3 Apr 2016

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ, Ο ΓΙΑΝ ΚΙ Ο ΤΟΜΣΕΝ: Δαφνί - Δρομοκαΐτειο - Νταού Πεντέλης...

Πολύ αισιόδοξος ήμουν όταν έγραφα ότι δεν τον βρίσκει το Πάσχα στη θέση του τον συνονόματο τον Γιαν.
Ούτε Αγίου Γεωργίου δεν έκανε.

Αλλά τρέχουν τόσο πολύ πια όλα... Μέχρι ν' αποχαιρετήσουμε τον έναν "κακό" τον Γιαν, ήρθε ο άλλος, ο Τόμσεν. Μας έβαλαν στο μάτι όλοι οι κακοί και σαν κακοί που είναι κακό θέλουν να μας κάνουν αλλά η Κυβέρνηση δε θα το επιτρέψει.


Ο ένας ο κακός, ο καλλιτέχνης, παραιτήθηκε. Ήταν εχθρικό λέει το περιβάλλον ενώ αυτός έκανε τα πάντα για να είναι φιλικότατο,
δεν προγραμμάτισε λέει ελληνικές παραστάσεις γιατί αφενός δεν είχε χρόνο να τις αξιολογήσει, αφετέρου το Φεστιβάλ επισημαίνει είναι Διεθνές...
Κι αφού είναι Δι-Εθνές Γιαν μου, γιατί βάζεις όλο βέλγικες παραγωγές, ενός Έθνους δηλαδή;

Παραιτήθηκε ο "καλλιτέχνης!
Δε μας χρειάζεται τις βλαχάρες... Φεύγει... Παίρνει το γουνάκι του και μας αφήνει να βράσουμε στο ζουμί του πατσά μας.
Τώρα τί θ' απογίνουμε χωρίς ευρωπΕπους;;
Θα έρθουν οι αμερικάνοι να μας σώσουν.
ΚΑΙ Οι άνθρωποι αυτοί ίσως είναι μια κάποια λύση.

Πάντως παραιτήθηκε ο "καλλιτέχνης" μόνο!

Ο πολιτικός που τον επέλεξε και τον διόρισε, ο κύριος Μπαλτάς, ατάραχος, συμπεριφέρεται ως Ανδρέας Παπανδρέου, θεωρεί δηλαδή ότι η παραίτηση αφορά όλους τους άλλους εκτός απ' τον ίδιο. (Για την ώρα τουλάχιστον, Ανδρέας ο Μπαλτάς.)

Κι απ' την άλλη, οι καλλιτέχνες πανηγυρίζουν που “ενωμένοι” πέτυχαν λέει νίκη μεγάλη.

Ας τους ενημερώσει κάποιος τους "ενωμένους καλλιτέχνες" (ευτυχώς δε χρειάζονται όλοι ενημέρωση, υπάρχουν και σοβαροί καλλιτέχνες στην Ελλάδα) ας ενημερώσει κάποιος τους υπόλοιπους, τους πανηγυρίζοντες κυρίως, ότι η ζωή είναι ένα πράμα που πάει πέρα απ' τη συντεχνία του καθενός, να μην είναι “ενωμένοι” και τόσο “αγωνιστικοί”  μόνον όταν κάτι αφορά το συνάφι τους, όταν καίγεται ο κώλος τους.
Ενωμένοι, αγωνιστικοί  κι εξοργισμένοι να είναι κι όταν διορίζεται ο κάθε άχρηστος σε θέσεις καίριες
στο Υπ. Υγείας,
Παιδείας,
ή οπουδήποτε αλλού και με τις αποφάσεις και τη στάση του προσβάλει μέχρι και το αυτονόητο.

Πόσοι και πόσοι αγαπημένοι φίλοι, καλλιτέχνες πραγματικοί με αγωνία για το κόσμο που ζουν και το προς τα πού παν τα πράματα, προσπαθούν απ το υστέρημα τους να Δημιουργήσουν,
όπως όπως  να Δημιουργήσουν, να Μιλήσουν, να Εκφραστούν...
Κι έρχεται ένας κύριος μπλαζέ, με διαφορετικά παλτό όλα όμως επενδυμένα με γουνάκι, δεν έχει χρόνο να μελετήσει τις ελληνικές προτάσεις, έχει όμως χρόνο αρκετό για να προγραμματίσει μέχρι το 2019,
παριστάνει τον Νταλί χωρίς την Ιδιοφυΐα του και χωρίς τουλάχιστον μια ή έναν Γκαλά δίπλα του,
μας κοιτάζει με το βλέμμα της Βάσως Παπανδρέου,
με το τσιγάρο στο χέρι, -να πάρει φωτιά η γούνα του να καούμε κι οι καμένοι,-
και μεις,
καημένοι και καμμένοι ήδη εμείς,
δεν είμαστε πια ούτε καν μια πόρνη με αξιοπρέπεια, μια Τζένη των Πειρατών να του πούμε:

"Μη μου φυσάς τον καπνό στα μούτρα σκυλί!"

Καημένοι και καμμένοι τέζα εμείς, περνάει όποιος θέλει και πειραματίζεται πάνω μας.


Κύριε Γιαν, συγνώμη κιόλας, ένας απλός πολίτης είμαι αλλά επειδή βάλατε 7 Μόρια στη σειρά να πάλλονται θέλετε να σας μοριοδοτήσουμε και θα ανέλθετε στην κατηγορία των Αβανγκάρντ Καλλιτεχνών;                      

Προχωρημένη τέχνη λέει.

Το '60 ήδη ήταν ξεπερασμένο το γυμνό.
Και το 460 π.Χ επίσης.
Όποιον αμφορέα να κοιτάξεις θα δεις έναν Έλληνα να την έχει βγάλει έξω, όρθια, περήφανη, σε στύση, όπως πρέπει να είναι κάθε πέος που σέβεται τον εαυτό του,
όχι να κρέμεται σαν κομένο μαραμένο λουλούδι,
σα λαιμός σφαγμένου κοτόπουλου να κρέμεται από μια πέτσα...

Μπορεί η Τέχνη σας να προκαλέσει Στύση κύριε Γιαν;;;; Εννοώ αυτό που κάνετε να κρατάει σε εγρήγορση, σε ένταση, σε στύση μυαλό και ψυχή;

Αυτό να επιχειρήσετε, να καυλώσει το κοινό σας απ' όσα δεν του δείχνετε,απ' όσα υπαινίσσεστε,
όχι γάτες καημένες σαν και μας που τις πετάτε κι αυτές στον αέρα κι ό,τι επιζήσει επέζησε,
ό,τι πλευρό σπάσει έσπασε,
η Στύση είναι το ζητούμενο, όχι πέη ψοφίμια!                                

Να πάτε στο καλό κύριε Φαμπρ. Προσωπικά σας αναγνωρίζω τουλάχιστον το ότι άμεσα αντιληφθήκατε το τί πρέπει να κάνετε και παραιτηθήκατε.


Τώρα, γι' αυτό το δυσαναπλήρωτο κενό που αφήνετε πίσω σας, (ο Θεός να βάλει το χέρι του ποιον θα βάλουν πάλι γιατί έχει αποδειχθεί ότι πάντα υπάρχει και χειρότερο) προτείνω τον Βασίλειο Κωστέτσο... Έχει κάνει και φυλακή και δε μασάει! Καλύτερος θα είναι.

(Εδώ φαντασιώνομαι τη στιγμή που του τηλεφωνούν και τον ενημερώνουν ότι ζητά να τον δει ο Πρωθυπουργός στο Μαξίμου)

Και με την ευκαιρία ν' αλλάξουμε και τον Διευθυντή του Μουσείου Ακροπόλεως. Να διοριστεί κάποιος απόγονος του Έλγιν. Δε μπορεί, κάποιος απόγονος εκείνου του κλέφτη θα υπάρχει και με τα κριτήρια που παίρνονται πια οι αποφάσεις στην Ελλάδα, δεν αποκλείεται να εισακουστώ

(Εδώ φτάνοντας πια στο Μαξίμου για την Τελετή Παραλαβής - Παράδοσης)


Απελπισμένος μετανάστης με το μυαλό στο τόπο που γεννήθηκα περιμένω απ' τους εκεί Καλλιτέχνες να πάρουν θέση για όλα, να πουν σ' όσους διαλέγουν "Γιαν" τί είναι Καλλιτέχνης, όχι ν' αγωνίζονται μόνον για να διώξουν όποιον "Γιαν" δεν τους "παίζει".

Καλλιτέχνης για έναν μετανάστη σαν και μένα
είναι αυτός που καίγεται για ξένες αγωνίες,
αυτός που ο καημός των άλλων και τ' άδικο δεν τον αφήνουν να κλείσει μάτι και το ταλέντο που το δόθηκε το προσφέρει σ' αυτούς,

πνίγεται, θέλει να μιλήσει για μια μαύρη που κάποτε σ' ένα λεωφορείο θέλησε να τη σηκώσει ένας λευκός να κάτσει αυτός,

να γράψει για μια κοινωνία που γίνεται κάθε μέρα πιο φασιστική και που σε μια γειτονιά καθίκια μαχαίρωσαν ένα παιδί γιατί πίστευε άλλα απ' αυτούς  κι η μάνα του ψάχνει το δίκιο σαν ψίλο στ' άχυρα γιατί όλα πρέπει να κουκουλωθούν, μέχρι κι ο φόνος,

καλλιτέχνης είναι αυτός που διαλέγει να ζωγραφίσει ορδές απελπισμένων με τα παιδιά τους αγκαλιά να οδηγούνται σε σύγχρονα στρατόπεδα συγκέντρωσης που τίποτα σύγχρονο δεν έχουν,

είναι αυτός που τραγουδάει τον Έρωτα, τον Θάνατο και την Ανάστασή του

Καλλιτέχνης είναι ο Παζολίνι, ο Μπέργκμαν, ο Γκόγια, ο Χατζιδάκις, ο Τζων Λένον, ο Λόρκα ο Ζαν Πωλ Σαρτρ  κι τόσοι άλλοι  αλλά
"φαινόμενα" σαν τον κύριο Φαμπρ ας πει η Ιστορία τί είναι.

Δε σας κατηγορώ κύριε Φαμπρ, αλλά η "τέχνη" σας αφορά τη Βασίλισσα του Βελγίου Πάολα.
Εμένα Άνθρωπο Οικουμενικό μ' έκανε να νιωσω η Γκόλφω. Καμία σχέση με την Πάολα.
Ναι, η Γκόλφω του Τάσου που την παράτησε για τη Σταυρούλα.
Η ωραιότερη παράσταση που είδα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, με Στύση: Η Γκόλφω, του Περεσιάδη στο Εθνικό, σε Σκηνοθεσία του Νίκου Καραθάνου, με την Λυδία Φωτοπούλου...


Υ.Γ. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην κυβέρνηση και προσωπικά στον κ. Μπαλτά.

Πού πήγε και βρήκε έναν Βέλγο με όλα τα κλασικά ελαττώματα του Έλληνα;;;
Φτου σας κ. Μπαλτά!
Για το κακό μάτι απλώς σαςφτύνω!

Προγραμμάτισε ο ΒΕΛΓΟΣ καλλιτέχνης Έτος ΒΕΛΓΙΟΥ... Όλο Βέλγοι, σόγια, ξαδέρφια, δεύτερα, τρίτα, συγγενείς, χαμός συν μερικές παραστάσεις δικές του λέει, κατάδικές του,του ιδίου προσωπικά...

Αν ήταν για να βολέψουμε "τα δικά μας τα παιδιά" βάζαμε και Έλληνα ρε Γιαν, που χουμε και ντοκτορά στο βόλεμα.
Τώρα το τι ξεμάλλιασμα θα πέσει πάνω απ' τον “πεθαμένο” για κουρτίνες και κουρτινόξυλα εκτός απ' την καρέκλα που γίνεται κρεβάτι...
θα πάρουμε ποπ-κορν και θα αναμένουμε να το δούμε κι αυτό το επεισόδιο.

Δεν πρόλαβα να βάλω το καλαμπόκι στην κατσαρόλα... Άλλο θέμα...

Όλα τρέχουν πιο γρήγορα κι απ' τη φαντασία πια. Πού θα πάει, θα τρελαθούμε και Δαφνί - Δρομοκαΐτειο - Νταού Πεντέλης...
δε θα μας χωράνε τα 3 διακεκριμένα μας ψυχιατρεία.

Μέχρι ν' αποχαιρετήσουμε τον κύριο Γιαν, ήρθε ο κύριος Τόμσεν και πάει να κλέψει προσοχή και φώτα απ' τον Βέλγο.

Είστε σε άλλη κατηγορία εσείς κύριε Τόμσεν, χειρότερη, πολύ χειρότερη απ' του Βέλγου. Είστε στην Κατηγορία: Σκουπίδια της Ιστορίας,
όμως,
το θέμα είναι άλλο, όχι εσείς: η βλαχομπαρόκ αυτή παράσταση που ανέβασε πάλι η Κυβέρνηση με τη διαρροή του WikiLeaks είναι το θέμα.

Η παράσταση με τίτλο: “Στο ΔΝΤ δεν είναι καλά παιδιά”.

Κατ' αρχάς ευχαριστούμε πάρα πολύ για την πληροφορία. Εσείς μια μέρα θ' ανακαλύψετε και ήπειρο που θα λέγεται ΑΜΕΡΙΚΉ.
Μετά από 6 χρόνια δράσης στην Ελλάδα και πόσες δεκαετίες δράσης διεθνώς, η Ελληνική Κυβέρνηση ανακάλυψε χάρη στη διαρροή του WikiLeaks ότι το  ΔΝΤ είναι μια διεθνής συμμορία. Τόσες δεκαετίες που ρήμαζε χώρες της Λατινικής Αμερικής δεν το 'χε προσέξει.

Ακούω και διαβάζω από αμήχανους που πέρασαν τώρα στην επίθεση...

"Νά γιατί το καημένο το παιδί, ο Αλέξης υπέγραψε...αυτοί είναι κακοί και κυνικοί και εκβιαστές και και και..."

κι αναρωτιέμαι:

Άμα πάω να κάνω μπίζνες με τους Κορλεόνε και τους Τατάλια, και τους ηχογραφήσω και διαρρεύσω μετά ότι με εκβιάζουν και λέω δεξιά κι αριστερά ότι οι μαφιόζοι είναι μαφιόζοι... γελοίος δε θα 'μαι;;;

Με Κορλεόνε και Τατάλια θες μπίζνες ηθικές;

Όποιος δέχεται να κάνει “δουλειές” με μαφιόζους, να υποστεί τις συνέπειες. Αναγκαστικά μαζί του βέβαια και όλοι οι υπόλοιποι. 
Όχι μόνο όσοι τρώνε σανό, όσοι δηλαδή ωρύονται τώρα ότι έχουμε να κάνουμε με εκβιαστές που εκβίαζαν το παιδί...
Τις συνέπειες τις υφίστανται όλοι.


Περιμένω να δω τι θα κάνει η Κυβέρνηση τώρα, έστω και τώρα που ΤΕΛΙΚΑ, τώρα που έχει ΚΑΙ αποδεικτικά στοιχεία ότι είναι εκβιαστές οι εκβιαστές.
Θα συνεχίσει να κάνει μπίζνες μαζί τους;;;
Θα συνεχίσει να τους ζητάει δανεικά;;;
Θ' σφιχταγκαλιαστούμε όλοι μαζί αδελφωμένοι με τον Τόμσεν, θα μπει στην αγκαλιά του Αλέξη κι η Δρακουλέσκου, να σχωρεθούμε και ας παν στην ευχή τα παλιά;;;

                                                                   El Greco

                                        



No comments:

Post a Comment