχε γεννηθεί.
Επί Δημαρχίας Αποστόλου... (Δε λέω επίθετο γιατί ΅τα παίρνει΅ εύκολα ο Απόστολος και βαράει.)
Εδώ, σε κλασική στιγμή και στάση δική του!
Όταν ο Χάρης κουράζεται πολύ απ' το διάβασμα, βάζει αυτό το νυχτικό και κάνει μικρά πηδηματάκια. Τον ξεκουράζει λέει αφάνταστα. Αυτά τα δύο πράματα τον ξεκουράζουν: το μπάνιο και να περπατάει έτσι με το νυχτυκάκι.
Όλα καλά με τα Χαρίσματα τού Χάρη, έχει όμως και δυο ελαττώματα.
1) Έχει πρόβλημα με το νι του. (Και το μικρό (ν) και το κεφαλαίο (Ν). Δεν το βάζει στο τέλος όλων των λέξεων.)
Τί κύπριος είναι αυτός δεν μπορώ να καταλάβω! Χωρίς το αυτό το ΅νι΅, το καθοριστικό,
μέχρι για λαρισαίο θα μπορούσαν να τον περάσουν.
2) Το δεύτερο και σοβαρότερο ελάττωμά του είναι ότι δεν άκουσε τότε
το Γιώργο
τη Ντόρα
και τ΄ άλλα παιδιά.
Το 2004,
δεν άκουσε τη Φωνή τής Παγκόσμιας Λογικής των Πέντε Μέτρων και Πέντε Κρίκων Ένα Τάληρο
και πήγε και ψήφισε ΟΧΙ στο Σχέδιο Ανάν.
Και το χειρότερο απ' όλα;;;;
Θέλετε να ξέρετε το χειρότερο απ΄ όλα;;;
Είναι αμετανόητος!
Λέει ότι πάλι ΟΧΙ θα ψήφιζε!
Ανεπιφύλακτα λέω σ' όλους τους φίλους μου να πάνε στην παράσταση έστω και για το Χάρη μόνο.
"Κεντάει" στη Σκηνή.
Πάντα.
Και στο Τέλος, όταν θα βγει να χαιρετήσει...
Ουρλιαχτά!!!!
ΧΑΡΗΗΗΗΗΗΣ!!!
ΧΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΣ!!!!!
Σα να βγήκε ο Σάκης.
ΧΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!
Έχει χιούμορ ο Αρμένης, θα το χαρεί πολύ να δει πως η Επιλογή τους ήταν Σοφή.
Ο Χάρης δεν είναι μόνο καλός ηθοποιός. Είναι και καλό παιδί.
Καλή Επιτυχία Χάρη. Και να μεταφέρεις τις ευχές μου και στον κύριο Αρμένη.
Υ.Γ.: Του Ατζέντη γίνεται αυτή την εβδομάδα. Μια η Σαλώμη της Αναστασίας στο Cabaret Voltaire...
τώρα ο Χάρης στο Νεοελληνικό Θέατρο του Αρμένη,...
Μήπως να γίνω Ψινάκης όταν μεγαλώσω;
Υ.Γ.: Σπουδαίος ο Αρμένης. Να μία απ' τις πολλές έξοχες καλλιτεχνικές του Στιγμές.
El Greco
Το Δελτίο Τύπου της Παράστασης
«Μαντζουράνα στο κατώφλι …Γάιδαρος στα κεραμίδια», του Γ. Αρμένη.
Το έργο, είναι μια σπαρταριστή σκιαγράφηση της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, μέσα από τις επιλογές και την πορεία στο χρόνο τριών φίλων που διάλεξαν τελείως διαφορετικούς δρόμους απεικονίζοντας τέλεια τα διαφορετικά πρόσωπα του Έλληνα.
Ο παραλογισμός που κρύβεται στη λαϊκή σοφία του τίτλου, μαρτυρά ένα έργο που απευθύνεται σε όλες τις κοινωνικές ομάδες παραμένοντας σύγχρονο και επίκαιρο όσο ποτέ.
Πρόκειται για ένα παράλογο - λαϊκό δρώμενο, που με χιούμορ, τόλμη και διεισδυτικότητα, αλλά χωρίς προκαταλήψεις ή σκοπιμότητες ψηλαφίζει γνωστά σε όλους ιστορικά και κοινωνικοπολιτικά γεγονότα που διαμόρφωσαν την εικόνα της χώρας.
Σκηνοθεσία ………………….Γιώργος Αρμένης
Μουσική ………………… Χρήστος Λεοντής
Σκηνικά - Κοστούμια ………… Γιούλα Ζωϊοπούλου
Χορογραφίες …………………. Έλενα Γεροδήμου
Μουσική Διδασκαλία…………Νεοκλής Νεοφυτίδης
Βοηθός σκηνοθέτη………… Ίρις Μιχαλοπούλου
Παίζουν:
Αρμένης Γιώργος – Παπαδόπουλος Παντελής – Χαραλάμπους Χάρης – Χρυσομάλλης Λεωνίδας
και :
Αδρίμης Γιάννης
Γκίκας Θεοφάνης
Ευαγγέλου Άντρη
Θεοδωροπούλου Δήμητρα
Μουταφτσής Κων/νος
Παπαγεωργίου Κων/νος
Πλιάκης Γιάννης
Σιδηροπούλου Αγγέλα
Τζιμούρτου Δήμητρα
Ψυχογιού Λήνα
Νέο Ελληνικό Θέατρο, Σπ. Τρικούπη 34
ΤΗΛ: 210 8253489 – 2108817941
http://www.armenis.gr/
neoelinikotheatro@gmail.com,
info@armenis.gr
Μετά από 2 χρόνια απουσίας το Νέο Ελληνικό Θέατρο επανέρχεται δυναμικά με την σπαρταριστή - λαϊκή -- σπονδυλωτή επιθεώρηση « Μαντζουράνα στο κατώφλι... Γάιδαρος στα κεραμίδια» του Γ. Αρμένη.
H «Μαντζουράνα..» απευθύνεται σε όλες τις κοινωνικές ομάδες παραμένοντας σύγχρονη και επίκαιρη όσο ποτέ.
Πρόκειται για ένα παράλογο - λαϊκό δρώμενο, που με χιούμορ, τόλμη και διεισδυτικότητα χωρίς προκαταλήψεις και σκοπιμότητες ψηλαφίζει γεγονότα ιστορικά και κοινωνικοπολιτικά, που είναι γνωστά σε όλους μας.
Με αφορμή τα 50 του χρόνια στο θέατρο, ο Γιώργος Αρμένης, επιλέγει αυτή την δύσκολη περίοδο για όλους μας, με την «Μαντζουράνα στο κατώφλι.... Γάιδαρος στα κεραμίδια» να μας θυμίσει, ότι δεν πρέπει να λησμονούμε αυτά που μας πόνεσαν, μας πλήγωσαν και μας πληγώνουν ακόμη.
Τραγούδι απ' την παράσταση.
No comments:
Post a Comment