13 Mar 2013

FERNANDO LLORENTE: ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ



Ατράνταχτες,  χειροπιαστές αποδείξεις,

διάλογοι που "κόβουν την ανάσα".

Απ' το Μπιλμπάο, απ' τα μέρη της γυναίκας μου.

     Μια μικρή, η Νάγια (έτσι λένε και την ανιψιά μου την εδώ και το επιβεβαίωσα πως δεν είναι αυτή γιατί με το πάθος του κουνιάδου μου για την Ατλέτικ δε θα απορρούσα), κλαίει απαρηγόρητα (θα δείτε στο βίντεο ότι και λίγα λέω) γιατί ο ποδοσφαιριστής Γιορέντε (Llorente) έφυγε απ' την Ατλέτικ Ντε Μπιλμπάο για τη Γιουβέντους

Λέξη προς λέξη οι καυτοί διάλογοι.

ΜΑΝΑ: (Μάλλον,- και να σου πετύχει): Για πες μου, τί σου συμβαίνει Νάγια;

ΝΑΓΙΑ:  (Μέσα σε λυγμούς.) Ο Γιορέντε το 'σκασε. (escapado είναι το ρήμα που χρησιμοποιεί πρώτα) Έφυγε...

ΜΑΝΑ: (Να σου πετύχει.) Πού πήγε;

ΝΑΓΙΑ: Σε άλλη ομάδα.

ΜΑΝΑ: Γιατί;

ΝΑΓΙΑ: (Απαρηγόρητη.) Γιατί οι δικοί μας του έδιναν λιγότερα λεφτά

ΜΑΝΑ: Και σένα τώρα γιατί σκας, γιατί στεναχωριέσαι;

ΝΑΓΙΑ: Γιατί τώρα δε θα έχω ποιον να διαλέξω για αγόριιιιιι (το παρατεταμένο ιιι οφείλεται σε οδυρμό)

ΑΔΕΡΦΟΣ: (Μεγαλύτερος κατά 2-3 χρόνια. Έρμος και άσχημα μπλεγμένος, τουλάχιστον μέχρι να παντρευτεί. Η γυναίκα του σίγουρα θα κόψει σχέσεις με τη Νάγια, δεν αντέχεται τέτοια κουνιάδα. Προσπαθεί να την παρηγορήσει) Μπορείς να διαλέξεις κάποιον άλλο, απ’ το Μουντιάλ, ή τον Ιραηθόρ (απ' το Παγκόσμιο Ποδόσφαιρο γυρνάει στην Ατλέτικ αμέσως) ή τον Τοκέρο (κι αυτός της Ατλέτικ) ή...

ΜΑΝΑ: (Τώρα μόλις κι επιτέλους, απ’ όλα αυτά, κάτι της έκανε εντύπωση.) Α έτσι ε;;; (Ξεκάθαρα εκδικητική και με πρόθεση να είναι όσο πιο προσβλητική γίνεται.) Ο Γιορένετε είναι τσογλάνι.

ΝΑΓΙΑ: (Σαν κραυγή.) ΟΧΙ!

ΑΔΕΡΦΟΣ: (Ρίχνει αλάτι στην πληγή ακόμα πιο προσβλητικά.) Ο Γιορέντε είναι Σούπερ-Τσόγλανος!.

ΝΑΓΙΑ: (Ράκος λέει κάτι ακατάληπτο που νομίζω ούτε μάνα ούτε αδερφός το καταλαβαίνουν.) ............

ΜΑΝΑ: Τελεία και Παύλα, πάει έφυγε. Τον Γιορέντε δεν τον αγαπάμε πια, ξηγηθήκαμε;

ΝΑΓΙΑ: (Αποφασισμένα αλλά σαφέστατα και απελπισμένα.) ΕΓΩ ΝΑΙ! ΕΓΩ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΩ!


Αφιερωμένο στις ανιψιές μου Αγγελική και Θάλεια 

(της Ειρήνης και του Παναγιώτη)

Και την Nahia 

(του Aritz και της Amaia )

                                                                                                            EL GRECO




Υ.Γ.: ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΟΣΟ ΕΓΩ ΜΕΤΕΦΡΑΖΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΟΙ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΙ ΔΕ ΧΑΖΕΥΑΝ:

HABEMUS PAPAM ARGENTINO!

ΑΝ ΜΙΛΑΕΙ ΟΠΩΣ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΩΝ, ΚΑΤΩ ΑΠΌ 9 ΩΡΕΣ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΕ ΘΑ ΚΡΑΤΑΕΙ.

No comments:

Post a Comment