26 Dec 2012

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ (2012)



 Μετά από μια έντονη διαδικτυακή μου παρουσία την τελευταία περίοδο, εδώ και κάποιες μέρες είμαι εκτός σύνδεσης. Όχι μόνο από ανάγκη αποτοξίνωσης απ’ τον υπολογιστή. Ασφαλώς και γι’ αυτό, αλλά και γιατί τώρα είμαι σε Άλλη Αποστολή. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδος της ψηφοφορίας της θεατρικής μου πρότασης, για 8 ολόκληρες ημέρες κοιμόμουν μόνο 3 ώρες την κάθε μία. Άλλη ώρα ξημερώνει για τους φίλους μου στις Φιλιππίνες, άλλοι στην Αμερική… Ήθελα να είμαι ξύπνιος την ώρα που οι φίλοι μου εκεί αφιέρωναν χρόνο για να με βοηθήσουν τον «Πόλεμό μου»

 Τους ουσιαστικούς λόγους τους εξήγησα στο Υστερόγραφο μέσω EL GRECO. Για να δω σε Άσκηση Μάχης επί Χάρτου, πόσοι μπορούν να παλέψουν ή απλά να ενωθούν σε κάτι που δεν είναι προσωπικά δικό τους. Έστω και μ’ ένα κλικ στον υπολογιστή. Δεν είναι εύκολο. Άλλο είναι το ΑΝΩΔΥΝΟ κλικ «Μ’ ΑΡΕΣΕΙ» κι άλλο στηρίζω την προσπάθεια ενός ανθρώπου μπαίνοντας σε μία διαδικασία… Και μόνο που είναι προσπάθεια κάποιου άλλου να κάνει κάτι, είναι αρκετός λόγος να «μπερδευτούμε» στη διαδικασία, και να ΜΗΝ… την ξέρουμε τη φύση την ανθρώπινη…

Κι όμως, Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ 80 ΠΟΛΕΜΟΥΣ ήρθε 1ος με 1122 ψήφους.

ΝΙΚΗΣΑΜΕ!

Βρέθηκαν 1122 φίλοι και φίλοι φίλων που δεν τους ένοιαξε που κάποιος άλλος θα «κερδίσει» κάτι απ’ τον δικός τους 3λεπτο κόπο.

Αυτή είναι η Νίκη. Κόντρα στη Σκοτεινή Πλευρά της Φύσης μας. Αυτή που κάνει και τους Πολέμους.

Και δε θα πω τίποτα, γιατί δεν έχω λόγια για κάποιους φίλους που όχι απλώς τρίλεπτο, εβδομάδα ολόκληρη αφιέρωσαν στο Στόχο μου, ξέθαψαν φιλίες παλιές, έκαναν καινούριες και «στρατολόγησαν» ανθρώπους για να γίνει πραγματικότητα ΟΧΙ το έργο μου, αλλά το Όνειρό μου να ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΜΕ και να ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΜΕ και σε ζητήματα που δεν άπτονται του αυστηρώς προσωπικού μας συμφέροντος.

Αν είχαμε ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ με τέτοιο Πνεύμα στα άλλα, τα Σημαντικά, o Καπιταλισμός δε θα είχε καταφέρει να κάνει τόσους Πολέμους για να τρέχω τώρα εγώ να γράφω έργα.

Για μια ακόμη φορά Ευχαριστώ πολύ.

Είμαι σε άλλη Αποστολή τώρα, της Επιβίωσης. Από «Διαδικτυακός Αρχιστράτηγος» την περασμένη εβδομάδα, τις απόμενες δύο θα κάνω τον ξεναγό. Γιατί άμα περιμένει η Άλμπα να της φέρω να φάει απ’ το Θέατρο, θα Πεινάσει.

Από τη Βαρκελώνη, εύχομαι από καρδιάς Χρόνια Πολλά σε όλους. Όσο πιο πολλά γίνεται γιατί η Ζωή είναι Ωραία κι ας έχει και τις Σκοτεινές Πλευρές της. 

                                                                                                                           El Greco

1 comment:

  1. Γιάννη μας... Χρόνια Πολλά! Ό,τι καλύτερο για εσένα και όσους αγαπάς... Καλή επιτυχία σε ότι όμορφο κι αν καταπιάνεσαι...

    ReplyDelete