11 Feb 2014

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΕΝΟΣ ΕΚ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΙΣΠΑΝΙΑ

Πλησιάζοντας χρονιάρα μέρα, του Αγίου στις 14 του μηνός, ψάχνω να βρω δώρα, ας πούμε υποψηφιότητες δώρων για να σας κάνω και για για να κάνετε...


Όλα όμως περνούν μέσα απ' το Φίλτρο του Ταξιδιού που σας πρότεινα,

του Χταποδιού και του Σπέρματος

είναι σα να μ' έχει στοιχειώσει,

όλο αυτό σκέφτομαι,

πως θα κάνω το ένα, πως το άλλο,

τί άλλο μπορώ να εντάξω στο πρόγραμμα...

κι έτσι,


θυμήθηκα μια απ' τις πιο αγαπημένες μου ισπανικές ταινίες Μικρή Μήκους

κι αποφάσισα να σας αποκαλύψω την

Δοκιμασία  ΙΡΙΝΤΣΙ. 

(Στην 7η μέρα την έχω προγραμματισμένη, φεύγοντας από Χιχόν και πηγαίνοντας προς Λα Κορούνια...)

Σε συγκεκριμένο σημείο λοιπόν που θα σταματήσουμε, με τρομερή ακουστική αλλά και τρομερό αντίλαλο,

το κάθε ζευγάρι, (εγώ θα τα φτιάξω τα ζευγάρια, όχι όπως θα μου έχετε έρθει, να ανακατευτεί λίγο η τράπουλα. Όσοι αποφασίσατε να ρθείτε συμφωνήσατε να παίξουμε λίγο...)

θα πρέπει να φωνάζει κατά το πρότυπο που θα δείτε στην Ταινία... (Το τί θα φωνάζει εγώ θα το γράψω και θα σας δοθεί την προηγούμενη βραδιά στη Χιχόν ώστε να μπορέσετε να το ετοιμάσετε.)

Δε θα πω άλλα. Ούτε γι' αυτή ούτε για τις άλλες Δοκιμασίες που έχω Σχεδιασμένες αλλά,
είναι που πλησιάζει του Αγίου και ήθελα μία να τη μαρτυρήσω... έτσι, για μικροδωράκι.

                                                                                                                            El Greco


Cortometraje LOS GRITONES (THE SCREAMERS)

No comments:

Post a Comment