4 Oct 2012

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ ΕΝΟΣ ΡΕΚΒΙΕΜ ή Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑΣ




Υ.Γ- 4/10/2012:   στο αποχαιρετιστήριο γράμμα που σου 'χα γράψει απ' τη Γρανάδα:

http://elgrecomadrid.blogspot.com.es/2012/09/normal-0-21-false-false-false_12.html

      Με κόμπο στο λαιμό ξύπνησα σήμερα θεία. Προχθές, στις 2 του μηνός ήταν και τα γενέθλια της μάνας μου. Πώς σας πέτυχα έτσι, με δυο μέρες διαφορά. (....)
Προσπαθώ, θέλω να σου πω κάτι σήμερα αλλά, τί λες στα γενέθλια ενός νεκρού; Τί να σου πω, Καλή Ανάσταση, όπως είπα στη Ντίνα; "Τελετή Απονομής Απωλειών" κατάντησε το Μπλογκ που είπα να φτιάξω!

Τί να σου πω...

     Να, χθες το βράδυ βγήκαμε για φαγητό με τον Αποστόλη και ήπιαμε στη Μνήμη σου, γιατί στην υγειά σου...

     Κι εκτός απ’ τα διάφορα για την κηδεία σου που μου ’λεγε, για το πόσο τρυφερά τα είχες όλα κανονίσει, πόσο γενναιόδωρα έφυγες στο πι και φι, με το που έφυγε ο γιατρός και είπε ότι μπορεί να «πάρεις» κι ένα χρόνο ακόμα, η καρδιά σου είναι εφήβου, «τι;» θα είπες από μέσα σου, σε ξέρω εγώ, «θα παιδεύω τα παιδιά μου εγώ με αηδίες;» και μπαμ, έκλεισες τα μάτια κι αυτό ήταν. Ο γιατρός στην πόρτα ακόμα, κουρέλι οι προβλέψεις του γιατρού, κουρέλι την έκανες την Επιστήμη.

Γι’ αυτά μιλούσαμε…

     Α, και ξέρεις για τι άλλο; Για τη Μαρία τη Μπότση. Ναι, την αδερφή της Ματίνας, της βαφτιστήρας σου, που έχεις σαράντα χρόνια να δεις. Βρήκα τη Μαρία τυχαία στο facebook. Είδε την αντανάκλαση του προσώπου μου στο τζάμι λέει, -στη φωτογραφία που έχω στο facebook - και είπε αυτός είναι γιος του Λάκη. Μου ’κανε το τεστ του DNA, στο πι και φι κι αυτή, πάει πάλι, κουρέλι κι από κει η Επιστήμη από μια φωτογραφία. Νά, απ' αυτή έγινε ταυτοποίηση πατρότητας...


     Όσα ξέρει το Ένστικτο ο Φόβος κι η Ελπίδα, ούτε σε Χίλιες και μια Νύχτες δε θα τ’ ανακαλύψει η Επιστήμη!

Ναι στο facebook, πού να σου εξηγώ τώρα τι είναι το  facebook… ένα καινούριο ψυχοφάρμακο, παραισθησιογόνο είναι, σε κάνει να ’χεις σχέσεις στενές μ’ ένα κουμπί αλλά…

     Μακάρι θεία να μπορούσα να επικοινωνώ μαζί σου έστω και μ’ αυτό, να σου ’στελνα ένα «αίτημα επιστροφής», να σε κάνω add για πάντα στους προστάτες μου.

Υ.Γ-Πρόλογος: http://elgrecomadrid.blogspot.com.es/2012/09/normal-0-21-false-false-false_12.html

                                                                                                       Γιαννάκης





No comments:

Post a Comment