8 May 2019

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ: DREAM TEAM !

Το ότι σήμερα που γράφω ετούτο εδώ το "γράμμα" είναι Τετάρτη 8 Μαΐου, Τετάρτη του Θωμά τη βάφτισα, τρεις μέρες μετά την Κυριακή του Θωμά, σα Θαύμα μου φαίνεται που έφτασα ως εδώ!

Σαν άπιστος αναζητούσα μια όποια Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη μετά του Θωμά, σαν την πληγή, να βάλω το δάχτυλο πάνω στη μέρα και να πιστέψω ότι όσα ταξίδια είχαμε προγραμματίσει γι’ αυτό το Πάσχα πραγματοποιήθηκαν έτσι όπως τα ονειρευτήκαμε, πήγαν όλοι και γύρισαν καλά κι έγιναν όλα ωραία έτσι όπως εγώ τουλάχιστον ονειρεύομαι και αντιλαμβάνομαι το «Ωραίο» στο κάθε ταξίδι.


Απ’ την Κοιλάδα του Πάδου ως την Έρημο της Σίβα,
απ’ τους ελαιώνες της Ανδαλουσίας ως το Μουσείο της Περγάμου στο Βερολίνο και το Μουσείο του Ρηγίου με τους δυο Πολεμιστές bodyguard μιας εποχής ολόκληρης, φύλακες του Παρελθόντος και δεκανίκια του όποιου Μέλλοντός μας,
απ’  τη νύχτα του Αγκριτζέντο και κείνη στο αγρόκτημα του Σαν Τζιμινιάνο, ως το ξημέρωμα στην Έρημο της Αιγύπτου,
απ’ τον ποταμό Χάβελ του Πότσνταμ και τον Έλβα της Δρέσδης, στον Γουδαλκιβίρ κι από κει στο Νείλο, καφέ στο σπίτι του Καβάφη στην Αλεξάνδρεια,
φαρμάκι σε ποτήρι μπύρας στη βίλα Βανζέ παίρνοντας αποφάσεις για Τελικές Λύσεις- Αρχή Παράνοιας και διαστροφής,
απ’ τη Λειψία του Μπαχ ως την Κατάνια του Μπελίνι,
απ’ τη Φλωρεντία του Δάντη και του Μακιαβέλι ως τη Γρανάδα του Λόρκα και των τσιγγάνων, τις Συρακούσες του Αρχιμήδη, το Βερολίνο της Ρόζας…

Πέντε ταξίδια με την ίδια αγάπη και φροντίδα!

ΤΟΣΚΑΝΗ

ΑΙΓΥΠΤΟΣ

ΜΑΔΡΙΤΗ ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑ

ΣΙΚΕΛΙΑ

ΒΕΡΟΛΙΝΟ-ΔΡΕΣΔΗ-ΛΕΙΨΙΑ-ΠΟΤΣΝΤΑΜ

Θέλω απ’ τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω του 165 ανθρώπους που αυτό το Πάσχα εμπιστεύτηκαν τη Melodrakma Universal για να ταξιδέψουν.

Κυρίως θέλω να ευχαριστήσω όσους ταξίδεψαν χωρίς εμένα ξεναγό. Είναι άκρως τιμητική η εμπιστοσύνη.

«Γιάννη θα είσαι εσύ στο Μαδρίτη-Ανδαλουσία» με ρώτησε πριν καιρό η Ιωάννα, «είμαστε 4 που θέλουμε να ρθούμε.»

«Μάλλον όχι Ιωάννα μου, δε θα 'μαι, θα έχω φροντίσει να είναι ο καλύτερος αλλά αν είναι όρος να είμαι εγώ, ας το δείτε και με άλλο γραφείο»

«Γιατί, αν πάω σε άλλο γραφείο θα είσαι εσύ; Έχω εμπιστοσύνη, εδώ ξέρω ότι εσύ δε θ' αφήσεις τίποτα στην τύχη. Κι όποιον διαλέξεις για ξεναγό θα είναι σίγουρα ο καλύτερος γιατί πρώτος εσύ θες το καλό για τη δουλειά σου.» με αποστόμωσε!

Και ήρθαν, η Ιωάννα κι ένα σωρό ακόμα παλιοί και καινούριοι φίλοι και κατάφερα και ήμουν και γω τελικά εκεί, στην Ανδαλουσία, την πρώτη αγάπη…

Ο παραπάνω διάλογος είναι το ωραιότερο δώρο που μου έγινε τα τελευταία χρόνια! Πάσχα, Χριστούγεννα, γενέθλια γιορτή... πολλά τα δώρα και κυρίως η αγάπη, είναι γενναιόδωρη η ζωή μαζί μου αλλά αυτό…

Ναι, πρώτος εγώ  θέλω το Καλό στη δουλειά Ιωάννα. Και πρέπει να θυμάμαι ότι τα όμορφα χωριά όμορφα καίγονται, πρέπει να θυμάμαι ότι δεν μπορώ να τα κάνω όλα καλά, κι αυτό είναι υποχρέωσή μου προς όσους με εμπιστεύονται, να φροντίσω για το καλύτερο, όχι να κάνω τον σούπερμαν. Μετά από σχεδόν 30 χρόνια σ’ αυτή τη δουλεια, έχω και τα κριτήρια και τις γνωριμίες, μπορώ να εντοπίσω τους καλύτερους, ξέρω τη δουλειά από μέσα, ξέρω ποιος κάνει τι, τουλάχιστον ξέρω τι θέλω και τι όχι.

Εγώ θα συνεχίσω να ταξιδεύω σε όλα όσα μου επιτρέπουν οι δυνάμεις μου.

Κάποια άλλα ταξίδια θα τα συνοδεύουν οι καλύτεροι, οι Άριστοι σε κάθε προορισμό. Είμαι στην πορεία δημιουργίας μιας ομάδας που θα δουλεύει με συγκεκριμένο τρόπο, με σεβασμό, ποιότητα, γενναιοδωρία, χιούμορ και μουσική! Είμαι στην πορεία δημιουργίας μιας Dream Team και μ' αυτή θα πάμε παντού...


Σας ευχαριστώ όλους και δίνω ραντεβού στον κόσμο όλο πια. Θα πάμε παντού! Αλήθεια, μια στάλα είναι ο κόσμος και η ζωή μας μία και δεύτερη δεν έχει, θα πάμε παντού! Απ’ τις όχθες του Πηνειού ως το Γουαδαλκιβίρ και τον Έλβα και το Νείλο και τον Πάδο και τον Τίγρη και τον Ευφράτη και τον Αμαζόνιο… Νερό παντού, απ' το νερό ξεκινάει η ζωή και είναι ωραίο να τη μοιράζεσαι!

Σε ποταμόπλοιο η ζωή μας κι αριστερά και δεξιά οι όχθες-σχέσειςμ' όσους συναντηθήκαμε κι αγαπηθήκαμε έστω για λίγο.

Γ. Λ

Υ.Γ: Κατάφερα κι έκανα λίγο το σούπερμαν αυτό το Πάσχα. Δε μπόρεσα να είμαι αυτή τη φορά στη Σικελία και την Αίγυπτο αλλά σε Τοσκάνη, Ανδαλουσία και Βερολίνο ναι…





No comments:

Post a Comment