11 Jun 2012

ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ: "LOS GRITONES" ("ΟΙ ΦΩΝΑΚΛΑΔΕΣ") Κι ο Ραχόι



     Μια Μικρού, πραγματικά μικρού Μήκους ταινία, (1,25) του Roberto Pérez Toledo που αξίζει να τη μοιραστώ  με τους φίλους του EL GRECO για πολλούς λόγους. Και εύστοχο είναι, και λακωνικό, και "Ύμνο" στη Γυναικεία  Ειλικρίνεια το λες αλλά σήμερα, μου το θύμισε κυρίως ο Πρωθυπουργός της Ισπανίας, ο κύριος Ραχόι
μετά την περίφημη Συμφωνία-Θρίαμβο της Κυβέρνησής του για "βοήθεια" 100 δισ. ευρώ από την Ε.Ε προς την Ισπανία. (τις Τράπεζές της.)

     Μόλις τον ρωτούν αν τον πολυδιαφημισμένο θριάμβό του θα τον πληρώσουν οι ισπανοί φορολογούμενοι απαντά -έτσι μου φαίνεται εμένα τουλάχιστον - με την ίδια ειλικρίνεια και τον αυθορμητισμό της ηθοποιού της ταινίας.

Υ.Γ: Το φιλμάκι "LOS GRITONES" βραβεύτηκε το 2011 με το Βραβείο DRAGON AWARD  NEW TALENT. http://www.dragonawards.org.uk/ (Αυτό, μην τυχόν και είναι χρήσιμο για τους φίλους μου ηθοποιούς και γενικά δημιουργούς που αγωνίζονται να βρουν διεξόδους για τα πράματα που φτιάχνουν.)


                                                                                             Γιάννης Λυμτσιούλης

1 comment:

  1. Υ.Γ: Το φιλμάκι "LOS GRITONES" βραβεύτηκε το 2011 με το Βραβείο DRAGON AWARD NEW TALENT. http://www.dragonawards.org.uk/ (Αυτό, μην τυχόν και είναι χρήσιμο για τους φίλους μου ηθοποιούς και γενικά δημιουργούς που αγωνίζονται να βρουν διεξόδους για τα πράματα που φτιάχνουν.)

    ReplyDelete