15 Sept 2012


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΝΤΙΝΑ

                     (Όταν πρωτοείδα τη φωτογραφία, νόμιζα πως ήταν η Γιαγιά μου. Ίδια. 
                    Ολόιδια! Και με την ίδια στάση. Πάντα δίνοντας. Μήλα, αυγά, χήνες...)

     Είναι τα γενέθλια της Ντίνας σήμερα. Θα ήταν δηλαδή αλλά από φέτος θα τα κλείνει στη Μνήμη. Σ' αυτά τα πρώτα γενέθλια στη Νέα της Τάξη Πραγμάτων, τής εύχομαι να είναι αλήθεια όλα αυτά περί Αναστάσεως.

     Της εύχομαι μ’ ένα τραγούδι ενός συμπατριώτης μας, Λαρισαίου, συνομηλίκου της , το 1959 σαν τη Ντίνα γεννήθηκε κι ο Θ. Παπακωνσταντίνου. (Απλή συνωνυμία απ’ όλες τις απόψεις με τον άλλο, τον «υπουργό», τον Τιτανικό. Άλλο Ευαισθησία κι άλλο Αναισθησία.) Της εύχομαι μ’ ένα τραγούδι που αν και δε γράφτηκε γι’ αυτή θα μπορούσε. «Αχ Ζωή Μάγισσα».



     Και με μια αναδημοσίευση κειμένου που γράφτηκε όμως γι’ αυτή. «Λάρισα – Ανδαλουσία σε 5 λεπτά».

http://elgrecomadrid.blogspot.com.es/2012/08/5-adios.html

     Δεν ξέρω, - αλήθεια δεν ξέρω γι’ αυτό και δεν το αποκλείω - αν γίνονται Πάρτι Εκεί, όπου τέλος πάντων είναι αυτό το Εκεί. Πάντως θυμάμαι τώρα, είχα χάσει κι άλλο πάρτι της. Το 1995 γιατί τέτοια μέρα είχε πεθάνει η Γιαγιά μου η Κατίνα, με Γ κεφαλαία Γιαγιά, ό,τι πιο κοντινό στη Λωξάνδρα και ό,τι πιο τρυφερό μ’ αγκάλιασε ποτέ.

     Όπως και το ’95 Ντίνα μου, ούτε και φέτος θα μπορέσω να είμαι στο πάρτι σου. Για του χρόνου που να ξέρω αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι δε με παρεξηγείς. Ξέρεις ότι είναι γλυκιά η ζωή, Μάγισσα.

     Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση Ντινάκι μου. (Κάνε τη χαζή όπως έκανες σε τόσα άλλα. Μας συμφέρει να την Πιστεύουμε.)

Υ.Γ.: Αν δεις τη γιαγιά μου, πες της να σου κάνει για το πάρτι χήνα με πατάτες στο φούρνο. Θα τρελαθείς.

                                                                                                      EL GRECO

No comments:

Post a Comment