8 Jun 2021

Ο ΑΠΟΗΧΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ: Συνέντευξη του El Greco στη Lifo

Αυτοί οι 33 άνθρωποι οι οποίοι απ’ τη μία τόλμησαν ν’ αποφασίσουν το Φεβρουάριο για το τί θα κάνουν το Μάιο, κι απ’ την άλλη εμπιστεύτηκαν εμένα για να κάνουμε το ταξίδι στη Ρωσία 15 Μαΐου, την πρώτη μέρα που άνοιγε ο Τουρισμός, οι 33 αυτοί άνθρωποι, όταν επέστρεψαν, έκανε τόσο θόρυβο μέσα τους όλο αυτό που είχαμε βιώσει που ακούστηκε ως τα παιδιά στη Lifo κι έτσι ήρθε μια συνέντευξή μου στον M. Hulot (ευχαριστώ Τάσο).


Μιλήσαμε για το πρώτο γκρουπ που μπήκε στο Ερμιτάζ μετά την πανδημία, μιλήσαμε για τον πρώτο άνθρωπο που πήγε στο διάστημα, για τα μικρά όνειρα που κάνουμε οι άνθρωποι εδώ στη γη, για τα όνειρα που έχω εγώ για τη Melodrakma, για το όραμα που έχω για το Ταξίδι γενικά…

ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ

Υ.Γ: Ελένη Παναγιώτου χωρίς τη δική σου δουλειά τίποτα δε θα ήταν το ίδιο. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.


El Greco

No comments:

Post a Comment